het gehele bouwproject is probleemloos verlopen.

zie hierboven

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Al met al prima geholpen bij het realiseren van mijn droomhuis.

Tijdens de ontwerp en vergunningaanvraagfase van de logwoning was er steeds een uitstekende wederzijdse afstemming. Tijdens de detailleringsfase was de communicatie soms wat stroever, wellicht ook t.g.v. drukte door op dat moment snel stijgende bouwprijzen en tekorten. Later is dat weer ingehaald. Tijdens de bouwfase was de samenwerking perfect, ook met de aannemer Scholte op Reimer. Ik kon altijd terecht voor het verven van de in aanbouw zijnde woning en gebruik maken van de aanwezige voorzieningen. Contacten met onderleveranciers werden vlot gelegd en bij vragen e.d. was de respons vlot en correct. En het belangrijkste: Ik heb er een fijne en goede woning aan over gehouden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Het persoonlijke contact is altijd erg prettig geweest

Finnhouse is een partij met veel ervaring in Nederland in de houtbouw. Door nieuwe, minder ervaren opvolging/medewerkers kwam de 40 jaar ervaring die wij verwacht hadden niet altijd terug in de advisering en begeleiding. Het persoonlijke contact is altijd erg prettig geweest. Het resultaat mag er dan ook zijn en zijn we erg blij mee.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goed geholpen en ontzettend blij met het resultaat

Vanaf het begin zijn we erg goed door Finnhouse geholpen met het realiseren van onze droomwoning. We hebben intensief samen gewerkt om tot een mooi ontwerp te komen en de vergunningen rond te krijgen. We hadden af en toe wat discussie/misverstanden, die horen er natuurlijk bij, maar ze doen altijd hun best om het goed op te lossen. Ook de bouw zelf verliep goed. De aannemer waarmee Finnhouse in onze regio samenwerkt is ontzettend meedenkend en goed in wat ze doen. Onze woning is nu bijna gereed en we hebben veel zin om in ons 'Finnhouse' te wonen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

De echter kenner van houtbouw!

Houtbouwers met veel ervaring wat duidelijk te merken is tijdens het bouwproces. Het bouwen met hout is leuk, maar je moet het ook echt kunnen. En kwaliteit zie je in de details! We zijn positief verrast tijdens de begeleiding van de gehele bouw en de nauwlettendheid op de diverse details. Ook het ontwerpen gezamenlijk met het team bij Finnhouse is erg constructief :). Een leuk team om mee samen te werken!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een heerlijk huis en plezierig bouwproces

Het is een heerlijke woning om in te wonen (en staat als bonus op een prachtige plek). Het was voor ons de eerste ervaring met het bouwen van een eigen huis, en terugkijkend erop is het een heel plezierige geweest. De bouw verliep vlot en volgens planning. Uiteraard gaat er wel eens iets mis, maar dat is altijd correct opgelost. Het belang van een goede ondernemer mag hierbij niet onderschat worden, dus wat dat betreft komt de hoge tevredenheid ook mede toe aan de Firma Scholte op Reimer te Albergen. Al met al een dikke aanrader.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een klein, persoonlijk, maar heel professioneel bedrijf.

Heel blij met ons prachtige houten huis! Finnhouse heeft goed geluisterd naar onze wensen en een, voor ons, helemaal naar wens huis getekend en gebouwd! Ook een complimenten voor van de Burgt, de onderaannemer en MRO!

Prachtig huis!

Familie bedrijf met korte, directe lijnen. Persoonlijk. Veel ervaring met Fins houten huizen (uiteraard) en daarmee ook goede uitvoering en tips.

Hele fijne samenwerking!

Een jaar na oplevering vastgesteld dat de combi van architect en bouwsysteem grote voordelen heeft. Ons idee, uitwerking door Finnhouse heeft geresulteerd in een comfortabel huis met een logische integratie van de buitenruimte. Zeer tevreden , leve de houtbouw!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Mooi kwaliteitsproduct en over all goede service

Vanaf de ideeënvorming, het tekenen, het aanvragen van de vergunning tot de bouw goede samenwerking en planning ondanks de Corona hindernis. De bouw ging soepel en probleempjes werden over het algemeen vlot opgelost. Het enige jammere was dat de laatste puntjes afwerken wat lang op zich liet wachten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Wij genieten volop in onze Finnhouse

Bijna 2 jaar zijn we bezig geweest. Van een een droom, een tekening naar de oplevering van ons huis. Finnhouse heeft goed meegedacht en een solide huis neergezet conform onze wensen. Natuurlijk waren er strubbelingen en miscommunicaties maar die werden keurig opgelost. We zitten nu 1 maand in ons Finnhouse en genieten volop van het wonen in een houten huis met prachtige houten balken en grote veranda. Goed gedaan Finnhouse!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Finnhouse levert een prachtig product en prettige, klantgerichte service.

