
sóchtends gebeld voor kiespijn, dezelfde ochtend geholpen
Vriendelijk en professioneel
Is goed
Goede ontvangst en een goede behandeling zoals vanouds.
De communicatie beleefd als van een schooljuffrouw, die me terecht wil wijzen op een aantal puntjes vwb onderhoud, welke beter moeten. Éénrichtingsgesprek. Heb de communicatie niet als constructief , positief en opbouwend ervaren
de keren dat ik ben behandeld is altijd goed gegaan. geen lange wachttijden. bij mijn laatste bezoek had ik een nieuwe mondhygiëniste, ik had het wel op prijs gesteld als dat van tevoren was door gegeven.
goed niks op aan te merken
Netjes geholpen, altijd vriendelijke ontvangst, gebitsreiniging door mondhygieniste was gehaaster dan anders.
Al jaren komen mijn dochter en ik ontzettend graag bij jullie praktijk. Helaas zit er veel wisseling in de tandartsen, maar we hebben tot ons laatste bezoek altijd erg kundige en lieve artsen getroffen. Tot vorige week. We waren ervan op de hoogte dat we weer nieuwe tandarts zouden krijgen. Degene die ons zou behandelen liep uit en daarom kregen we een andere tandarts dan gepland voor ons. Al bij zijn binnenkomst voor de controle liep het heel erg raar. Zowel mijn dochter als ik waren een beetje met stomheid geslagen over zijn bekwaamheid. Ik had het idee dat deze man helemaal geen tandarts is. Hij keek bij ons beide even vluchtig in onze mond en zei, oké alles is goed. Zet je kiezen eens op elkaar, oké ook goed. Mijn dochter kreeg met een wattenstaafje nog wat fluoride op de bovenkant van haar achterste kiezen gesmeerd en we stonden weer buiten. Ik heb er wel een opmerking over gemaakt tegen de assistente, want deze man gaat ons echt niet meer behandelen. Terug naar huis in de auto hebben we er uitvoerig samen over gesproken. In eerste instantie was mijn bedoeling om meteen een andere tandarts te zoeken, maar we hebben al jaren ook hele goede ervaringen bij jullie. En daarom hebben mijn dochter en ik afgesproken dat we afwachten wat onze beleving bij de volgende controle gaat worden. Deze ervaring was niet fijn. Mocht u met ons hierover contact willen leggen, dan sta ik jullie graag te woord. Met vriendelijke groet, Chantal Heijda 06-57727829
Medewerkers zijn allemaal vriendelijk, afspraken gaan mooi op tijd. Ondanks de extra Corona-maatregelen gaat het het allemaal prima.
Het gaat steeds beter met de manier van communiceren.
Verschillende en voor mij totaal onbekende assistenten en tandarts. Het duurde allemaal erg lang, terwijl er nauwelijks iets hoefde te gebeuren bij mijn halfjaarlijkse controle.
Zie titel
Ik kom al 13 jaar bij deze tandarts en ik ben dik te vreden
Prima ervaring. Wel altijd het factuur nakijken om te voorkomen dat ze te veel factureren. Echter werd in de corona tijd zonder aankondiging of uitleg een temperatuurmeter op mijn gezicht gericht. Daarnaast had de tandarts zelf zijn mondkapje niet op wanneer hij tegen mij praatte, dit terwijl ik binnen anderhalve meter op de stoel lag. De zorgvuldigheid van de behandeling (tandsteen verwijderen) werd anders dan normaal door de assistente uitgevoerd, waarbij mijn tandvlees veel geraakt werd en ze alleen mijn ondergebit en maar de helft van mijn ondergebit schoonmaakte (maximaal 5 minuten) en toch daar 2x 5 minuten voor in rekening hebben gebracht. Dit wordt gelukkig (na telefonisch contact) direct omgezet. Ook werd er zonder overleg of uitleg nieuw/ander materiaal ingezet om mijn mond open/droog te houden (normaliter watjes). Dit werd dan ook extra inrekening gebracht terwijl de watjes normaliter niet in rekening werden gebracht. Naar mijn mening zou de patient vooraf hiervan op de hoogte gesteld moeten worden. Verder was de behandeling prima!
zie bovenstaande
Niets op aan te merken!
