Filters

8

goede service, goed behandeld

Zoals ik boven al opmerkte ik een persoon en geen nummer

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
8

goede service, goed behandeld

Ik ben al 40 jaar klant, dat zegt toch genoeg

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers N.v.t.
  • Informatievoorziening
7

voldoende, een redelijke ervaring

Goede, aardige en kwalitatieve service!

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
8

goede service, goed behandeld

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
8

goede service, goed behandeld

ik wacht nog op een kosten overzicht voor een eventueel bovengebit.

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
8

goede service, goed behandeld

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
9

goede service, goed behandeld

Zowel tandarts Gert Jan als assistente Perwin zijn professioneel, vriendelijk en servicegericht.

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
9

goede service, goed behandeld

Zie boven

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
8

goede service, goed behandeld

Als gewoonlijk

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
5

slechter dan verwacht

Informatie zeer summier en niet juist

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
9

goede service, goed behandeld

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers N.v.t.
  • Informatievoorziening
8

goede service, goed behandeld

Zorgvuldige behandelingen. De artsen zijn zeer deskundig.

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
8

goede service, goed behandeld

Net voor de eerste keer door nieuwe tandarts behandeld. Geen idee hoe ze verder is. Collega's ken ik al helemaal niet.

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening N.v.t.
8

goede service, goed behandeld

goede voorlichting

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
8

goede service, goed behandeld

Nee

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers N.v.t.
  • Informatievoorziening N.v.t.
8

goede service, goed behandeld

ik ging naar de kamer voor een foto. met de plastic hulpmiddel bij mijn tanden moest ik bijna vijf minuten lang naar speech van assistente luisteren(stagiaire misschien?) geirriteerd heb ik dat ding uit gedaan en ik zei tegen dat meisje : dit onderzoek heb ik al eerder gehad, daarna was pas haar tempo voldoende.

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
8

goede service, goed behandeld

Ruim 18jaar ervaring bij tandarts Lex Mosk, zeer kundige tandarts. Praktijk is de afgelopen jaren flink gegroei, zorg voor de toekomst , dat het net zoals vele andere grote praktijken

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers N.v.t.
  • Informatievoorziening
8

goede service, goed behandeld

prima

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
7

voldoende, een redelijke ervaring

Fijne eerste indruk en goede service

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
9

goede service, goed behandeld

Heel attent, goede afspraak mogelijkheden, altijd direct als afspraak geholpen, herinneringsservice!

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
8

goede service, goed behandeld

heb een hekel aan tandartsen, echter bij deze praktijk heb ik geen problemen

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
7

voldoende, een redelijke ervaring

Bij het allereerste contact na een kwartier wachten aan de lijn nog steeds geen medewerker gesproken en opgehangen. Gelukkig hierna niet meer voorgekomen, maar was een slechte eerste indruk! En zoals boven al geschreven, al diverse tandartsen gehad in de paar jaar dat we nu naar Mosk gaan, en met de ene klikt het beter dan met de andere. Maar dat is natuurlijk per persoon verschillend. Over het laatste consult erg tevreden, alhoewel het daar met de afspraak verzetten niet helemaal goed was gegaan.

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening

Bedrijfsgegevens

Karel Doormanweg 9

3115 JD Schiedam

010 473 4629

[email protected]

Over Samenwerkende Tandartsen Schiedam

Bij Samenwerkende Tandartsen Schiedam komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Karel Doormanweg. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, endodontie, MRA, Grindcare, orthodontie, gnathologie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met tand technisch laboratorium Sips dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.

Over Colosseum Dental Benelux

Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.