Filters

7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
9

goede service, goed behandeld

Ik ben nu pas voor het eerst tevreden over de wachttijd. Vandaar een 6. Mocht dit in de toekomst zo goed blijven dan verhoog ik zeker het cijfer.

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
7

voldoende, een redelijke ervaring

het parkeren is niet altijd praktisch als het drukker is. Maar de rest is goed. iedereen is vriendelijk

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
8

goede service, goed behandeld

Ik word, tot nu toe, altijd netjes, correct en vooral bekwaam behandeld, waarbij er rekening gehouden wordt met mijn gevoel en wensen. Ook monitoren ze mijn algehele gezondheid en eventueel medicijngebruik, wat mogelijk effect zou kunnen hebben op mijn mondgezondheid/-hygiëne en vice versa, en informeren ze hiernaar bij mijn bezoek. Dit ervaar ik persoonlijk als prettig. Hopelijk is/blijft die betrokkenheid niet alleen plicht-/beroepsmatig, maar ook uit oprechte persoonlijke interesse. Dit geeft mij, en wellicht ook andere mensen, het gevoel dat er voor mij gezorgd en om mij gegeven wordt, dat er iemand naar mij omkijkt. Tegenwoordig in de huidige maatschappij is dit zeer zeldzaam, dus is het begrijpelijk dat dit een goed gevoel geeft. Hierdoor kom ik met een gerust hart naar mijn afspraken, wetende dat ik in goede handen ben. Dit vertrouwen is zeer belangrijk. Het gaat tenslotte om een deel van mijn lichaam, erg persoonlijk dus. Dan is in dat geval wederzijds vertrouwen niet alleen wenselijk, maar ook een groot goed wanneer het er is. De reden dat ik geen 10 zal geven is dat ik het belangrijk vind dat er altijd ruimte voor verbetering moet blijven om deze standaard zo hoog te kunnen (blijven) houden. Dit mag nooit voor lief genomen worden, waardoor routine en sleur erin sluipen en zodoende de kwaliteit van de zorg (sterk) afneemt en de patiënten daarvan de dupe worden. Tip: Daar waar het niet door de wet is geregeld, hou de prijzen van behandelingen en overheadkosten zo laag mogelijk. Mensen moeten overal al zoveel voor betalen tegenwoordig en dat in combinatie met alle bezuinigingen die hebben plaatsgevonden en nog steeds plaatsvinden. Mensen bereiken momenteel de bodem van de portemonnee en qua financiële mogelijkheden en/of regelingen is de rek er behoorlijk uit. Laat het niet om het geld draaien, maar om de mensen.

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
8

goede service, goed behandeld

Alles ging vlotjes.

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
9

goede service, goed behandeld

altijd correct

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
8

goede service, goed behandeld

Vriendelijk, met uitleg, snel geholpen

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
9

goede service, goed behandeld

Alles is prima, zie hier boven. Aandachtspuntje voor jullie zou prothesedeskundige Monique kunnen zijn!

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
8

goede service, goed behandeld

Na jarenlang niet naar de tandarts geweest te zijn i.v.m. extreme angst. Toch bij deze praktijk van mijn angst afgeholpen. De tandartsen en receptionistes zijn erg vriendelijk en proberen je zo goed mogelijk van dienst te zijn.

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
8

goede service, goed behandeld

Goede afspraak, goede beghandeling

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
7

voldoende, een redelijke ervaring

Perfect

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers N.v.t.
  • Informatievoorziening
8

goede service, goed behandeld

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
9

goede service, goed behandeld

Door de behandelingen van mijn oude tandarts en een kaakchirurg uit België in Dongen was ik zo bang geworden van de tandarts dat ik 7 jaar lang niet durfde. Ik was nooit bang voor de tandarts geweest voordat ik naar deze tandarts ging. Op een gegeven moment was er geen ontkomen meer aan. De mondhygiëniste Annelies bij de Samenwerkende in Raamsdonksveer heeft mij teruggebracht naar het vertrouwen wat ik had in de tandarts voor de tandarts in Dongen. Ze heeft mij zo zorgvuldig behandeld, dat ik bij haar weer gerust op de stoel plaats neem en mijn gebit- en mondsituatie zodanig goed zijn dat ik niet zoveel met de tandarts in aanraking kom. Nu zijn er nieuwe tandartsen bij de Samenwerkende T. gekomen, maar die heb ik nog niet ontmoet, zo goed behandelt Annelies mijn mond. Ze is helemaal super!!!

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
7

voldoende, een redelijke ervaring

Het is wennen, een nieuwe tandarts.

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
9

goede service, goed behandeld

Op tijd geholpen en fijn gevoel

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
9

goede service, goed behandeld

vakkundig, goede organisatie

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
7

voldoende, een redelijke ervaring

Van 12.30 uur tot ca 14.00 uur kreeg ik de automatische beantwoording, dat alle medewerkers met lunchpauze waren.

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
9

goede service, goed behandeld

Mijn tandarts stelt me op me gemak en legt uit wat er gaat gebeuren. Hij heeft me vertrouwen in de tandarts terug gegeven.

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
8

goede service, goed behandeld

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Bereikbaarheid
  • Ontvangst
  • Behandeling
  • Bejegening medewerkers
  • Informatievoorziening

Bedrijfsgegevens

St Jozeflaan 1 a101

4941 GP Raamsdonkveer

0162-570800

[email protected]

Over Samenwerkende Tandartsen Raamsdonksveer

Bij Samenwerkende Tandartsen Raamsdonksveer - Dongemond komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in het centrum van Raamsdonksveer, tegenover de R.K. kerk. De tandartspraktijk beschikt over 7 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.

Over Colosseum Dental Benelux

Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.