
Ik ben in deze situatie uitstekend geholpen!! Tandarts heeft mij de hele behandeling door van alles uitgelegd en verteld wat hij ging doen. Ik kan dankzij zijn hulp nu doorwerken in deze lastige situatie! Heel erg bedankt!!!!
Ervaring is prima alleen al die mails van jullie vinden wij vervelend en niet nodig!! Wij zijn volwassen mensen en kunnen onze afspraken zelf onthouden, wij willen dan ook geen mail meer ontvangen!!!!!
Helemaal prima
Kreeg paar dagen van tevoren herinneringsmail voor afspraak. Prima. Fijne locatie en mooie praktijk.
Zie vragenlist onder ..... mij mening daarin al verword!
Ik ben tevreden !
Informatief en een luistert oor.
👍
Wachttijd op het afgesproken tijdstip is minimaal (vind ik belangrijk). Behandeling en zorg is goed. Tijdens de behandeling worden de handelingen aangekondigd en uitgelegd. Er worden tips en suggesties over het onderhoud gegeven. Er is aandacht voor de "patiënt". Alleen jammer dat er bij de behandeling 's avonds geen nieuwe afspraak kan worden gemaakt omdat de balie niet bemenst is.
Ik ben erg tevreden met de manier waarop de Samenwerkende Tandartsen Zetten met hun patiënten opgaan. Je hebt het gevoel dat je gezondheid serieus wordt genomen, zonder te overdrijven. De vriendelijke omgang is een pre en maakt het dat de drempel ook voor de ergste tandarts angsthaas nooit te hoog wordt.
Vorig jaar besloot ik niet meer bij de paro preventie assistente af te spreken omdat ik de behandeling steeds pijnlijker vond en ik liever wilde proberen of de andere preventieassistente omdat zij minder ver mocht schoonmaken, de behandeling minder pijnlijk zou kunnen uitvoeren. De behandeling was duidelijk minder intensief en ik was dan ook zeer verbaasd dat deze preventie assistente voor haar werk nog meer in rekening bracht dan ik gewend was van haar collega. Dat voelde niet goed. Ik ben toen overgestapt naar een andere praktijk, maar daar was dezelfde behandeling nog VEEL duurder, dus besloot ik maar terug te gaan naar de paro preventie assistente. Echter werd ik toen vrij lomp behandeld en bejegend en met een verbeten gezicht heeft ze mijn gebit behandeld maar er al van te voren bij gezegd dat het nu bij haar ook veel duurder zou worden. Er werd mij een spiegel voorgehouden met de opmerking 'is het nou goed' ? Half jaar later bij alleen een afspraak bij de tandarts trof ik deze medewerker in de wachtkamer, maar zijn keek mij niet aan en begroette mij niet. Ik heb dit alles ervaren als zeer onprofessioneel en intimiderend. Omdat de tandarts mij toch terug wil hebben bij die medewerker zie ik mij genoodzaakt om weer naar de andere praktijk waar ik eerder was alleen naar de tandarts te gaan. Ik ga zeker niet meer onder behandeling bij de paro preventie assistente van deze praktijk. Zij is kennelijk zeer rancuneus en dat voelt niet goed.
Nieuwe mondverzorger uit Afghanistan. Spreekt prima Nederlands, is heel gemotiveerd. Kentzijn vak. Top!
Was de eerste keer bij deze praktijk Goed geholpen
Aandacht voor mijn angst
Er wordt tijdens de behandeling steeds gevraagd door de tandarts of het goed gaat/of het pijnlijk is. Goede uitleg over wat er gaat gebeuren. Heb idee en gevoel dat de behandeling heel zorgvuldig verloopt. Tot nu toe vrijwel geen klachten na de behandeling.
Over het algemeen goed. Vriendelijk en kundig personeel. De tandarts spreekt nog een beetje gebrekkig Nederlands, waardoor mij soms niet in een keer duidelijk is wat hij bedoeld. Maar het gaat ten opzicht van vorig jaar al veel beter, dus: Vooral zo doorgaan!
Gewoon goed, geen uitblinkende praktijk, maar dat is ook niet nodig.
Prettig ,vriendelijk , mee denkend !
Ben tevreden
Over het algemeen zeer goed, in het bijzonder toen Jeroen Maassen nog onze tandarts was. Inmiddels stel ik een lichte daling van het kwaliteitsniveau vast, dat overigens nog steeds goed is.
Laatste bezoek, eerst er alleen even geprikt in het tandvlees en verder niets, eerst verwezen naar preventie assistent, aangegeven waarom er niet schoongemaakt eerst naar dit werd de volgende keer gedaan. Eerst moest er minimaal een kwartier gewacht worden waarna ik binnen 5 min weer buiten stond met een vervolgafspraak, die dan weer gefactureerd kan worden
Dit is mijn eerste keer dat ik in de Hoofdstraat voor een spoedbehandeling ben geweest.
Even wennen aan nieuwe omgeving.
Wortelkanaalbehandeling gehad vorig jaar. Heel goed gegaan. Goede behandeling gehad. Jeroen was een fijne en vakbekwame tandarts. Hij zorgde er ook voor dat je geen angst hoeft te hebben.
Hoofdstraat 12
6671CB Zetten
Bij Samenwerkende Tandartsen Zetten - Hoofdstraat komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Hoofdstraat in Zetten. De tandartspraktijk beschikt over 3 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Zetten - Hoofdstraat ook terecht voor endodontie de praktijk is een verwijspraktijk. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.