Wat een leuk eerste bezoek. Heel veel gezien en veel inspiratie opgedaan voor mijn verbouwing. Gezellig en vakkundig personeel. Hij gaf veel tips en nam alle tijd voor mijn verhaal en mijn plannen. Gewoon top!

Geweldige hulp en advies.

Ik was op zoek naar een paar vloerplanken voor het bekleden van de regenpijp. Ben erg oed geholpen met advies en zelfs het op maat zagen was niet teveel gevraagd, Peter stelde hetzelf voor en de prijs voor de planken was qua prijs kwaliteit erg goed. Zal zeker teruggaan en kan hem zeker ook adviseren voor nieuwe en gebruikte bouwmaterialen

Boeiende bouw en woonmaterialen

een zee van ruimte en mooi geordend ...vooral de trap omhoog was voor mij een lust voor het oog ...je word er hebberig van ...top zaak met vriendelijk behulpzaam personeel

Nette zaak goede service

Alles mooi opgeruimt, jemag ook zelf het beste uit stapel zoeken. Ze komen afspraken na.

Geweldig geholpen

Mooie gebruikte bouwmaterialen voor een vriendelijke prijs

Meedenken en service verlenen

Afgelopen week steigerplanken gekocht samen met kleinzoon voor zijn eigen klusproject. Fijn geholpen met goed advies!

kundig en behulpzaam

Voor mijn werk haal ik hier met regelmaat authentieke materialen welk verwerkt wordt in mijn creaties.

Altijd super geholpen

We hebben er een paar keer wat gekocht altijd super geholpen Laatst nog met een schuifpui De loods ziet altijd netjes uit. En het materiaal wat schoon gemaakt is ligt steeds mooi gesorteerd

Een mooie tafel v ons gemaakt

Super mooie tafel gemaakt v ons, superblij mee!

Fijne zaak met goede tips

Inmiddels al vaak geweest en iedere keer toch weer wat aan mijn vingers blijven plakken. Goed advies en tips gekregen, en ze hebben alle tijd voor je. Super

Altijd een fijne winkelervaring

Veel keuze. Goede raadgeving en service. Goede bereikbaarheid. Goede prijs/prestatie

behulpzaam en vakbekwaam

nadat we rustig rond gekeken hadden werden we keurig tewoord gestaan en geholpen met onze zoektocht naar de juiste materialen. eenmaal ja gezegd tegen 4 prachtige deuren en kozijnen, was het een kleine moeite om verder te 'sjuupe' tussen alle andere interessante dingetjes. over betaling werd niet moeilijk gedaan en toen ik later nog meer nodig had stond alles klaar om afgehaald te worden. ik kom graag terug!

Mooie materialen voor een nette prijs.

Gebruikte radiatoren gekocht, goed contact vooraf, keurige radiatoren, netjes geholpen met tilwerk en laden en een realistische prijs. Tevreden! De rit waard en een goede start voor circulair bouwen.

Service met een glimlach

Leuke zaak met heel veel en diverse keus. Waarom altijd iets nieuws kopen als je iets nog een tweede kans kunt geven. Ter plekke wordt je door Peter super geholpen, hij is betrokken en staat je bij met raad en daad en een vriendelijke lach. Raad het zeker aan deze zaak eens te bezoeken.

Eindelijk een leuke hal waar ik mijn spullen kan halen.

Ik ben een constante klusser en vind het heerlijk om iets te maken met oude materialen. Hier kan ik alles krijgen voor mijn klussen en wordt ook nog eens als een kennis behandeld. Leuk personeel en de prijs wordt altijd besproken. Top! P.B.

Ruime keuze in bouwmaterialen

Veel keuze uit allerlei tweedehands, nog perfect te gebruiken bouwmaterialen. Overzichtelijk presentatie. Deskundige, vriendelijke hulp door Peter.

Goede tweedehands bouwmaterialen en andere spullen, goed gesorteerd en op orde, afspraken worden netjes nagekomen, redelijke prijzen!

Verrassend

Opgeruimd, geordend en schoon. Een overzichtelijk geheel met verrassende producten. Veel hout, aangevuld met nieuwe aanvullende producten. Ook verrassende andere producten, lampen, meubels en zelf gemaakte producten van gebruikt hout om te laten zien wat er mee kan. Vriendelijke en deskundige en hulpvaardige bediening. Veel informatie op de site, via Facebook en marktplaats. Een bezoek waard !

Ruime keuze in gebruikte materialen

Van deuren tot wasbakken tot tafels. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het. Perfect geholpen door Peter die goed meedenkt.

Volop keuze als je wil verbouwen en goed geholpen door vriendelijk en kundig personeel

Super fijne service

Mijn ervaringen met Bloem, maar met name met Peter ( werknemer ter plaatse ) zijn heel erg goed te noemen. Het idee dat je prachtig oude gebruikte spullen een nieuwe kans kan bieden ( voor mij met name hout ) is voor mij al een 10 waard. Peter denkt mee, is altijd erg vriendelijk, en nooit te beroerd om je extra informatie etc mee te geven. Ik kom hier graag en voel me er altijd erg op mijn gemak.

Veel mooi spul voor weinogen geld !

Mooi overzichtelijke opslag , mooie foto'staat op Facebook en kundig personeel op de zaak

Super goed geholpen

Wat fijn dat iemand met je mee kan denken om je klus helemaal perfect te klaren. Dankjewel voor de goede hulp

Gewoon heel goed!

Vorige week ben ik bij Bloem geweest voor gebruikte bouwmaterialen. Ze hebben enorm veel keuze en ik ben perfect geholpen door Peter. Voor minder dan de helft van wat ik normaal kwijt zou zijn ben ik nu bij Bloem geslaagd. Volgende keer weet ik jullie weer te vinden. Aanrader dit bedrijf!

Kundig personeel,zeer vriendelijk en hulpvaardig,prima adviezen

Zeer vriendelijk hulpvaardig personeel,wat je op alle mogelijke manieren wil helpen met advies.