Tot op heden geen enkel probleem ervaren met de diensten van Bouwend Nederland brandstof, dus vandaar de score uitstekend!

Loopt prima

Geen bijzonderheden

Gewoon goed.

Betrouwbare partij en correct wanneer je ze nodig hebt.

Prima geregeld

Goed geregeld

Voldoende stations in de buurt

is niet te doen

Gaat altijd prima. Als ik een nieuwe pas nodig heb dan bel ik en wordt het verzorgd. Maar ik mis een website waar ik dat allemaal kan regelen. BP bood dat allemaal wel en het is nog steeds van BP maar dan via een tussenpersoon. Als ik eerder geweten had, dat dit zo was dan had ik alles bij het oude gelaten. Het enige voordeel is dat ze bij meer tankstations kunnen tanken.

Gemakkelijk en goed

Lekker makkelijk

Tankpas

Het is een doodnormale tankpas. Geen korting, gewoon het gemak van een factuur per periode. niks meer niks minder. Noem het dan geen ledenvoordeel.

• Uitgesteld betaalgemak

Beste Dennie, Via deze weg willen we reageren op uw beoordeling die u op de site klantenvertellen.nl van Bouwend Nederland heeft geplaatst. Graag leggen we u de kortingsregeling uit. De kortingsregeling die wij toepassen is de regeling van de laagste prijsgarantie. In de praktijk hanteert een benzinemaatschappij een landelijke adviesprijs en per station soms een afwijkende lagere pompprijs. Wij hebben met de oliemaatschappijen een korting afgesproken t.o.v. de landelijke adviesprijs, maar als de lokale pompprijs lager is dan de landelijke adviesprijs minus de afgesproken korting betaalt u de lage pompprijs. U betaalt dus altijd de laagste prijs, waar altijd de afgesproken korting in is verwerkt. We hopen u hiermee een duidelijk uitleg te hebben gegeven, waarmee we ook bereiken dat u uw waardering voor Bouwend Nederland Brandstof anders ziet.

Tanken gaat goed, de helpdesk is echt super slecht

Tanken gaat goed. Facturatie klopt nooit, de factuurdatum is altijd te vroeg, bijvoorbeeld de factuur komt 9 december binnen, factuurdatum is dan 5 december, dit kan echt niet. Jullie zijn de enigste die dat doen. Als we hierover berichten dan worden we niet vriendelijk behandeld, Bouwend Nederland gemaild maar daarop geen reactie. Waar mogelijk tanken we daarom ook niet via Bouwend Nederland. Als wij zo met onze klanten omgaan dan kunnen we de deuren snel sluiten...

• Uitgesteld betaalgemak

Beste Ben, Via deze weg willen we reageren op uw beoordeling die u op de site klantenvertellen.nl van Bouwend Nederland heeft geplaatst. Graag leggen wij u uit waarom de factuurdatum altijd in het verleden is: De oliemaatschappijen hanteren telkens een periode van 2 weken waarin u kunt tanken. Wij ontvangen na deze 2 weken van de oliemaatschappijen uw tankinformatie en belasten dit aansluitend aan u door (met daarbij enige dagen voor interne verwerking). Hiervoor ontvangt u iedere 2 weken van ons achteraf een factuur, die ziet op de voorliggende periode tot de 15de of tot de 30/31ste van de maand. Daarmee krijgt u eigenlijk gemiddeld ruim 2 weken uitgestelde betaling aangeboden. We hopen u hiermee een duidelijk uitleg te hebben gegeven, waarmee we ook bereiken dat u uw waardering voor Bouwend Nederland Brandstof anders ziet.

Ik zie nergens mijn werkelijke voordeel...Hebben wij wel voordeel?

Een brandstofpas in zijn algemeenheid is praktisch. Echter, wij betalen evenveel aan de pomp en kunnen nergens het voordeel c.q. korting ontdekken.....?? In het begin, zo'n 3 a 4 maanden, was er nog een voordeel te herkennen via een bloemenpas...zoveel tanken resulteerde in een korting op de aankoop in een plaatselijke bloemenwinkel. Vraag: waar is die korting???

• Prijsvoordeel N.v.t.
  • Uitgesteld betaalgemak N.v.t.

