Goede monteurs , keurig en vriendelijk en correct.
ik ken de firma al mijn hele leven vanuit de binnenstad. ze hebben netjes gewerkt. heb het ze dacht ik makkelijk gemaakt. om in de trapkast de lengte van de kamer te stoppen. anders moesten heel onderin die kast kruipen om het laatste stuk er bij te plakken.
2 horren besteld die door onze situatie zeker niet standaard waren. Van Wiefferen was bereid hiervoor een oplossing te vinden. Dat is uiteindelijk ook gelukt. Alleen heb je wel veeeeel geduld nodig. opdracht getekend in oktober 2024. Horren uiteindelijk geleverd in oktober 2025! Tussentijds regelmatig achteraan gebeld; intern wist men meestal de status niet en werd elkaar tegengesproken. Afspraken werden vaak niet nagekomen. Al met al geen goede indruk van Van Wiefferen.
Vloer hebben ze keurig gelegd. Communicatie kan zeker verbeterd worden.
de werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd
De adviezen en de producten alswel de montage is prima.
De medewerkers waarmee we zaken zijn vakkundig en klantvriendelijk. Antwoord op mails kan echter sneller en de interne communicatie kan m.i. beter. Voorbeeld: ik geef per mail door dat gordijnrails al hangt en alleen gordijn hoeft te worden opgehangen. De medewerker die komt, denkt (en heeft de spullen bij zich) dat de rails nog moet worden opgehangen.
I.p.v. 6 weken moesten we bijna 5 maanden wachten op montages. Geen excuus gemaakt, geen korting gekregen.
Advies is top, goede service,alle tijd nemen ze voor je als klant
Het advies in de winkel was top, ook de geleverde horren zijn van mooie kwaliteit en door de monteurs snel en vakkundig gemonteerd. De informatie verstrekking betreffende de spullen en het plannen van een montage afspraak verliepen minder als verwacht. Kan door de vakantie komen natuurlijk, maar als je als klant zelf moet blijven bellen voor updates en afspraken is niet wat je wilt.
jan Burgwal top kerel
Goede service in de winkel en een mooi assortiment. Gordijnen besteld in april. De verwachte levertijd was 5-6 weken. Na een aantal maanden niets gehoord en maar eens gebeld. Het bleek dat de fabrikant had gecommuniceerd dat de stof niet leverbaar was zoals verwacht. Vandaar de vertraging. Dat was men echter vergeten aan ons te communiceren. Excuses. Vervolgens werd een verwachting uitgesproken over levering eind juli. Ook niets meer gehoord. Op 11 augustus maar weer eens gebeld. Na 3 uur teruggebeld. De gordijnen waren klaar en "gevonden". Planning zou ons dezelfde dag terugbellen voor een brengafspraak. Niet gebeurd. De volgende dag opnieuw gebeld en gevraagd naar planning. Die was afwezig. Verhaal verteld. "Dan kom ik ze nu meteen zelf brengen." Binnen een uur stond er inderdaad iemand uit de winkel op de stoep om de gordijnen op te hangen. Adequate reactie en snel opgelost. Eind goed al goed. Ik ga uit van een gevalletje pech en hoop dat dit niet de standaard gang van zaken is.
Firma van Deelen is veel klantvriendelijk volgende keer bestel ik rechtstreeks bij hun en niet bij van Wiefferen.
Chappeau voor alles.
ik heb rolgordijnen, gordijn en PVC-vloer besteld. De levertijden werden iets langer (10 weken)vanuit de fabriek. Plaatsing bij mij ging ook heel snel en goed. Prettig, professioneel en een goede service!