Het is heel fijn en comfortabel wonen in ons mooie en duurzame houten huis. Door het gebruik van natuurlijke materialen is een aangenaam en gezond leefklimaat ontstaan. Tijdens het ontwerp en gedurende de bouw was er ook volop ruimte voor onze eigen ideeën en inbreng. Samen met de deskundige kennis en begeleiding van Finnhouse (architect en directievoering) is er een geweldig huis neergezet met aandacht voor mens en natuur. Arjan Walraven, heel veel dank daarvoor!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

We zijn heel tevreden over het persoonlijk contact en eerlijke adviezen tijdens het gehele bouwproce

De samenwerking met Finnhouse hebben we gedurende het gehele proces als heel prettig ervaren. Er werd altijd betrokken en vriendelijk gereageerd op al onze vragen en wensen. Er werden oplossingen voorgelegd die goed pasten in onze situatie. De persoonlijke benadering zorgde voor veel vertrouwen over en weer. Ik zou Finnhouse absoluut aanraden voor iedereen die een mooi, eigentijds en duurzaam houten huis wil bouwen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Fijne samenwerking, klantgericht en professioneel

Zonder enige kennis en ervaring op het gebied van huizenbouw zijn wij het traject begonnen. Vanaf het oriënterende gesprek tot na de oplevering van het huis was er een prima samenwerking met Finnhouse. Echt alle medewerkers, van architect tot bouwkundige tot directie, ze denken met je mee, zelfs tot in de kleinste details. Ook na oplevering was er goede nazorg. Want bij elk nieuwbouwhuis gaat er wel eens wat mis. Alle afspraken zijn keurig nagekomen. Dankzij Finnhouse en de onderaannemer J.A. van Gisbergen B.V. genieten wij nog elke dag van ons prachtige nieuwe huis.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Finnhouse heeft een prachtig duurzaam huis ontworpen en laten bouwen

We wilden een duurzaam huis naar eigen wens laten ontwerpen. Finnhouse heeft ons hierin uitstekend begeleid en de tekenaars hebben op basis van onze wensen het ontwerp samengesteld. Dat Finnhouse vervolgens het traject van de vergunningen uitvoert vonden we een prettige bijkomstigheid. De realisatie wordt door Finnhouse uitstekend begeleid en er kan gedurende het proces nog worden bijgestuurd. Wij bevelen Finnhouse van harte aan! Wietske en Arrien

Boven verwachting

De voorbereiding ging vlot, en de bouw ging nog vlotter. Na drie maanden kon de stucadoor er al in. De timmerlieden waren echte vakmensen met liefde voor hout en het product.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een fijne, betrouwbare organisatie, waar veel mogelijk is.

Dit bedrijf heeft een schuurwoning (Finse Houtbouw) voor ons gerealiseerd. Het huis hebben we Casco laten opleveren en zijn het nu zelf aan het afbouwen. Alles wordt goed geregeld en er is een fijne manier van communiceren. Iedereen is van jouw project op de hoogte en er wordt snel gereageerd en zaken worden zo snel als mogelijk is geregeld. Ook een goede begeleiding bij de afbouw van het huis.

Professionele benadering, klant centraal

Wij hebben een dubbele Finnhouse woning in eigen beheer gebouwd, en tijdens het gehele traject goede, snelle en adequate ondersteuning gekregen. Onze vragen werden goed beantwoord.

• Orde en netheid N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Bouwen met Finnhouse: echt een aanrader!

Wij hebben de samenwerking met Finnhouse als heel plezierig ervaren. Om te beginnen waren en zijn we zeer enthousiast over hun mooie ontwerpen van duurzame woningen. Vervolgens zijn we erg goed begeleid om tot het ideale ontwerp van onze eigen woning met kantoor te komen. Gedurende de bouw was de begeleiding en projectleiding heel goed. Het bleek van grote meerwaarde, wanneer je kiest voor een Finnhouse, dat je dan gedegen projectleiding erbij krijgt. Gedegen projectleiding betekende voor ons: heldere communicatie, een goed intermediair tussen klant en aannemer met onderaannemers en dan werd er ook nog regelmatig tot op detailniveau met ons meegedacht. Uiteindelijk heeft bouwen met Finnhouse ons een duurzaam, mooi, sfeervol en praktisch eindresultaat opgeleverd.