Beste Josephine, Via deze weg willen we reageren op uw beoordeling die u op de site klantenvertellen.nl van Bouwend Nederland heeft geplaatst. Graag leggen we u de kortingsregeling uit. De kortingsregeling die wij toepassen is de regeling van de laagste prijsgarantie. In de praktijk hanteert een benzinemaatschappij een landelijke adviesprijs en per station soms een afwijkende lagere pompprijs. Wij hebben met de oliemaatschappijen een korting afgesproken t.o.v. de landelijke adviesprijs, maar als de lokale pompprijs lager is dan de landelijke adviesprijs minus de afgesproken korting betaalt u de lage pompprijs. U betaalt dus altijd de laagste prijs, waar altijd de afgesproken korting in is verwerkt. We hopen u hiermee een duidelijk uitleg te hebben gegeven, waarmee we ook bereiken dat u uw waardering voor Bouwend Nederland Brandstof anders ziet.

voldoende

jammer dat ik geen punten kan sparen

• Tankgemak N.v.t.
  • Uitgesteld betaalgemak

gemakkelijk. Korting wel in de gaten houden

Tanken werkt zonder zorgen. Wel goed de facturatie in de gaten houden dat de juiste korting t.o.v. de geldende pompprijs wordt berekend.

Lekker gemakelijk

Lekker makkelijk

Het gaat mij meer om het gemak. Ik kijk nooit echt naar de prijs van de diesel omdat de korting die je krijgt toch over de adviesprijs van de BP gaat. Als de betreffende pomp goedkoper is (wat vaak het geval is in de stad vanwege de concurrentie) wordt die prijs aangehouden, daar krijg je dan geen extra korting op. Dus voor het prijsverschil hoef je het naar mijn mening niet te doen. Een groot voordeel is dat je niet meer al die kleine bonnetjes hoeft te verwerken, gewoon een duidelijke factuur.

Tanken prima, service slecht

Als de tankpas er eenmaal is dan loopt alles prima. De facturatie gaat niet goed, jullie zijn de enigste leverancier die de factuurdatum niet serieus neemt, altijd dagen soms meer dan een week eerder. Als wij daar opmerkingen over maken worden we niet als klant behandeld. Als wij zo doen met klanten kunnen we de tent wel sluiten.

• Uitgesteld betaalgemak

Aanvragen verliep wel wat moeizaam. Aanvragen nieuwe passen wegens vernieuwing en varandering van het tankstation betekende nieuwe kosten maken. Nu is alles goed geregeld en werkt het goed.

voldoende, een redelijke ervaring

• Prijsvoordeel
  • Uitgesteld betaalgemak N.v.t.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

voldoende, een redelijke ervaring

Een tankpas rechtstreeks bij BP Plus is iets voordeliger t.o.v. de Bouwend Nederland Brandstof pas.

zeer slecht, onaanvaardbaar

De kaart is mij aan geprezen door bouwend Nederland om dat het dus goedkoper zou zijn dan de kaart die ik al heb. Dit heb ik gekonteroleerd door bij 3 tankstatieons voor 10€ te tanken en wat bleek 😳 Dat het met de kaart die ik heb is net zo veel kost als die van bouwend Nederland maar zit nu wel vast aan een abonnement van 7,50€ per jaar!! Daar heb ik nix aan ben zeer ontevreden!

• Uitgesteld betaalgemak

De Bouwend Nederland Brandstofpas is ten opzichte van veel bekende brandstofpassen uniek, omdat er naast gemak ook financieel voordeel te behalen valt. In dit geval is er twee keer getankt, beide keren was de pompprijs voordeliger dan de landelijke adviesprijs minus de prijsafspraak. Vooraf is duidelijk vermeld dat de laagste prijsgarantie geldt. Op het moment dat de pompprijs goedkoper is, wordt deze prijs dus berekend. De brandstofpas is geen abonnementsvorm, de pas kan op ieder moment beëindigd worden.

Snel en goed geholpen. Het maken van wijzigingen neem minimaal tijd in beslag.

Over Bouwend Nederland Brandstof

Met een tank- of laadpas van Bouwend Nederland Brandstof bespaar je op de brandstofkosten en profiteer van betaalgemak, uitgestelde betaling en recht op btw-aftrek.

Over Bouwend Nederland - Ledenvoordelen

Bouwend Nederland is de vereniging van bouw- en infrabedrijven. Door gebruik te maken van onze financiële ledenvoordelen profiteer je optimaal van je Bouwend Nederland lidmaatschap. Naast financieel voordeel is er ook sprake van betere voorwaarden en condities. Het loont dus zeker de moeite je in onze ledenvoordelen te verdiepen. Ons advies is dan ook: kijk, vergelijk en profiteer!