Het was geweldig

Gisteren met een sloep gevaren in de steenbergse vliet, en dat was van het begin tot het einde genieten. Goede uitleg gehad bij de boot, en de boot voldeed ook aan de verwachtingen. En niet te vergeten de borrelmand, deze was goed gevuld met eten en drinken. zeker voor herhaling vatbaar

Ontspannen gezellige dag met het bedrijf!

Medio juli hebben we ons intensief ingespannen voor het bedrijfsuitje bij Akkermans! Een onderlinge competitie van vier enthousiaste teams zorgde voor een serieuze onzinnige strijd in de Flintstone rally, waarbij de winnaar tot op heden onbekend is gebleven... Verder werd met het mooie weer de dorst goed gelest en hebben we heerlijk gegeten van de Ofyr grill! Topdag!

Heerlijke dag gehad

Kano's waren prima, weer perfect. Jammer dat er bij terugkomst geen medewerkers aanwezig waren om alles in te leveren.

Geweldig teamuitje gehad!

Ontvangen met koffie en heerlijke huisgemaakte taarten, daarna de Flintstone Rally gedaan als teambuilding, echt een aanrader!! En aansluiten genoten van een heerlijk diner van de Big Green Egg. Het was best druk die dag, maar het personeel deed echt hun best om ons een geweldige dag te bezorgen en dat is helemaal gelukt. We komen zeker nog eens terug!

Het varen was leuk. De service gewoonweg slecht.

Met de 6 kleinkinderen een tochtje maken met een sloep op de vliet bij mooi weer. Wat wil je nog meer. We waren op voorhand poolshoogte gaan nemen en men vroeg ons toen om tegen 9.00 uur de picknickmanden op te halen zodat je dan tijdig aan het sas kan aankomen voor de boottocht. Realiteit: Er was niks voorbereid vwb de picknick en we hebben ons moeten reppen om tijdig aan de pier te staan. Blijkt daar niemand van de begeleiding te zijn zodat we niet konden vertrekken. Na 10' wachten heb ik dan maar gebeld naar Akkermans en na nog eens een kwartiertje wachten kwam er iemand. Uiteindelijk toch kunnen starten. Tijdens de picknick bleek dan dat ze vergeten waren om bekers voor de koffie en thee mee te geven. De kinderen waren achteraf wel blij met het varen want dat was voor hen het belangrijkste maar de service was echt wel erbarmelijk.

Wij zijn er met familie dag geweest het was top voor groot en klein Eten was heel goed groep akkermans bedankt voor de leuke verzorgde dag Fam.van schaijk

Leuke activiteit, lekker eten en een mooie locatie!

Als groep hebben wij gebarbecued en de escaperoom gedaan. De escaperoom is erg leuk, omdat je in verschillende teams tegelijk dezelfde escaperoom kunt spelen. Het eten was erg lekker. Ook zelf bakken was, ondanks frissere weer geen probleem. Dat werd gezellig gemaakt met muziek op de achtergrond, waardoor het zowel binnen als buiten gezellig was. We hebben ons erg vermaakt en veel gelachen. Een geslaagd uitje dus!

Brunch met Pasen 2022

Wat een feest was het om samen met ons Gezin (kinderen en kleinkinderen) te genieten van de heerlijke Paasbrunch. Voor herhaling vatbaar. Na de brunch ook nog gebruik gemaakt van de speciale aanbieding om te midget golven. Dank je wel aan het gehele team van Akkermans leisure. Pasen 2023 komen we weer hoor.

Super gezellig en gastvrij

Een geweldige dag gehad, escape room en bbq. Gastvrij, vriendelijk, netjes, voldoende te eten en drinken en constant in de watten gelegd door Debora. Zij maakte de dag net wat extra’s. Dank je wel

Goed georganiseerde autorally voor heel de familie!

Leuke middag gehad met jong en oud. Sfeervol en leuke opdrachten onderweg.

Een heerlijke middag op het water met jullie sloep voor 6 personen waar geen vaarbewijs voor nodig was dus laagdrempelig. Heel ontspannen varen in een mooie omgeving met leuk gezelschap je waande je oprecht even als kapitein op het schip. Schone sloep goede uitleg en varen maar. Geen seconde verveeld en de 3,5 uur optimaal benut met een heerlijk zonnetje erbij. Oprecht een aanrader voor iedereen!

Wat fijn dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben gehad. Het was echt genieten zo te lezen! Bedankt voor jullie leuke bericht. Groetjes, Team Akkermans

Suppen was geweldig. Goed geregeld qua info en ontvangst en prima stabiele plank.

