
Onvoldoende tijdige informatie
Slechte administratie. Ik had een afspraak gemaakt in november en ik kreeg eind oktober een herinnering dat ik nog een afspraak moest maken. Toen ik belde bleek dat er geen afspraak was geregistreerd. Wilden wéér foto's maken terwijl dat vorig jaar is gedaan. Reactie: de factuur is niet betaald! Bleek ook niet waar. Zowel de tandarts áls de mondhygiëniste vonden het noodzakelijk mijn cariès te meten. Ik heb vier dagen met een ontstoken mond gelopen.
Prima geholpen, aardig personeel. Vertellen precies hoe en wat er gaat gebeuren per behandeling.
Goed
Verplaatsen van de afspraak ging erg moeizaam, maar na enig aandringen om meer aandacht te geven aan de patiënt ipv dreigen met kosten, is het alsnog gelukt.
Prettig, vriendelijk, hygiënisch en goede service
Service gericht, klant vriendelijk
Nog geen nare ervaringen mee gemaakt.
Het was mijn eerste kennismaking en kreeg daar een zeer goed gevoel over
Als je een gatje hebt dan is het wel irritant dat je weken moet wachten voordat je geholpen wordt om het te repareren vroeger was het binnen een dag gedaan.
Prima
vriendelijk en vakkundig
Ik heb de nieuwe tandarts nog niet ontmoet,dus kan daar nog geen oordeel over geven.
Snel en bekwaam geholpen
Goede behandeling. Met duidelijk uitleg
Ik vind het opmerkelijk dat ik jaren niks mankeer, en zodra er een nieuwe tandarts werkzaam is moet ik ineens naar de mondhygiënist. Ook is het jammer dat daar een nieuwe afspraak voor gemaakt moet worden. Grt
Prima sfeer en medewerkers
Niks mis mee
klantvriendelijk oa in het maken/verzetten van afspraken behandelingen goed en vakkundig
Mondhygiëniste uitstekend, eerlijk en onbaatzuchtig. Tandarts: Je wordt onnodig op kosten gejaagd. Er worden zaken in rekening gebracht die niet zijn uitgevoerd. Ik werd door de tandarts tijdens de periodieke controle verwezen naar de mondhygiëniste voor reiniging terwijl die vervolgens aangaf dat reiniging niet nodig was, geen tandsteen slechts wat koffieaanslag.. Als klap op de vuurpijl ligt er nu de nota van de tandarts die zelf reinigingskosten in rekening brengt, terwijl dat dus niet is gebeurd door haar. Zij zei dat dat reiniging altijd tijdens een periodieke controle apart in rekening werd gebracht. Op vorige nota's bleek daar na raadpleging geen sprake van te zijn. Anna Reis verwijderde altijd wat aanslag en tandsteen binnen de periodieke controle zonder daarvoor extra bedragen in rekening te brengen.
Molenstraat 19
3291 EE Strijen
Bij Samenwerkende Tandartsen Strijen komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in het Medisch Centrum Strijen aan de Molenstraat in Strijen. De tandartspraktijk beschikt over 3 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandarts praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.