Geweldig meedenkt persoon is Anja

Snel behulpzaam en direct en vooral aardig

• Objectiviteit van de mediator
  • Oplossingsgerichtheid van de mediator
  • Proffesionalitiet van de mediator
  • Tevredenheid over informatie verstrekking over de te maken afspraken
  • Tevredenheid over informatie verstrekking van het ouderschapsplan

Top. Ik ben zeer tevreden.

Fijn dat de scheiding zo snel kon worden geregeld. Wij hadden geen behoefte aan lange en veel gesprekken en Anja voelde dat heel goed aan. Anja informeerde ons goed over wat ons te doen stond en waar wij de mogelijkheden hadden om afwijkende afspraken te maken. Dank voor de fijne gesprekken en je snelle handelen, nu kunnen wij weer verder gaan met ons nieuwe leven met de kinderen. Ik kan je bij iedereen van harte aanbevelen!

• Objectiviteit van de mediator
  • Oplossingsgerichtheid van de mediator
  • Proffesionalitiet van de mediator
  • Tevredenheid over informatie verstrekking over de te maken afspraken
  • Tevredenheid over informatie verstrekking van het ouderschapsplan

Uitmuntende begeleiding waarbij flexibel wordt meegedacht en geholpen

Mijn zaak was relatief simpel qua bezittingen en verdelingen, maar zeer lastig qua documentatie. Anja heeft alles binnen 2 maanden voor ons kunnen regelen en met verschillende partijen(IJI) moeten schakelen om alles op tijd te kunnen regelen. Ik was erg onder de indruk van de snelle reacties en het handelen. Verder hanteerde ze een persoonlijke aanpak met een optimistische insteek. Dit heb ik als prettig ervaring, aangezien het scheiden al best zwaar op zichzelf is. Het komt niet vaak voor dat ik niets heb aan te merken op dienstverlening, maar deze keer was het voor mij perfect geregeld!

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt
  • Geslacht: man
  • Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

perfect, zeker aan te bevelen

Dankzij Anja van Zorgeloosch is ons scheidingstraject soepel en vloeiend verlopen tot onze beider tevredenheid. Proactief is meegedacht om voor alle partijen tot een passende en haalbare oplossing te komen aangaande onze wensen. Hierdoor is er ons een groot stuk ontzorging aangeboden wat in een dergelijk stressvol en emotioneel traject tot een groot deel minder stress en spanning heeft geleid. Ik zou Anja dan ook van harte aanbevelen als bemiddelaar als je gezamenlijk het doel nastreeft het voor alle partijen goed te willen regelen.

perfect, zeker aan te bevelen

ondanks vervelende situatie heb ik de hulp als fijn ervaren.Dank.

perfect, zeker aan te bevelen

De scheiding is al een ramp op zich waar Anja en Nico heel professioneel maar ook menselijk en in begrijpelijke taal ons te woord stonden en hun diensten hebben aangeboden. Wat het nog verschrikkelijker maakte was dat de 2 hondjes met mij mee zouden gaan , maar plotseling beiden ziek werden en 1 inmiddels is overleden en de ander hangt er om. Ik voelde me echt geborgen op dat moment bij Anja die goed door had wat dit met mij deed. Dank je wel voor het begrip voor mijn verdriet.

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt N.v.t.
  • Oplossingsgerichtheid N.v.t.

goede service, goed behandeld

Anja geeft goede uitleg over het proces en goede begeleiding. Ik sta zelf niet achter de scheiding en dan moet je zelf wel heel sterk zijn om dit proces aan te kunnen gaan. Door trouw aan mijzelf te blijven, helder en toch mee te werken, kun je samen tot goede afspraken komen. Maar je moet ook best veel zelf onderhandelen. De combinatie met het financieële advies is ook prettig en fijn dat je met een all in prijs weet waar je aan toe bent. Al met al, petje af voor Anja.

goede service, goed behandeld

Warme persoonlijkheid, met verstand van zaken, helpt daadkrachtig en geduldig inzicht te geven in de complexe problematiek. Gaat zeer goed met de emoties om, buigt dut op een natuurlijke wijze om naar resultaten waar beide partijen achter kunnen staan. Fijn, aanrader!

goede service, goed behandeld

Het proces van scheiden is pijnlijk en spannend, en dan zoek je iemand bij wie je je allebei vertrouwd voelt, iemand die deskundig is, en die haar expertise goed kan uitleggen, iemand die duidelijk is, onpartijdig, vriendelijk en begripvol, die ook ruimte kan maken voor de emoties en daar goed doorheen kan navigeren, iemand die kan versnellen waar mogelijk en vertragen waar nodig en iemand die de gesprekken prettig kan laten verlopen. Dan hoef je niet verder te zoeken, want Anja die heeft het allemaal in huis. Ze heeft een groot 'bereik' met haar talenten. Is uiterst serieus én vrolijk en gezellig. Snel en langzaam. Begripvol én duidelijk. Iemand die ingewikkelde materie goed kan uitleggen. Heel prettig om mee samen te werken. Dank je wel voor je fijne en goede begeleiding Anja!

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt N.v.t.

goede service, goed behandeld

We hebben heerlijk kunnen samenwerken met Anja. Het proces was helder, snel en duidelijk. Ook het in emotionele geeft ze prima support geven en kan ze uit haar eigen ervaring goede tips meegeven. Scheiden is geen leuke ervaring maar het help enorm als je daarin goed ondersteunt en ontzorgt wordt.

goede service, goed behandeld

Prettige samen werking. Goede samenwerking tussen bemiddelaarster en financieel adviseuse.

goede service, goed behandeld

Zeer tevreden, goede profecionele hulp gehad.

• Objectiviteit van de bemiddelaar
  • Omgaan met emoties N.v.t.
  • Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

goede service, goed behandeld

bij geen leuke situatie,goed geholpen

perfect, zeker aan te bevelen

Ik kan niet anders zeggen dan dat we zeer blij zijn dat we met Anja in contact zijn gekomen. Ik had het niet anders gewild. Vandaar alleen maar tienen. Zij en Ernst hebben ons uitstekend geholpen. Het fijne is dat ze er niet zijn om ons counceling te geven. Ze staan er volledig onpartijdig in. Ze regelen alles wat er moet gebeuren en daarna is het klaar. Maar de betrokkenheid is er wel. Ondanks de vervelende omstandigheden waarvoor we bij Anja aan tafel zaten konden we toch met elkaar lachen. Ik zou iedereen Anja kunnen aanraden en zal dat ook zeker doen als bekende van mij ook in een scheiding terechtkomen.

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

perfect, zeker aan te bevelen

Een ontzettend menselijk, professioneel en warm persoon! Een positieve bevestiging van zorgeloos scheiden!

• Objectiviteit van de bemiddelaar
  • Omgaan met emoties N.v.t.
  • Oplossingsgerichtheid N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Anja is een zeer professionele mediator en ook nog eens een prettige persoon in de omgang. Ze komt alle gemaakte afspraken correct na. Ik kan haar zeer aanbevelen.

voldoende, een redelijke ervaring

voldoende, een redelijke ervaring

Anja, Luisterend, zonder oordeel. Oplossing gericht. Verder kijken dan het nu moment Begeleidend Maar ook sorry kunnen zeggen als het nodig was. ( was maar 1 keer aan de orde.) Wij wilden het scheidings proces zelf regelen , zonder mediator of advocaat. Maar er is zoveel om aan te denken en rekening mee te houden. dat wij heel blij zijn met de hulp van Zorgeloosch. Dank , ook voor de back office.

Over Anja van Ree

Anja van Ree Specialist in Conflictloos Scheiden