Adventure golf super, terras daarna domper.

Via social deal kennis gemaakt met adventure golf, zeer mooi aangelegd en mooie beleving, echt top. Het terras echter als grote domper ervaren. Was niet echt druk. Werd geen bestelling opgenomen. Wilden dat toen zelf binnen doen maar er zou iemand komen. Niet dus. Na 25 minuten wachten weggegaan. We wilden lekker lunchen. Dit hebben we nu bij een concurrent gedaan . Erg jammer.

Uitdagende midgetgolfbaan

Avonturengolf bij Akkermans is echt een bezoekje waard. Een prachtige baan. Zowel voor kinderen als volwassenen een uitdaging. Deze baan is prachtig afgewerkt. Leuk voor een familie-uitje Of met de kleinkinderen. Top

Heerlijk bootje varen

Leuke en goede fluistersloep, genoeg ruimte aan boord met een leuke vaarroute.

Een geweldig hilarische dag! Geslaagd bachelorette party!

Als feedback wil ik graag nog meegeven dat al die activiteiten achter elkaar best intensief zijn. Ook met het weer boften we enorm. Alleen dan is het wel prettig als er tussen de activiteiten (de wissel) even iets te drinken aangeboden zouden krijgen. Graag zo ie zo water (inbegrepen doen) en het eventuele andere kunnen bij vertrek afgerekend worden.

Geweldig huis en heerlijke tuin!!

We hadden met Pinksteren jullie vakantie huis gehuurd. Al voor het 2 e jaar. Fijn huis van alle gemakken voorzien. Alleen jammer dat we er. voor ons onverwachts, op 2 e pinksterdag ineens uit moesten. Het was die middag alweer verhuurd. Dat was een grote domper. Bij andere parken is een pinksterweekend tot de dinsdag. Het boottochtje (we hadden een boot bij jullie gehuurd) ging niet door vanwege harde wind. We moesten nog bellen om ons geld terug te krijgen!

Lekker actief

Bunker escape was geweldig. Jammer dat het niet nog meer toegespitst is op 40-45 maar dat maakt het niet minder leuk. Er zitten mooie elementen in. Helaas konden we niet vooraf eten daarvoor een goed alternatief aangeboden gekregen en deze was heerlijk. Naderhand wilden we nog een drankje ter afsluiting doen. Personeel stuurde ons na 1 drankje dan ook direct weg. Dit maakte wel een "gehaast" afscheid. Dit terwijl er zo'n mooie gelegenheid is daar. Al met al wel een erg leuke avond gehad.

GRANDIOOS!

Wij vierden een familiedag rondom mijn 60 ste verjaardag. Het werd een actieve dag met allerlei spellen onder uitstekende begeleiding en met een BBQ op de Green Egg als afsluiting. Het was echt uitstekend verzorgd en ook de vegetariërs kregen een heerlijk diner. Niet anders dan lof over de verzorging, de bediening en de sfeer. Er werd alles aan gedaan om ons een onvergetelijke dag te bezorgen en dat is bijzonder goed gelukt!!! Akkermans Leisure & Golf hartelijke bedankt voor alles...het was super!!!

Erg leuke activiteit en mooie locatie lekker eten.

Was erg leuke escape room. En de picknick BBQ buiten was ook top verzorgd. Alles zat erbij wat je maar kon bedenken. Ook prachtige locatie omgeven door het groen. Leuke bediening en ook de jongen van escape room deed het erg leuk. Kortom complimenten.

Perfecte locatie voor een familie-uitje

Fijne verjaardag gevierd met een golf-clinic en aansluitend een BBQ. Medewerkers van Akkermans hebben prima meegedacht!

Voor herhaling vatbaar

Spannend en goed in elkaar gezet.

quality time met het gezin.

Het was een leuke ervaring om met de fluisterboot te varen. Het was een lekkere zonnige dag temperatuur dik 30 Graden! Lekker gezwommen en lol gehad Top!

De BBQ was matig voor vegetariërs.

Voor onze vegetarische collega's was de BBQ niet wat wij ervan verwacht hadden. Alleen groenten en garnalen is geen vegetarische maaltijd. Terwijl er tegenwoordig genoeg alternatieve vleesvervangers zijn.

Is altijd gezellig

Gastvrij in een professionele obtspannen omgeving.

Enthousiast personeel, meedenkende medewerkers, prachtige voor onze leden geschikte locatie.

Mooie locatie en goede catering faciliteiten en aardige bediening!

Adobe heeft deze locatie uitgezocht, omdat wij rekening hadden te houden met collega's uit Amsterdam en Brussel. Akkermans ligt precies in het midden en was voor beide partijen even ver rijden. Het is een prachtige locatie, heerlijke lunch en BBQ benut wat heel goed en uitgebreid was. Ook de bediening en de entertainment begeleiders waren super aardig en behulpzaam. Zeker een aanrader.

Fijne kanotocht gehad!

Met een groep jongeren hebben we een middag kano’s gehuurd. Kinderen en begeleiding hebben genoten. Mooie tocht en alle kinderen konden naar eigen keus een kano (1, 2, 3 of 4 persoons) kiezen.

Goede ontvangst; afspraken goed nagekomen en goed en gezellig personeel.

Goed geregeld!!!

Leuke ervaring

toffe dag gehad en in een mooie omgeving

Mooie locatie, heerlijk eten en vriendelijke bediening.

Wij zijn nu 2 keer geweest voor een neven- nichtendag en beide keren is het zeer goed bevallen. In een relaxte sfeer met een heerlijk eten van de Green egg en super verse salades een leuke middag gehad.

fantastisch!

heel erg leuk, open en zeer gezellig. ook de sceptische mensen los kunnen krijgen.

Echt geweldig!

Onze DKG-workshop dag is prima verlopen, we hebben stralend weer gehad. Iedereen was zeer tevreden. Wij hebben zeer veel positieve reacties ontvangen. Voor in de toekomst zeker voor herhaling, met een andere invulling.

Echt een geweldige dag gehad!

We hebben met onze personeelsvereniging een uitje bij jullie gehad. Echt een topdag geweest. Leuke activiteiten gedaan en lekker gegeten met de Big Green Egg. Leuke mensen daar bij Akkermans, ga zo door!

Onmenselijk en slechte service

No nonsens en vasthoudend aan “regels” tegen het onmenselijke aan. Mensen te woord staan is totaal niet hun beste kant! Personeel hondsbrutaal en bepaalt voor u of een klacht gegrond is en ingediend mag worden! Jeroen (leidinggevende) is geen haar beter!

4 jaar terug een keer met veel plezier bij Akkermans geweest voor een teamdag. Nu onlangs nogmaals. Ze blijven zich ontwikkelen met nieuwe activiteiten dus echt nieuwe dingen gedaan. Het eten is trouwens subliem, heerlijke BBQ, geen standaard rechttoe rechtaan werk maar echt kwaliteit en vers! Kudos!

• Gastvriendelijkheid
  • Activiteit(en)
  • Sfeer
  • Ervaring met: Eten, drinken & feesten|Groepsuitjes

Golf hier al meerdere jaren en ben altijd als welkome gast verwelkomt.

• Gastvriendelijkheid
  • Activiteit(en) N.v.t.