Vaarplezier voor jong en oud!

Wij hebben onlangs een sloep gehuurd: een ochtend varen op de Vliet. Absoluut de moeite - en het geld - waard! De kleinkinderen (leeftijd 4, 9, 12 en 14), schoondochter en wij (66 en 67 jaar jong) hebben genoten. Genoten van de comfortabele sloep, de prachtige natuur zo dicht bij huis en de rust van het water. Met dank aan de prima instructies vooraf en natuurlijk de mazzel van schitterende weer. Aangelegd halverwege in Steenbergen voor een bakje koffie en andere versnaperingen. Het was een topochtend! Voor herhaling vatbaar: staat met stip op ons lijstje genoteerd voor volgend jaar!

Met mijn wild enthousiaste kleinzoon.

Met een dagdeel varen is dit een dagvullend uitje. Ook fantastisch gegeten. Zeker een aanrader.

Veel plezier met toffe banen

Met 4 vrienden tussen de 25 en 35 een heerlijk potje minigolf gespeeld. De banen zijn nieuw en goed onderhouden. Hier en daar vind je leuke uitdaging in de holes zonder dat het plezier afneemt. Het weer was niet goed die dag dus de faciliteiten waren buiten niet open. Verder was het personeel binnen in de horeca erg vriendelijk en behulpzaam

Superleuke buitenactiviteit voor erg voordelige prijs!

Wij zijn een gezin van 6, met 4 kinderen tussen 4 en 15 jaar. Het is dan niet altijd gemakkelijk om activiteiten te vinden die leuk zijn voor alle leeftijden. De namiddagtocht met een van de fluistersloepen op beneden sas was echter voor ieder van ons een superleuke ervaring! Het was veruit een van de leukste uitstappen van het voorbije jaar. In tegenstelling tot andere leuke gezinsactiviteiten is de prijs heel erg voordelig. Een namiddag met de fluistersloepen vinden we bijvoorbeeld zeker even leuk als een bezoek aan de Efteling, terwijl de fluistersloep vele malen goedkoper is! Wij plannen dus zeker terug te komen, als gezin en/of met vrienden of familie.

Heel goed verzorgd

We vierden ons 50 jarig huwelijk, met een heel goed verzorgde en gevarieerde lunch, heerlijk buiten, het ontbrak ons werkelijk niets, daarna de oudhollandse spelletjes, die iedereen, in leeftijd varierend van 10 tot 75 erg leuk vonden, daarna een diner, verzorgd door de kok met de green egg, met verschillende bijgerechten. Ondanks dat het door ons geplande grote feest niet door kon gaan, en het nu kleinschaliger gevierd moest worden met alleen kinderen en kleinkinderen, hebben we een geweldige dag gehad, waarop door iedereen tevreden op werd teruggekeken! Nogmaals bedankt

Superleuk kinderfeestje!

We hebben met 8 kinderen genoten van de minigolfbaan. Het piratenthema is supergoed uitgewerkt en de banen zijn voor elk niveau leuk. De ontvangst in het grand café was ook super: heel vriendelijk en hartelijk.

Chapeau

Treasure Island Adventure Golf is door ons, de kinderen en kleinkinderen (tweeling van 6 jaar) zeer goed in de smaak gevallen. Wij hebben genoten. Zeker een aanrader..

Geweldig en zeker voor herhaling vatbaar

Klantvriendelijk, servicegericht. Activiteit (varen in een sloep) was super en heel goed verzorgd met de bijgeleverde lunch.

Gastvrij/Gezellig/Genoten/Geweldig

Leuke activiteiten in een mooie omgeving met aandacht voor persoonlijk detail!

het was een leuke ervaring

was een familiale activiteit, iedereen vond het heel leuk

Het was geweldig leuk!!

We lazen in de krant, dat Akkermans een nieuwe activiteit had, n.l. adventure gold. Midgetgolf vind ik ontzettend oubollig, maar dit zag er heel leuk verrassend en gevarieerd uit. Omdat onze kleinzoon van 15 jaar kwam logeren, leek ons opa en oma van 70+) dat wel een leuke attractie om samen met hem te doen. Onze verwachtingen werden ruimschoots overtroffen, het was inderdaad geweldig leuk en erg afwisselend!

Geweldige locatie voor team-, familie of vriendenuitjes

Tijdens ons familie uitje hebben we met 12 personen in 3 aparte ruimtes (coronaproof) een escape gedaan. Goed geregeld!

Wij hebben met de kleinkinderen de midgetgolf gedaan. Ze vonden het geweldig

Door regen viel ons kanoën in duigen

Omdat we met 2 personen minder waren, dan betaald, mochten we na afloop hiervoor drankje nemen. Als je dan helemaal verregent bent, en lekkere koffie of warme chocolademelk krijgt, is het toch een gezellig samen zijn.

Prachtige piratengolf !

Hele mooie en verrassende piratengolf. Onze zoon van 5 en wijzelf vonden het geweldig! We gaan dit zeker nog eens doen

Hele gezellige dag gehad

leuk een dag met het gezin midgetgolf, lekker op het terras wat gedronken en tegen de avond nog het eea gegeten. Goede vriendelijke service en alles ziet er goed onderhouden uit!

Heerlijk dagje gevaren met mn zoon

Wij waren een weekje op vakantie in De Heen. Lekker een dagje met mijn zoon van 9 gevaren met een e-sloep. Mooie ruime boot voor meerdere mensen. Vriendelijk personeel. We hebben een leuke dag gehad.

een leuke ervaring

mijn kleinkinderen waren enthousiast, maar hadden ook op/aanmerkingen. soms kon je niet goed langs de baan lopen en vonden ze het ook jammer dat de baan zo kort was, géén 18 hole's!! de prijs vonden wij ook wel aan de hoge kant.

Prachtige omgeving, vriendelijk personeel, leuke accommodatie, goed eten.

Super leuke mini golfbaab

We hebben een leuke middag gehad op de minigolf baan. Het ziet er mooi uit en het is voor alle leeftijden uitdagend.

Leuke ochtend gehad

Mooie boot Werkt super elektrisch Makkelijk te boeken Ga ik vaker doen

Genoten!

Ondanks de weersvoorspellingen die dag hadden we het enorm getroffen. Heerlijk zonnetje en blauwe lucht hadden we die morgen en middag terwijl er onweer voorspeld was. We vonden het geweldig! Wij hadden die dag een sloep voor 11 personen alleen wij waren met 4 personen, wij vonden het fijn die ruimte en dit zou ik iedereen daarom ook aanraden.

Netjes ontvangen, Coronaproef.

Een hele mooie accomodatie met tal van verschillende activiteiten. Voor jongen oud, super netjes en verzorgd.

Geweldig, vriendelijk en behulpzaamste

Wij hebben gebruikgemaakt van een bootje en zijn daar vriendelijk ontvangen waarbij alles keurig uitgelegd is en wij voorzien werden van een water route kaart. Na afloop hebben wij gedineerd bij het restaurant op de benedensas, waar van een heerlijk diner hebben genoten, en met inachtneming van alle Corona maatregelen hebben wij een heerlijke dag gehad, voor herhaling vatbaar

Leuke bezigheid voor iedereen!

Leuke ervaring voor iedereen! Mooie locatie en goed ontvangst.