Prima stabiele sup plank. Goed op weg geholpen met tips door vriendelijke medewerker. Prachtig gebied, idyllisch sluisje en haven, heerlijk in de natuur. Even gestopt bij de kampeerhuisjes langs het water. Erg genoten van suppen en de omgeving. Ook horeca aanwezig. Topdag, een aanrader. Ik kom zeker terug.

Blij te horen dat het suppen jullie zo goed is bevallen. We hopen jullie in het nieuwe supseizoen weer te mogen begroeten! Bedankt voor de leuke reactie. Groetjes, Team Akkermans

Heerlijk genoten

Goed materiaal en enthousiast personeel.

Bedankt voor je leuke reactie, Bennie! Groetjes, Team Akkermans

Geweldige dag gehad 11-7-2021

We hebben een fijne dag gehad, met de familie , goed van Eten en Drinken, Geweldige gastheer Daan, die bij ons was. Alles kon alles mocht Eerst spelletjes op het terras daarna konden we nog midgetgolf doen. We komen zeker weer eens terug

Leuk om te horen dat jullie zo'n mooie tijd hebben gehad bij ons. We zijn ook ontzettend blij met Daan, wat een topper he! We geven jullie compliment aan hem door :) Groetjes, Team Akkermans

Super leuke en gezellige familieactiviteit

Hebben met een groep van 17 volwassenen, pubers en kinderen de fieldmans schoolcamp escape gedaan.. We hebben gebruik gemaakt van 3 ruimtes. Het was heel erg leuk. Iedereen kon meedoen. Het was voor de kleine kinderen niet eng. De ontvangst op het terras met koffie en huisgemaakte koek is ook echt een aanrader!

Super om te lezen dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! Bedankt voor het leuke bericht. Groetjes, Team Akkermans

Super leuk adventure golf

Origineele banen met grappige effecten. Super uitje voor kinderen.

Leuk voor groot en klein

We hebben de minigolf gedaan en genoten. Het zag er leuk uit en er waren verrassende elementen toegevoegd. Puntje van verbetering: het was een beetje onduidelijk waar je de spullen kon pakken, dit moest in de horeca gelegenheid, waar het regelmatig erg druk was daardoor

prrachtige, goed georganiseerde autorally

De toeristische autorally was een groot succes. Zeer goed georganiseerd. Het was voor mij echt een ontdekking hoe mooi Brabant is. Via de aanwijzingen was de route gemakkelijk te vinden. Dank!

Wally race, leuk uitje voor het gezin

Wij hebben met het gezin de Wally race gedaan die via Akkermans werd aangeboden. Het werd een leuke middag waarbij we via leuke weggetjes een hele mooie route hebben gereden. Onderweg moesten er spelletjes gedaan worden om uiteindelijk een geheim woord te kunnen oplossen. Het was mogelijk een proeverij onderweg te doen, die hebben wij niet gedaan ivm de kindjes maar hadden we spijt van want het rook ontzettend lekker!

Dramatische afloop

Ik ging een kano huren er zou hulp zijn als ik niet meer verder zou kunnen Eenmaal kon ik niet Verder belde ik voor hulp Kon er niemand meer komen werd er opgehangen Gelukkig heeft een bootje me naar de kant kunnen slepen nooit meer voor mij !

Heerlijk weekend

Wij hebben ons huwelijk gevierd bij Beneden Sas, met daaromheen verschillende activiteiten bij Akkermans. Er wordt goed meegedacht, goede prijs-kwaliteit verhouding en aardige bediening. We hebben vrijdag lekker gegeten en geborreld, en zaterdag genoten van de activiteiten met relaxte begeleiding. Al met al een aanbeveling!

Prachtig opgezette golfbaan

Voor de kids was deze golfbaan een echt avontuur! Balletjes slaan door een kanon en door watertjes. Zij vonden het prachtig!

Heerlijk gevaren!

Het weer was prachtig en we hebben heerlijk gedobberd in een kano op de Vliet.

2x een heerlijk boottocht op de Steenbergse Vliet

wij hebben in de afgelopen periode 2x een boottocht gemaakt met de gehuurde elektrische sloep. Geen luxe boten maar wel prima. 1x de 8 persoons en 1x de 11 persoons gehuurd. Met wat proviand mee hebben wij heerlijk gevaren op de Steenbergse Vliet.

Heerlijk dagje gevaren op de vliet

Een leuke activiteit met het gezin. We hebben een fluistersloep voor een hele dag gehuurd. Duidelijke uitleg bij het beginpunt en een degelijke, schone boot. Van het beneden Sas naar het boven Sas gevaren en tussendoor nog aangemeerd in Steenbergen en de Heen en daarna weer terug. Relaxed en rustgevend. Een echte aanrader!