Er gingen een paar dingen mis. Dit is goed opgelost
Inplaats op vastgestelde data, ben ik gebeld en konden ze zelfs een dag eerder komen. Ook hebben de medewerkers van van Wiefferen mijn houten vloer eruit gehaald.
Na het bestellen, ondanks enige keren navragen geen enkele update over levertijden. Mogelijk is van Wiefferen afhankelijk voor informatie van hun leveranciers, maar voor A-merken met dergelijke prijzen is dit wel echt ondermaats. Weken hoor je geen info en dan bellen ze 's middags om kwart voor vijf of ze de volgende dag konden monteren. Gelukkkig kon dat ;-)
Het product is prima en voldoet aan de verwachting Echter de communicatie omtrent levertijd/levering kan beter Geen probleem dat de uiteindelijke levertijd 3 maanden is geworden, maar communiceer dit ook met de klant, en leg deze actie niet bij de klant. Bel terug als je dat afspreekt
Echt in 1 woord vakmensen. Heel netjes gaan ze te werk. Ze stellen hun eigen netjes voor. Goede prijs. Goed geadviseerd
Goed advies. Vloer is super goed gelegd.
Je moet zelf altijd bellen om informatie te krijgen over de voortgang van levering!
Fijn gesprek, werd goed geluisterd. Montage van de wandpanelen ging gesmeerd.
In juli 2025 ben ik langs geweest in de winkel om mij te oriënteren op een deurmat op maat. De winkel heeft een ruim assortiment en er is duidelijk sprake van vakbekwaam personeel. Ik werd goed geïnformeerd en kreeg een passend advies, wat ik waardeerde. Na ruim twee maanden niets te hebben gehoord, heb ik zelf telefonisch contact opgenomen. Het personeel was vriendelijk en dacht goed mee, maar helaas werd er twee keer beloofd dat ik teruggebeld zou worden, wat niet is gebeurd. Dit vond ik teleurstellend. Na zelf weer contact opgenomen te hebben kon er uiteindelijk een afspraak ingepland worden en bleek de mat al binnen gekomen te zijn. De monteurs kwamen op het afgesproken tijdstip langs en hadden alles bij zich om de mat te plaatsen. Het waren relatief jonge monteurs, die het werk netjes uitvoeren, maar waarbij het gevoel van vakmanschap zoals op de website wordt beloofd nog wat ontbrak. Ook zou de attitude van hen professioneler mogen zijn (bijv. zichzelf voorstellen bij naam en letten op verzorgende uitstraling). De kwaliteit van de mat is uitstekend en deze is netjes op maat gesneden. Hoewel ik tevreden ben met het eindresultaat en de kwaliteit van het product, zijn er nog wel enkele verbeterpunten. Op de website wordt beloofd dat 'de service niet ophoudt bij de verkoop, daar begint het pas'. Helaas heb ik dat niet zo ervaren.
In verband met totale make-over van benedenverdieping van de woning door van Wiefferen laten adviseren en uit laten voeren. Zowel schilder-/behangwerk, (de)montage radiatoren, parket vloer schuren en oliën als raamdecoratie ophangen, alles door van Wiefferen laten uitbesteden en/of uitvoeren. Alle werkzaamheden in logische volgorde op en met elkaar afgestemd. Vakkundig en klantvriendelijk personeel en op alle vlakken fantastische service. Ik kan van Wiefferen bij een ieder aanbevelen.
Als wij (ik en mijn dochter) en het was druk, werd ons een plaats aangewezen waar ons iets te drinken werd aangeboden. En als we aan de beurt waren hadden ze alle tijd voor ons en waar we naar vroegen werd het heel goed uitgelegd van hoe en wat. Ik heb een vloer, luxaflex en een hordeur daargekocht allemaal prima. Super.
Mooie collectie met mooie producten. Communicatie over de levering onvoldoende en lastig om goede afspraken te maken. Oplossen van klacht duurde ook lang.
Ik vind dat als je wat besteld, dat je op de hoogte gehouden moet worden wanneer er een afspraak gemaakt kan worden voor leggen. Ik heb heel vaak moeten bellen om een afspraak te krijgen om te leggen dan wordt er gezegd, als het binnen is bellen wij. Maar er wordt niet gebeld, dit vind ik geen service. Diegene die het gelegd hebben, waren erg netjes. Mooi gelegd.
Goede monteurs , keurig en vriendelijk en correct.
ik ken de firma al mijn hele leven vanuit de binnenstad. ze hebben netjes gewerkt. heb het ze dacht ik makkelijk gemaakt. om in de trapkast de lengte van de kamer te stoppen. anders moesten heel onderin die kast kruipen om het laatste stuk er bij te plakken.
2 horren besteld die door onze situatie zeker niet standaard waren. Van Wiefferen was bereid hiervoor een oplossing te vinden. Dat is uiteindelijk ook gelukt. Alleen heb je wel veeeeel geduld nodig. opdracht getekend in oktober 2024. Horren uiteindelijk geleverd in oktober 2025! Tussentijds regelmatig achteraan gebeld; intern wist men meestal de status niet en werd elkaar tegengesproken. Afspraken werden vaak niet nagekomen. Al met al geen goede indruk van Van Wiefferen.
Vloer hebben ze keurig gelegd. Communicatie kan zeker verbeterd worden.
de werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd
De adviezen en de producten alswel de montage is prima.
De medewerkers waarmee we zaken zijn vakkundig en klantvriendelijk. Antwoord op mails kan echter sneller en de interne communicatie kan m.i. beter. Voorbeeld: ik geef per mail door dat gordijnrails al hangt en alleen gordijn hoeft te worden opgehangen. De medewerker die komt, denkt (en heeft de spullen bij zich) dat de rails nog moet worden opgehangen.
I.p.v. 6 weken moesten we bijna 5 maanden wachten op montages. Geen excuus gemaakt, geen korting gekregen.
Advies is top, goede service,alle tijd nemen ze voor je als klant
Het advies in de winkel was top, ook de geleverde horren zijn van mooie kwaliteit en door de monteurs snel en vakkundig gemonteerd. De informatie verstrekking betreffende de spullen en het plannen van een montage afspraak verliepen minder als verwacht. Kan door de vakantie komen natuurlijk, maar als je als klant zelf moet blijven bellen voor updates en afspraken is niet wat je wilt.
jan Burgwal top kerel
Goede service in de winkel en een mooi assortiment. Gordijnen besteld in april. De verwachte levertijd was 5-6 weken. Na een aantal maanden niets gehoord en maar eens gebeld. Het bleek dat de fabrikant had gecommuniceerd dat de stof niet leverbaar was zoals verwacht. Vandaar de vertraging. Dat was men echter vergeten aan ons te communiceren. Excuses. Vervolgens werd een verwachting uitgesproken over levering eind juli. Ook niets meer gehoord. Op 11 augustus maar weer eens gebeld. Na 3 uur teruggebeld. De gordijnen waren klaar en "gevonden". Planning zou ons dezelfde dag terugbellen voor een brengafspraak. Niet gebeurd. De volgende dag opnieuw gebeld en gevraagd naar planning. Die was afwezig. Verhaal verteld. "Dan kom ik ze nu meteen zelf brengen." Binnen een uur stond er inderdaad iemand uit de winkel op de stoep om de gordijnen op te hangen. Adequate reactie en snel opgelost. Eind goed al goed. Ik ga uit van een gevalletje pech en hoop dat dit niet de standaard gang van zaken is.
Nijverheidsweg Noord 65
3812 Amersfoort
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.