Tankpas bouwend nederland werkt prima. Ook het gemakt van btw aftrek en facturatie. Alleen de facturen komen niet goed bij ons binnen. Elke keer komt maar 1 van de 4 in de email. Men komt er niet achter waarom de andere niet per mail binnen komen.

• Uitgesteld betaalgemak

geen rompslomp, digitale facturen, erg makkelijk

Tanken met een pasje gaat snel aan de pomp. achteraf ontvang je via de email de digitale factuur. Dit kost weinig tijd en is erg makkelijk

ok

je kunt bijna overal met de pas terecht

• Uitgesteld betaalgemak

Via deze weg willen we reageren op uw beoordeling die u op de site klantenvertellen.nl van Bouwend Nederland heeft geplaatst. Per tankpas wordt jaarlijks €8,95 administratiekosten berekend. We hopen u hiermee een duidelijk uitleg te hebben gegeven, waarmee we ook bereiken dat u uw waardering voor Bouwend Nederland Brandstof anders ziet.

Wij gebruiken deze pas alleen voor ons materieel, onze vervoer middelen tanken bij ons op de werf.

positief

handig voor medewerkers die niet altijd in vestigingsplaats komen

• Uitgesteld betaalgemak N.v.t.

Tankpassen werken prima bij voldoende tankstations in de buurt van de werkplekken van onze werknemers. Tolkosten Belgie worden op 1 algemene kaart verrekend. Korting vergeleken met vorige tankpassen uitstekend.

Gemakkelijk en ontzettend confortabel

Het is zo ontzettend fijn dat ik voor de administratie niet meer nodeloos tijd moet verdoen door te zoeken naar de tankbonnen omdat alle mannen het elke keer voor elkaar krijgen om ze kwijt te raken. Daarnaast is de korting natuurlijk ook heel fijn.

• Uitgesteld betaalgemak N.v.t.

de korting op de brandstof is te laag

Ik ontvang van andere leveranciers meer korting

Keurig verzorgd, snelle service

Bij Bouwend Nederland Brandstof hebben wij altijd goed contact met de medewerkers die efficiënt vragen beantwoorden en foutloos en snel afhandelen.

Is prima

De korting is vaak niet echt een korting, bij ons in de regio zijn de standaard prijzen van de pompen al lager behoudens langs de snelweg

• Uitgesteld betaalgemak

Tot op heden geen enkel probleem ervaren met de diensten van Bouwend Nederland brandstof, dus vandaar de score uitstekend!

Loopt prima

Geen bijzonderheden

Gewoon goed.

Betrouwbare partij en correct wanneer je ze nodig hebt.

Prima geregeld

Goed geregeld

Voldoende stations in de buurt

is niet te doen

Gaat altijd prima. Als ik een nieuwe pas nodig heb dan bel ik en wordt het verzorgd. Maar ik mis een website waar ik dat allemaal kan regelen. BP bood dat allemaal wel en het is nog steeds van BP maar dan via een tussenpersoon. Als ik eerder geweten had, dat dit zo was dan had ik alles bij het oude gelaten. Het enige voordeel is dat ze bij meer tankstations kunnen tanken.

Gemakkelijk en goed

Lekker makkelijk

Tankpas

Het is een doodnormale tankpas. Geen korting, gewoon het gemak van een factuur per periode. niks meer niks minder. Noem het dan geen ledenvoordeel.

• Uitgesteld betaalgemak

Beste Dennie, Via deze weg willen we reageren op uw beoordeling die u op de site klantenvertellen.nl van Bouwend Nederland heeft geplaatst. Graag leggen we u de kortingsregeling uit. De kortingsregeling die wij toepassen is de regeling van de laagste prijsgarantie. In de praktijk hanteert een benzinemaatschappij een landelijke adviesprijs en per station soms een afwijkende lagere pompprijs. Wij hebben met de oliemaatschappijen een korting afgesproken t.o.v. de landelijke adviesprijs, maar als de lokale pompprijs lager is dan de landelijke adviesprijs minus de afgesproken korting betaalt u de lage pompprijs. U betaalt dus altijd de laagste prijs, waar altijd de afgesproken korting in is verwerkt. We hopen u hiermee een duidelijk uitleg te hebben gegeven, waarmee we ook bereiken dat u uw waardering voor Bouwend Nederland Brandstof anders ziet.