De PVC vloer is vloer is prachtig en in de aangegeven tijd gelegd. Daarna heeft nog weken gebruikt gereedschap en afval in huis gestaan. Ik heb 2x moeten vragen om dat op te halen. Bij het leggen van de vloeren zijn de deuren (8) uit de scharnieren getild en in een badkamer gezet. Heb ze zelf weer op moeten hangen. Op zichzelf geen probleem, maar wel een zoekplaatje omdat niet duidelijk was welke deur uit welke sponning hoorde. Behang en sauzen ook weer erg mooi en op de afgesproken dagen. T.a.v. de plinten hetzelfde verhaal. Gordijnrails en gordijnen woonkamer ook hetzelfde verhaal. Bij de gordijnen slaapkamer was er een probleem met de (beschikbare hoeveelheid) stof. Verkeerd gemaakt, opgehaald en bij opnieuw ophangen weer niet geheel volgens afspraak gemaakt. Wel akkoord gegaan met het resultaat. Een later besteld gordijn voor de woonkamer is tussen wal en schip geraakt. Zou vlot worden hersteld, maar alweer geruime tijd niets over gehoord. Contact met showroom medewerker (Robert) en collega's die werkzaamheden hebben uitgevoerd was verder prima.
Keurige mannen en professioneel.
Dit is mijn eerste ervaring en het product is netjes afgeleverd
Goede ervaring bij aankoop van gordijnen. Levering en ophangen is ook prima verlopen.
Vriendelijk, goede communicatie, verzorgde en professionele uitvoering, goede kwaliteit. Vakmanschap.
Service en klantvriendelijkheid top,net als het assortiment.
Mooie verduistering gordijnen voor de slaapkamer. Klein lichtkiertje werd de volgende dag direct vakkundig hersteld.
In de winkel was alles top. Twee weken later kwam iemand bij ons inmeten, ook dat weer helemaal goed. Twee weken later kregen wij de offerte, die hebben we direct getekend. Daarna was het complete stilte. Weken gaan voorbij en geen gehoor. Dan zelf maar vragen, blijkt er vertraging te zijn. Geen probleem maar hadden we wel graag gehoord. Daarna nog weer stilte. Toch maar weer een update vragen. Nog steeds vertraging. Toen weer stilte. Zo bleef het 3 maanden lang gaan. Toen was eindelijk de dag daar, alles zou geleverd en geïnstalleerd worden. Bleken 2 kamers boven niet meegenomen te zijn. Waarbij wij te horen kregen dat deze niet ingemeten zouden zijn, maar dat waren ze wel. Wij waren erbij. Ze waren absoluut ingemeten, we hebben zelfs nog overlegd mbt wat handig is ivm de stand van het raam. Er werd ook gezegd dat wij nog geen keuzes gemaakt hadden, echter hadden we toen we de winkel uitliepen alles besloten. Er waren twijfels, maar we hebben in de winkel al wel de knoop doorgehakt. Dit ook doorgegeven toen ze dit zeiden. Maar helaas, geen enkele reactie. Nog maar weer mailen want we hadden een aanvullende offerte ontvangen voor die verdieping, daar hadden we ook vragen over. Telefoongesprek was wel heel fijn, dus je probeert positief te blijven. We hadden tenslotte nog een order staan voor horren. Daar in het gesprek een afspraak gemaakt over wanneer deze geïnstalleerd zouden worden. Mocht dat niet doorgaan zou ik gebeld worden. Ik ben niet gebeld, dus ik zorg dat ik thuis ben. Ze zouden na 13:00 uur komen, om 14:30 toch maar eens gebeld waar ze bleven. Ik zou terug gebeld worden. Een uur later nog niks gehoord, dus nog maar weer terug gebeld. Ze zouden niet leveren die dag. Dus voor niks vrij genomen en geen communicatie. Mail gestuurd geen reactie. Gebeld, weer niet teruggebeld. Pfff uiteindelijk na veel zeuren alles ontvangen. Ziet er mooi uit, maar echt nooit meer via van Wiefferen.
Door een goede communicatie vanuit jullie en begrip wederzijds is een lange levertijd zeker geen ergenis geworden. Blij mee zoals het is gegaan. Ook het inmeten en monteren is super én gezellig verlopen. Heel blij mee, dank jullie wel! Gr Sas Lucas
In de showroom werden we al goed geholpen. Erg mooie showroom en namen de tijd voor je. Afspraak maken voor het inmeten en communicatie ging ook erg soepel en goed. Dachten altijd mee in mogelijkheden. Tijdens het egaliseren en leggen was het team erg vriendelijk en professioneel. Mag een menig bedrijf van leren.
Nijverheidsweg Noord 65
3812 Amersfoort
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.