Duidelijke gefaseerde begeleiding

Diana heeft ons super fijn en duidelijk bijgestaan in ons scheidingsproces. Elke keer een duidelijk, stapsgewijs, verhaal en samenvatting per mail na elke afspraak.

Super service

Super service! Super vriendelijk en super dat alles geregeld wordt . Er komt genoeg op je af in deze periode en dankzij diane zijn we niets vergeten ! Top

Helemaal perfect en duidelijk geholpen.

Diana is duidelijk eerlijk en altijd goed te bereiken. En reageerd altijd snel en zet alles duidelijk op papier.

De samenwerking met Diana was zeer prettig, efficiënt en professioneel!

Ik heb de samenwerking met Diana als zeer prettig en professioneel ervaren. Dank je wel daarvoor Diana!

Deskundig en geduldig

De gebruikte methodiek gaat naar mijn mening sterk uit van 'de vrouw' als slachtoffer. Wellicht nodig in algemene zin, voor misschien ook wel de gemiddelde scheiding. Er is weinig aandacht en ruimte voor een andere benadering als 'de man' een meer dan gemiddelde rol heeft gespeeld bij de opvoeding van de kinderen en de stimulering van de carrière en opleiding van 'de vrouw'. Het juridische kader dat wordt geboden hebben we -ook ik- laten prevaleren al voelt het verre van rechtvaardig.

Lof voor de deskundigheid van Diana.

Onze mediator Diana was betrokken en heeft ons goed begeleid. Ze was onpartijdig, vakkundig, gaf financiële en praktische hulp. Mede door haar hulp hebben we samen goede afspraken kunnen maken.

Goed geregeld.

Alles top en snel geregeld

Duidelijk,kalm, als er prettig ervaren

Erg duidelijk en vriendelijk, dit was voor mij erg belangrijk omdat wij op een goede normale manier uit elkaar wilden

Zeer professionele mediator

Diana is een zeer professionele mediator

Zeer kundig, onpartijdig en invoelend.

Diana is heel prettig in de omgang en zeer kundig in haar werk. Heel onderlegd en fair naar beide partijen. Ik kan haar mediation van harte aanbevelen.

Correcte en snelle afhandeling

Lieve vrouw en weet van zaken.

Longer than expected but satisfied with service

Overall good, appreciate the situation was not "typical" so had to be more creative to come to a common resolution. Would just recommend being a bit more disciplined in requesting the personal financial documents from Both parties at the beginning of the process = I feel this would have avoided some of the recalculation exercises (w/ corresponding "discussions") and could have sped the process up.

Snel, gedegen, gewoon goed.

Scheiden met een lach en traan. Naast al het verdriet ook ruimte voor humor. Dank je wel Diana

Diana heeft ons goed geholpen in deze moeilijke tijd.

Heel aardig en onpartijdig geholpen.

Snel en doortastend optreden van Diana

In een informele setting zijn mijn ex-partner en ik snel tot het maken van goede afspraken gekomen. Ik verwacht dat wanneer ik over 3 jaar terugkijk, ik nog altijd kan zeggen dat we deze pijnlijke periode goed met elkaar hebben afgesloten.

goede service, goed behandeld

Super fijne gesprekken gehad met Diana. Alles is eigenlijk helemaal goed verlopen. Geen enkele klacht gehad.

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt

• Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

goede service, goed behandeld

Vriendelijk klantgericht Goede begeleiding duidelijk en overzichtelijk

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Bedankt!!!

goede service, goed behandeld

Diana heeft alles goed geregeld en begeleid. Ze is het hele traject “onpartijdig” geweest. Dat vond ik toch wel het belangrijkste. Zonder tussenkomst van Zorgeloosch waren wij er anders niet uitgekomen. Ik raad een ieder aan om een derde partij / bemiddelaar in te schakelen bij een scheiding.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

goede service, goed behandeld

Het was prettig om met Diana te werken. Samen waren we er niet uitgekomen, zoals we er nu uitgekomen zijn. Ze hield goed de balans in de gaten. Ik kan letterlijk zorgeloosch verder. Alles is goed geregeld nu. Iedereen tevreden.

• Verstand van zaken
  • Inschakelen externe expertise N.v.t.
  • Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijk, eerlijk en duidelijk. Voor een ervaring die door niemand als leuk zal worden ervaren is het een verlichting om met iemand te kunnen samen werken die zonder oordeel maar met alle kennis en als mens met je meekijkt en denkt.

• Verstand van zaken
  • Inschakelen externe expertise N.v.t.

Ervaring is zeer positief

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar