Goed werk geleverd en kundige en vriendelijke monteur

Goed werk geleverd en kundige en vriendelijke monteur

• Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: Binnenzonwering

Professionele en zeer klantvriendelijke benadering; in alle opzichten wordt kwaliteit nagestreefd .

Tijdens het proces van uitzoeken is er goed meegedacht en geadviseerd. Dit alles in een ontspannen en vriendelijke sfeer waarbij de wens van de klant vanzelfsprekend centraal staat. Kwaliteit, heldere communicatie, persoonlijke benadering en zorgvuldige afstemming. Top bedrijf met top personeel!

• Ervaring met: Overig

Ylona is vriendelijk, adviseert goed, is geduldig Jelmer en Fons ook heel vriendelijk; gaf ze gewoon mijn sleutel. Lieten alles schoon en netjes achter. Leverden prima werk af. En de kleine ongelukjes in de muur zijn prima opgelost. Alles ging in goed overleg. Over 2 dagen worden de rails, gordijnen etc. Gemonteerd.

Leuk geholpen

Kundige tips gekregen en leuk geholpen

• Ervaring met: Gordijnen

De gordijnen die we uitgezocht hebben zijn prachtig geworden. Rails heel netjes gemonteerd en de plooien in het gordijn super strak. Heel tevreden.

• Ervaring met: Gordijnen

Gemaakte afspraken en montage 100% na gekomen. Ik beveel Post woning inrichting ijn Ijlst aan iedereen asn.

• Ervaring met: Vloeren

Vanaf het 1e contact deskundig advies, alles in het werk stellen dat ik op tijd kon verhuizen. Nazorg/service idem dito.

• Ervaring met: Vloeren

Uitstekend advies, vakkundige plaatsing en vriendelijk personeel

Raambekleding gekocht en we zijn goed geadviseerd en tijdens het inmeten is er goed meegedacht. Vakkundige plaatsing door vriendelijk personeel. Communicatie ook super. Erg tevreden!

• Ervaring met: Gordijnen

Goede voorlichting in winkel, met vakmanschap geplaatst, hoge kwaliteit.

2 horren aangeschaft en laten plaatsen. Goede voorlichting in de winkel. Perfect ingemeten en zeer netjes geplaatst. Kleur hor aangepast aan kleuren van onze kozijnen waardoor ze feitelijk onzichtbaar zijn.

• Ervaring met: Horren

Komt altijd en hoe dan ook GOED.

De hordeur voor onze schuifdeur is geleverd in een mooie doorzichtige zwarte stof. Het schuiven gaat makkelijk. Goed snel en kundig geplaatst. Fam. Kroes

• Ervaring met: Horren

Kwaliteit artikelen top, aardige werkmannen en keurige aflevering!

Zie bovenstaande betreft deze levering. Komende herfst gaan we verder met de woonkamer - hal - bijkeuken en daar kijk ik naar uit!

Fijne zaak

Goed antwoord op vragen en wensen. Afspraak prima nagekomen. Werk top uitgevoerd! Vriendelijke en fijne mensen.

• Advies N.v.t.
  • Ervaring met: Overig

Uitgebreide collectie met prachtige materialen en vakkundig uitgevoerd.

Goede uitleg over de verschillende mogelijkheden wat betreft de aanschaf van raambekleding. We waren zo blij met het advies die door de firma Post voorgesteld was. Wat geschikt is voor onze kiep draai ramen en deuren. Ook de aandacht voor het gordijnsysteem en de juiste plooi. Prachtig gemaakt met dank aan het atelier. Zelfs was er heel veel moeite gedaan om het merk en stof van onze overgordijnen te bemachtigen die onze interieur styliste voor en met ons had uitgezocht. We hebben nu een prachtig geheel wat betreft stijl kleur en bediening. Een dikke pluim voor onze leverancier de firma Post.

• Ervaring met: Binnenzonwering

Professionele en inspirerende bejegening van alle mensen van Post.