Een droomhuis op maat

We zijn over heel erg blij met ons huis en het bouwproces. Finnhouse is duidelijk een erg ervaren partij waar kennis, klantvriendelijkheid en service voorop staat. Finnhouse weet waar ze over praten in de houtbouw, maar hebben een prettige Brabantse no nonsense houding met korte lijntjes gericht op oplossingen. Het proces tot aan de bouw was als klant soms wat onoverzichtelijk qua stappen en kosten. Het bouwproces zelf over het algemeen soepel. Communicatie met de aannemer liet nog weleens te wensen over, wat meteen het minst bevredigende aspect van de bouw was, maar waar Finnhouse zelf weinig aan kon doen. Het vakmanschap was overigens super en ook in het bouwproces was er veel ruimte voor persoonlijke aanpassingen. Ook na oplevering maakt Finnhouse zijn belofte waar, tot op detail maken ze de open eindjes in orde.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

zeer klantgericht en hoge kwaliteit materiaal en service

Onder begeleiding van Finnhouse hebben we een moderne aanbouw kunnen realiseren obv het P&B systeem. De combinatie met de jaren 30 woning is bijzonder en zeer geslaagd. De grote glazen ramen over de gehele breedte van de woning geven een indrukwekkend zicht, van zowel van binnen (op het bos) als van buiten. De houten balken zijn zwart gebeitst, wat een moderne en robuste uitstraling geeft. Het drie-dubbele glas isoleert zeer goed en voelt comfortabel aan, ook met vrieskou. Finnhouse heeft ons gedurende het gehele proces zeer professioneel begeleid, van ontwerp tot aan oplevering. Het klantcontact hebben wij als zeer prettig ervaren en we zijn zeer te spreken over de kwaliteit van het (hout)materiaal.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prachtige woning, professionele begeleiding

Finnhouse heeft prachtige finse houtbouw concepten. Samen hebben we onze droomwoning uitgewerkt en gefinetuned naar onze wensen, de technische mogelijkheden en ons budget. Tijdens de bouw hebben ze ons geholpen een deel van de werkzaamheden zelf te doen. Ze hebben zich betrokken opgesteld, flexibel bij wijzigingen en gevraagd en ongevraagd ons van advies voorzien op basis van hun jarenlange ervaring. Wij zijn blij met het resultaat en zouden Finnhouse sterk aanbevelen!

Hoogwaardige woning in 7 maanden, prettig leefklimaat

Er wordt geen huis gebouwd zonder fouten blijkbaar. Ook niet bij Finnhouse. Maar we hebben altijd korte lijnen met Finnhouse gehad en vaak snelle oplossingen gevonden. De kop staart woning die wij hebben laten bouwen is een ideale woning voor 2 mensen. Door de speciale vormgeving een zeer prettige woonbeleving. Het post-beam systeem levert niet alleen een bijzondere woning op, maar ook een korte bouwtijd. Bij de eerste besprekingen dacht ik eerlijk gezegd dat de korte bouw iets te veel marketing gewicht had. Maar achteraf heb ik mij vaak verbaasd dat het echt in 7 maanden is gebouwd. De totaal score is wellicht gemiddeld iets hoger dan de afzonderlijke oordelen. Dat komt omdat naast het aankoop en bouwproces we daarna zeer tevreden zijn over de woonbeleving.

Professioneel, betrouwbaar en communicatief

Professioneel, kwaliteit, communicatief, korte lijnen en betrokken. Met als resultaat een schitterend huis.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

uniek traject met persoonlijke aandacht

Tijdens de bouw was het duidelijk dat we samenwerkten aan ons droomhuis. Dankzij goed persoonlijk contact hebben we mooie oplossingen uitgewerkt voor onze woonwensen. Het huis past nu goed bij ons als gezin, maar ook bij zijn omgeving. Zowel bij het kavel, als bij de wijk aan de en kant, als de weilanden aan de andere kant. Het resultaat is een prachtige mix tussen vakmanschap, expertise en goed luisteren.

Over Bouwnu