Tanken gaat goed, de helpdesk is echt super slecht

Tanken gaat goed. Facturatie klopt nooit, de factuurdatum is altijd te vroeg, bijvoorbeeld de factuur komt 9 december binnen, factuurdatum is dan 5 december, dit kan echt niet. Jullie zijn de enigste die dat doen. Als we hierover berichten dan worden we niet vriendelijk behandeld, Bouwend Nederland gemaild maar daarop geen reactie. Waar mogelijk tanken we daarom ook niet via Bouwend Nederland. Als wij zo met onze klanten omgaan dan kunnen we de deuren snel sluiten...

• Uitgesteld betaalgemak

Beste Ben, Via deze weg willen we reageren op uw beoordeling die u op de site klantenvertellen.nl van Bouwend Nederland heeft geplaatst. Graag leggen wij u uit waarom de factuurdatum altijd in het verleden is: De oliemaatschappijen hanteren telkens een periode van 2 weken waarin u kunt tanken. Wij ontvangen na deze 2 weken van de oliemaatschappijen uw tankinformatie en belasten dit aansluitend aan u door (met daarbij enige dagen voor interne verwerking). Hiervoor ontvangt u iedere 2 weken van ons achteraf een factuur, die ziet op de voorliggende periode tot de 15de of tot de 30/31ste van de maand. Daarmee krijgt u eigenlijk gemiddeld ruim 2 weken uitgestelde betaling aangeboden. We hopen u hiermee een duidelijk uitleg te hebben gegeven, waarmee we ook bereiken dat u uw waardering voor Bouwend Nederland Brandstof anders ziet.

Ik zie nergens mijn werkelijke voordeel...Hebben wij wel voordeel?

Een brandstofpas in zijn algemeenheid is praktisch. Echter, wij betalen evenveel aan de pomp en kunnen nergens het voordeel c.q. korting ontdekken.....?? In het begin, zo'n 3 a 4 maanden, was er nog een voordeel te herkennen via een bloemenpas...zoveel tanken resulteerde in een korting op de aankoop in een plaatselijke bloemenwinkel. Vraag: waar is die korting???

• Uitgesteld betaalgemak N.v.t.

Beste Josephine, Via deze weg willen we reageren op uw beoordeling die u op de site klantenvertellen.nl van Bouwend Nederland heeft geplaatst. Graag leggen we u de kortingsregeling uit. De kortingsregeling die wij toepassen is de regeling van de laagste prijsgarantie. In de praktijk hanteert een benzinemaatschappij een landelijke adviesprijs en per station soms een afwijkende lagere pompprijs. Wij hebben met de oliemaatschappijen een korting afgesproken t.o.v. de landelijke adviesprijs, maar als de lokale pompprijs lager is dan de landelijke adviesprijs minus de afgesproken korting betaalt u de lage pompprijs. U betaalt dus altijd de laagste prijs, waar altijd de afgesproken korting in is verwerkt. We hopen u hiermee een duidelijk uitleg te hebben gegeven, waarmee we ook bereiken dat u uw waardering voor Bouwend Nederland Brandstof anders ziet.

voldoende

jammer dat ik geen punten kan sparen

• Tankgemak N.v.t.
  • Uitgesteld betaalgemak

gemakkelijk. Korting wel in de gaten houden

Tanken werkt zonder zorgen. Wel goed de facturatie in de gaten houden dat de juiste korting t.o.v. de geldende pompprijs wordt berekend.

Lekker gemakelijk

Lekker makkelijk

Het gaat mij meer om het gemak. Ik kijk nooit echt naar de prijs van de diesel omdat de korting die je krijgt toch over de adviesprijs van de BP gaat. Als de betreffende pomp goedkoper is (wat vaak het geval is in de stad vanwege de concurrentie) wordt die prijs aangehouden, daar krijg je dan geen extra korting op. Dus voor het prijsverschil hoef je het naar mijn mening niet te doen. Een groot voordeel is dat je niet meer al die kleine bonnetjes hoeft te verwerken, gewoon een duidelijke factuur.

Over Bouwend Nederland Brandstof

Met een tank- of laadpas van Bouwend Nederland Brandstof bespaar je op de brandstofkosten en profiteer van betaalgemak, uitgestelde betaling en recht op btw-aftrek.

Over Bouwend Nederland - Ledenvoordelen

Bouwend Nederland is de vereniging van bouw- en infrabedrijven. Door gebruik te maken van onze financiële ledenvoordelen profiteer je optimaal van je Bouwend Nederland lidmaatschap. Naast financieel voordeel is er ook sprake van betere voorwaarden en condities. Het loont dus zeker de moeite je in onze ledenvoordelen te verdiepen. Ons advies is dan ook: kijk, vergelijk en profiteer!