Snelle levering

positief

De samenwerking met Lyreco (Bouwend Nederland) is heel goed. Prijzen door samenwerking scherp en service heel goed.

zeer goed

de bestellingen worden snel geleverd facturen worden per maand verstuurd, ideaal goede communicatie met account manager

Niet zo goed

Wij zien weinig tot geen voordeel. Prijzen zijn ondanks leden korting erg hoog t.o.v. andere leveranciers, internetwinkels.

• Klantvriendelijkheid en service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs-/kwaliteitverhouding

Goed, goede kwaliteit, goede levering, food is vrij duur.

Goed, goede kwaliteit, goede levering, food is vrij duur.

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Nog maar kort maar tot nu toe gaat het prima

Leveringen zijn vlot en worden bij mijn balie afgeleverd. Telefonische bereikbaarheid viel me wel tegen, stond erg lang in de wacht.

Lyreco degelijk bedrijf

Lyreco is een goed bedrijf met een groot assortiment producten. De leveringen zijn goed en de producten zijn altijd als gewenst. Het enige nadeel is wanneer je een product buiten de prijsafspraken besteld/ wil bestellen, dat die producten altijd een hele hoge prijs hebben, veel hoger dan andere bedrijven. Als je dat product zou willen bestellen, dan moet je eerst contact opnemen en vragen of ze een korting kunnen toepassen (die bij jou bedrijf passend is). Voor die moeite kan ik het net zo goed bij een ander bestellen.

Minder

Als er iets fout gaat wacht je heel lang op herstel. Ook regiomanager neem na verloop van tijd dan geen contact meer met je op, waardoor je op een gegeven moment wordt geblokt om te bestellen. Andere leverancier gevonden waar we heel blij mee zijn.

fijne organisatie

snelle leveringen 1 x per maand een factuur goed bereikbaar met contactpersoon van onze locatie worden netjes en correct afgeleverd, zelfs de dozen papier worden voor mij meteen op de goede plek gezet

Ruime keuze, snelle levering

Goede producten, snelle levering en ruime keuze!

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Goede service, goede levering, laagdrempel om te bestellen. Voor assortiment food bestellen we vaker bij supermarkt in verband met grotere keuze en betere prijzen.

snel en adequaat

Bestellingen worden snel geleverd, prijzen zijn scherp en persoonlijke aandacht is goed op orde.

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Vriendelijk en deskundig, maar huismerk is niet zo'n beste kwaliteit ondanks de lage prijs

bestelling wordt altijd de volgende dag geleverd. Niet alle artikelen zijn voordeliger dan elders, ondanks dat dit via het ledenvoordeel Bouwend Nederland loopt.

snelle levering

wat erg prettig is dat de bestelling de volgende werkdag geleverd wordt; en mochten we vragen hebben over een artikel dan krijgen we altijd erg snel een reactie. Goede service!

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Goed, maar niet het idee dat lyreco het op prijs zal winnen, ondanks dat we door Bouwend Nederland hierin gestimuleerd worden

Makkelijk bestellen, fijn personeel

tevreden

Je wordt netjes geholpen als je een artikel niet kan vinden. Snelle levering!

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Nette organisatie met snelle afhandeling en prettige werkwijzen.

Prettige partner m.b.t. kantoorartikelen.

• Bestelgemak

Bestelling keurig geleverd volgens planning, besteld vanaf app, werkt goed.

Bestellingen worden besteld in app, dit werkt goed. Assortiment is uitgebreid en compleet, prijzen kunnen nog wel scherper als Bouwend Nederland zich er aan verbind. Op dit moment zijn de prijzen voor de koffie en dergelijke niet scherper dan bij Roskam of andere groothandels voor bedrijven. Voordeel is wel dat de artikelen op locatie worden afgeleverd door Lyreco.

alles overzichtelijk en duidelijk

Keurig in stipte bezorging. TOP

• Bestelgemak

Snelle levering en veel op voorraad

Produkten van het huismerk zijn goedkoop, maar zelfs dan is de kwaliteit niet best

• Bestelgemak

Erg makkelijk bestellen, zeer snelle levering en goede klantenservice.

ruimte voor verbetering

Voorheen kon je gewoon bestellen zonder dat er kosten aan verbonden zat, dit is nu veranderd, boven € 35,- dan gratis. Service is snel, goed en als er iets beschadigd is dan wordt het ook zonder moeite vervangen. Waar ik wel verbetering zou willen zien is dat als ik inlog direct de korting van Bouwend Nederland zie en dat is nu niet zo, ik moet zelf een lijst met artikelen samen stellen die wij regelmatig bestellen en daar komt dan een voordeel van Bouwend Nederland aan gekoppeld en niet voor alle artikelen. Dit vind ik jammer en daarom bestel ik vaak bij een anders waar ik inlog en ik de juiste prijs direct zie, de prijzen op de site zijn gewoon veel te hoog. Ik wil direct zien wat ik moet betalen en niet eerst een mail sturen en een dag of meer wachten voordat ik een antwoord heb.

• Bestelgemak

goed, snel en gemakkelijk bereikbaar

De producten zijn goed wat er besteld moet worden. Indien er een vraag is over een product wat we willen bestellen, kan ik ons contactpersoon de heer Bouws goed bereiken en hij gaat het snel uitzoeken. De bestellingen worden nu keuring en correct afgeleverd. In het verleden was dat niet zo, maar nu TOP.

Gemak

Gemak van bestellen en snelle levering. Website soms wat traag en zoeken wat lastig, zeker in de historie.

• Klantvriendelijkheid en service N.v.t.
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail) N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Bestelgemak

Over Lyreco (Bouwend Nederland)

Wil je graag samenwerken met een leverancier die je kan ontzorgen op het gebied van kantoor- en werkplaatsbenodigdheden? Kies dan voor het uitgebreid aanbod van Lyreco.

Over Bouwend Nederland - Ledenvoordelen

Bouwend Nederland is de vereniging van bouw- en infrabedrijven. Door gebruik te maken van onze financiële ledenvoordelen profiteer je optimaal van je Bouwend Nederland lidmaatschap. Naast financieel voordeel is er ook sprake van betere voorwaarden en condities. Het loont dus zeker de moeite je in onze ledenvoordelen te verdiepen. Ons advies is dan ook: kijk, vergelijk en profiteer!