Ik ben een erg bange patient maar ik werd echt fijn op mijn gemak gesteld
Voor mijn halfjaarlijkse controle mocht ik weer naar de tandarts, uitgesteld vanwege de corona maatregelen. Ik kreeg een nieuwe tandarts. De controle werd naar mijn mening erg snel uitgevoerd. Mijn reactie was dan ook: oepsss...nu al klaar? Ik was gewend van tandarts Arkesteijn dat hij meer tijd aan de controle besteedde. Het antwoord was: u gaat toch regelmatig naar de mondhygiëniste..... Ik ben naar huis gegaan en was niet tevreden. Wilde hier over bellen maar het is weer door mijn hoofd geschoten. Ik ben dus blij met deze online beoordeling. Ik betaal tandartskosten en ik verwacht daarvoor een zorgvuldigere controle. De tandarts was binnen enkele seconde klaar, hij heeft alleen maar naar de linker en rechter kiezen gekeken, gaf wat door aan de assistente en ik mocht weer gaan. We hebben nog wel even gesproken over mijn gebit en eventuele behandelingen. Ik ben echter niet content. Heb absoluut geen twijfels aan de deskundigheid van deze tandarts maar in het vervolg verwacht ik graag meer tijd voor een controle. Het is niet zo dat mijn mondhygiëniste de tandarts vervangt. Nogmaals ik twijfel niet aan de deskundigheid maar ik was erg verbaasd over de gang van zaken. Heb dit nog nooit eerder zo ervaren.
Na vertrek van 'de oude tandarts' zijn er meerdere tandartsen werkzaam geweest. Ik twijfel of de huidige werkwijze past mijn beeld van het tandartsvak, m.n. het behandeld worden door meerdere zorgverleners. Laatste tandartsbezoek kwam ook erg rommelig over: langere wachttijd dan ik gewend was, eerst soort van intake door zorgverlener waarvan ik de functie niet wist (en ook niet goed verstaanbaar), daarna heel kort voorstellen door tandarts zelf, controle van mijn gebit was mogelijk nog korter qua tijdsdoorloop en reiniging gebit door een andere zorgverlener. Ook wachttijd tussen de 2 behandelingen, mij onduidelijk waarom. Ik vond de werkwijze van de 'oude tandarts', Arkestijn, veel prettiger.
Mijn ervaring was goed.
De zorg en nazorg die geleverd is en de communicatie die erg slecht is op Nederlandse taal vind ik niet kunnen voor een tandarts. Bezoek aan de tandarts met een gezin van 4 personen is er slordig en snel gewerkt. Waardoor er niet goed gekeken is naar het gebit van mij en mijn partner en de kinderen. Door de stoel naar achteren te zetten en ik te ver naar benenden lig en de tandarts weg loopt. Assistente heeft de stoel goed gezet. Zelf heb ik 5 minuten in de stoel gezeten met de vraag of ik mijn mond open en dicht kon doen en er zijn foto's gemaakt van mijn gebit. Mijn dochter zat in dezelfde ruimte waardoor het apparaat ook straling geeft. De assistente liep wel weg maar mijn dochter was in dezelfde ruimte aanwezig. Ik vind dit niet kunnen en vond ik echt dat er niet vakkundig en professioneel gewerkt en gehandeld werd. Daardoor ben ik ontevreden en met een zorgwekkend gevoel naar huis gegaan. Ik ben daardoor ook geschrokken hoe er gewerkt ik. Ik zal niemand maar dan ook niemand aanbevelen in mijn groot netwerk om bij jullie zich te melden als nieuw patiënt . Heel erg jammer maar helaas is het zo! Met vriendelijke groet, Kevin Diepenhorst Julia Diepenhorst Luuk Diepenhorst Alexandra Brown
de mondhygiëniste was snel en het deed pijn ook na een week deed mijn tandvlees nog pijn vooral bij het poetsen, de tandarts was oké
Hallo ik ben diabeet en mijn tanden zijn vorig jaar getrokken voor een klikprothese toen kreeg ik een rekening aan van ongeveer € 320.00 Maar als jullie klantvriendelijk willen zijn hadden jullie mij naar het ziekenhuis moeten sturen en daar mijn tanden laten trekken. Want dan wordt het vergoed door het ziekenfonds ik heb er alles aangedaan om het terug te krijgen maar niks terug gekregen. Dus in de toekomst mensen met suikerziekte naar het ziekenhuis sturen. Want de ziektekosten verzekering is toch al duur genoeg en zeker voor mij met een pensioentje. En nu een rekening van € 115.00 gekregen. Als jullie eens vertelde wat het gaat kosten kan ik daar rekening mee houden nu moet ik alles per maand gaan betalen want het is en blijft veel geld.
Heel goed dus tevreden
Giekerkstraat 69
5043 MX Tilburg
Bij Tandartspraktijk Giekerkstraat komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in de Giekerkstraat vlakbij het winkelcentrum de Heyhoef. De tandartspraktijk heeft 6 ruim ingerichte behandel kamers en er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandartspraktijk Giekerkstraat ook terecht voor parodontologie en implantologie. Patiënten uit de omgeving kunnen op doorverwijzing van hun tandarts hier terecht voor parodontologie en implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.