Ondanks de beperkingen rond corona, mogelijkheden geboden van advies aan huis en ophalen van stalen uit de winkel, om de voortgang van de werkzaamheden te realiseren. Inspirerende ideeën en eerlijke adviezen. Snelle verwerking van offertes en duidelijke planning van de werkzaamheden. Prettige mensen over de vloer, die plezier in hun werk uitstraalden. We zijn meer dan tevreden en blij met het eindresultaat!

• Ervaring met: Overig

Klantvriendelijk, goed advies en goede en snelle service!

Wij hebben voor een nieuwe vloer voor onze overloop gekozen. We hadden eerst laminaat en waren op zoek naar iets nieuws wat in ieder geval geluiddempend is. Fons is bij ons thuis geweest, heeft ons geadviseerd en op basis daarvan hebben wij meerdere stalen thuis gehad om te kijken wat we het best vonden passen. Uiteindelijk zijn we voor Nieuw Zeelands scheerwol tapijt gegaan, een prachtig tapijt dat heerlijk zacht en slijtvast is en daarnaast ook acoutisch erg dempend is. Op het laatste moment heeft Post de plinten ook nog voor ons gemonteerd, goede en flexibele service en wij hebben een prachtige overloop!

Top!!!

Zeer vriendelijk en bekwaam personeel die de juiste uitleg gaf over de PVC-vloer die we mochten ontvangen. In een woord TOP!!!

onvolkomenheden snel opgelost

Onze eerste kennismaking was niet geweldig vanwege onkundig personeel in de winkel. De eigenaar zelf is zeer deskundig en heeft ons goed advies gegeven. Op de afgesproken datum is de PVC vloer bij ons gelegd; een prachtige vloer, maar de afwerking viel ons toch wel tegen. Er waren nog veel open naden; soms zag je de ondervloer er doorheen. Na onze klacht is dit probleem snel opgelost en zijn de naden gevuld. Helaas daardoor wel veel vieze vegen op de vloer waardoor het schoonmaken een hele klus bleek te zijn.

Gewoon SUPER GEWELDIG = !0 +++

Gewoon SUPER.... En nogmaals SUPER. En het personeel van Post...Die bij mij aan het werk zijn geweest geef ik Jan & Harma Zijsling alle lof DIKKE 10 ++++ SUPER JONGENS.... GROETJES, HARMA & JAN....... NOGMAALS SUPER.

Prima service!

Bij Post wordt je professioneel geholpen. Prima en prettig advies in de winkel en kundige snelle montage thuis! Een aanrader.

• Ervaring met: Gordijnen

Puur vakmanschap, prettig winkel personeel een totaal plaatje. Denken met je mee voor oplossingen/advies.

Vlot en gedegen advies.

Adequate handelwijze en men doet wat men zegt.

• Assortiment N.v.t.
  • Prijs-/kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Ervaring met: Binnenzonwering

Voor de kleinste ruimte interieur komt Post deskundig en betrouwbaar aan de deur.

Na veel wikken en wegen ruimte voor ruimte opnieuw inrichten blijkt bij Post geen probleem. Deskundig en met veel geduldig advies bijgestaan door de medewerkers en keuzes gemaakt. Meegaan in wat bij je past, vloerbedekkingen vakkundig gelegd is ons huis als nieuw en een warme woonplek.

GEWOON..... SUPER....... GOED.......

Ben super tevreden met de 2 vertrekken die bij mij met het vinyl is gelegd en afgewerkt is... Dikke 10 +

professioneel en zeer betrouwbaar

Vanwege urgentie om trap te bekleden i.v.m. traplift is de klus ondanks enorme drukte binnen een week gerealiseerd. Perfecte service.

• Ervaring met: Vloeren

Snelle service en goede communicatie

Prachtige showroom en goed geadviseerd. Goed bereikbaar.

Postbus 18

8650AA Ijlst