
Ik heb twee zaken die ik storend vind. Misschien niet zo belangrijk maar ik ben nu al zo'n drie keer bij jullie geweest. Maar heb steeds andere tandartsen en assistentes. Dat stoort me. Vind ik niet prettig. Ik bedoel hier zeer zeker niet mee dat ik slecht geholpen word. Want daar kan ik niks van zeggen. Los daarvan word mij door een uiterst vriendelijke man overigens geprobeerd om een dure kroon aan te smeren. Ik kom voor een controle en krijg ik één of ander verkopers praatje. Dat vind ik zeer storend. Ik wil niet hoeven uitleggen dat financiële situatie daarvoor niet toereikend is. Dat is al erg genoeg lijkt me.
Ik vind het gehele COVID protocol overdreven en belachelijk. Jullie overvielen me ermee. Als ik dat geweten had was ik niet gekomen (spoelen met waterstof!). Ik vond het ook niet erg klantvriendelijk dat de afspraken die jullie afzeiden vanwege COVID weer door onszelf moesten worden ingepland. Over het algemeen is vriendelijkheid En klantvriendelijkheid ver te zoeken. Lichtpuntje: De nieuwe mondhygenist die ik ineens bleek te hebben was goed.
Controles worden prima gedaan, alles in overleg.
zeer netjes ze stellen je op gemak en tandarts maykel is eerlijk zegt ook wat hij kan doen voor
Nemen de tijd vanwege wittenjassenfobie
alleen SARS-Cov-2 toeslag belagelijk. De koste die ik moet maken kan ik ook nergens op verhalen. €4.26 pp 30 personen per dag maal 5 dagen €639 lekker binnen lopen. Koste voor sars proef maken € 500
Fietsenstalling kan beter. Corona ontvangst kan wat vriendelijker. Sfeer in wachtkamer was niet gezellig. Bij de tandarts zelf was de zorg professioneel en attent.
Prima behandeling en goed advies.
Geen lange wachttijd en goed geschoold en vriendelijk personeel!
het werk dat geleverd wordt is goed. Maar ik zit als 44 jarige niet meer te wachten op een preek over het wel of niet goed uitvoeren van het flossen. Dat zou wel een stuk minder kunnen.
obtimaal
Ik had om 08.00 uur een afspraak zodat ik op tijd op mijn werk zou zijn, nu blijkt dat de tandarts structureel een kwartier te laat komt, jammer, dus was ik te laat op mijn werk. Daarnaast doorloop ik de hele Corona intake met spoelen en handen wassen en zo, terwijl de tandarts tijdens mijn bezoek meerdere malen op een afstand van nog geen meter zijn mondkapje afdoet en zo tegen mijn praat en daarna zijn mondkapje weer op doet en mij verder gaat behandelen, heel raar, kijk ik zelf ben niet bang om ziek te worden maar toch!
Ontvangst, tandarts en assistente netjes en vriendelijk.
mijn gebit was tijdens de controles van dhr.Arkestein altijd in orde op een noodkroon na, tandsteen werd verwijderd, nu zijn er foto,s gemaakt en is er van alles mis met mijn gebit, tandsteen verwijderen gaat nu via de mondhygieniste,hetgeen betekent dat ik nu 2x langs moet komen, als alles gedaan moet worden met wat er nu ineens mis is met mijn gebit, dan sta ik aan de vooravond van grote tandartskosten
ik kom voor een halfjaarlijke controle en een vulling repareren Maak een praatje met de assistente over het weggaan van tanarts arkenstein en ook de behandeling die ik kreeg bij de mondhygiëniste en dat ik die niet meer wilde omdat ik daar hoofdpijn van kreeg en vervolgens worden er foto's gemaakt en een gebitsreiniging uitgevoerd vervolgens blijkt mijn vulling niet gerepareerd te kunnen worden en ook de halfjaarlijkse controle is niet uitgevoerd maar vervolgens krijg ik een rekening voor behandeling waar ik niet voor kwam of een afspraak voor had Dus al met al geen geweldige ervaring
Ik vind deze keer.nauwelijks naar mijn tanden gekeken.vorige keer had ik foto gemaakt had niets gezegd dat tanden los zitten .deze keer geen foto maar wel tanden die los zitten.hoop dat ik geen rekening krijg dat is niet behandeld. Heel slecht deze keer.ik was in 2 seconde klaar.dat kan toch niet.vond al zo vreemd.had niets erover gezegd.omdat ik hoop dat ik rekening dat niet behandeld is.
's morgens gebeld voor kiespijn en mocht al in de ochtend komen. Bleek dat ik een wortelkanaalbehandeling nodig had. Ondanks dat ik tussendoor binnen was gekomen toch alle tijd voor me genomen want ik ben erg angstig bij de tandarts.
Ik zou na mijn bezoek een offerte ontvangen van het plaatsen van een kunstgebit (ik heb al een sfspraak staan om mijn tanden te trekken), tot vandaag heb ik die nog niet ontvangen.
Ervaring is alleen na intake nog niet te beoordelen
goede snelle behandeling
Fijn en professioneel geholpen
Goede ervaring , wordt netjes en correct behandeld. En met veel geduld worden de behandelingen gedaan. Ben erg tevreden.
fijne ervaring
.
Naar jaren tevreden behandeld te zijn door onze toenmalige tandarts is de ervaring negatief geworden doordat onze toenmalige tandarts vertrokken is. Nu een nieuwe tandarts. Tandarts wisselt continu van ruimte en lijkt geen tijd te hebben. Door drie verschillende behandeld: tandarts, assistent en mondhygieniste denk ik. Zeer onpersoonlijk. Daarnaast wordt de rekening van tandsteen verwijderd verdrievoudigd (in mijn geval) en verzesvoudigd (in het geval van mijn partner). Dit alles zonder dit van te voren te benoemen. Mijn partner ontving daarnaast ook nog een rekening waarop een foto stond die niet genomen was. Conclusie: Kwaliteit behandeling en contact is enorm achteruit gegaan en daarnaast zijn de kosten enorm omhoog gegaan. Dit is iets wat niet samen hoort te gaan!
Giekerkstraat 69
5043 MX Tilburg
Bij Tandartspraktijk Giekerkstraat komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in de Giekerkstraat vlakbij het winkelcentrum de Heyhoef. De tandartspraktijk heeft 6 ruim ingerichte behandel kamers en er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandartspraktijk Giekerkstraat ook terecht voor parodontologie en implantologie. Patiënten uit de omgeving kunnen op doorverwijzing van hun tandarts hier terecht voor parodontologie en implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.