Probleem keurig opgelost

Het rolwieltje in onze inbouwkastdeur is goed gerepareerd!

GOed geholpen vriendelijke mensen

Netjes met vakkennis

De 2 deuren geplaatst Netjes en prima afgehandeld

Ik moest weliswaar wel lang op het eerste bezoek wachten (nieuw slot in de voordeur), maar daarna ging het razendsnel. Al na enkele dagen werden nieuwe sloten gemonteerd. Telefoontje gekregen dat een afspraak eerder uitliep, maar daarna kwam de medewerker en repareerde alles binnen de geplande tijd. Overigens werd bij het eerste bezoek precies uitgelegd wat er moest gebeuren en op dezelfde dag kwam er al een offerte.

Kwaliteit

Wat een fijn bedrijf. We zeggen wat we doen, en doen wat we zeggen.

Wat een vaklui.

We hebben nieuwe ramen, horren en binnendeuren laten plaatsen. Het ziet er allemaal even mooi uit. Alles keurig afgevoerd en opgeruimd. Prettige vaklui die meedenken. Betrouwbaarheid zeer hoog.

Team Decorette Hengelo is Top

Ze hebben de gordijnen, horren en lamellen geplaatst. Uitermate netjes en zorgvuldigheid. Dikke 10

professionele uitleg en advies

ze vergelden wat de mogelijkheden waren en gaven goed advies

Goede voorlichting, nette montage

Goede voorlichting in de winkel. Overleg bij het inmeten, montage netjes afgewerkt. Top.

Prima werk geleverd

Ondanks de erg lange levertijd( bijna 5 maanden) erg tevreden met de geplaatste deuren!

Ervaring is goed

En goede service

Prima service.

De bestelling werd al binnen de afgesproken tijd geleverd en geplaatst. ik ben heel tevreden.

Muurverf kamer.

Keurig geholpen door medewerkster en samen de juiste kleur gevonden.

Plisee hordeur laten inmeten en laten plaatsen. Zijn erg tevreden. Gelijk maar 2 inzet horren voor de slaapkamer ramen besteld

Prima vakwerk

Alles perfect gemonteerd en 'n afgewerkt. Echt aan 'n te bevelen.

positieve hulpvaardige mensen

Erg betrokken en hulpvaardige mensen

Geweldig! Wat een deskundigheid.

Dank voor de uitstekende advisering. Dank voor de prima verhouding van prijs en kwaliteit. Dank voor de deskundigheid en vakmanschap van uw medewerker, zowel bij het inmeten als de installatie.

een goede ervaring

goed en snel werk geleverd, vriendelijk omgang met de klant

Keurige afhandeling van zaken

Keurige afhandeling van zaken

Goede service.

Klantvriendelijk en vakkundig advies

Het Hubo personeel doet echt haar best haar klanten tevreden te stellen met vakkundig advies en in overleg is alles mogelijk.

Prima klantgerichte service

Vakbekwaam advies, met verstand van zaken wordt de klant geadviseerd

Goede ervaring qua informatie en afhandeling van zaken.

Goede ervaring qua informatie en afhandeling van zaken.

Voordeur zeer goed geplaatst

Prima werk geleverd. De deur zit er mooi in en valt fantastisch met een mooie klik in het slot. Alles ging in een gemoedelijke, ontspannen sfeer. Zeer tevreden.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het