Voor mij was niet duidelijk wat er ging gebeuren. Mij was gezegd testen, staat 10 minuten voor. Ik ging zitten en werd gemeld hier komt de verdoving. Toen werd snel gezegd wat er ging gebeuren. Tijdens de behandeling gaf ik een paar keer aan dat ik nog pijn ervaarde nog wat verdoving erbij maar hielp niet. Implantoloog zei kan niet alles is wit nou ik voelde het toch echt. Er werd gehecht en dat was het. Assistenten waren weg werd er gezegd dus moest ik vrijdag bellen voor vervolgafspraak. Toen stond ik buiten. De volgende dag was het Hemelvaartsdag en langzaam begint het licht te ontsteken. Ik gespoeld met pre-aid. Vrijdagmorgen gebeld voor afspraak om te vragen wat ik ermee moet. Krijg ik een bandje gesloten alleen voor spoedgevallen. Waardeloos dus. Achteraf is het hele gebeuren begonnen met een nieuw soort verdoving die bij mij niet werkte en de hele boel ontstoken is geraakt. Kies hierdoor verloren en dus voor implantaat moeten gaan. Nu denk ik dat diezelfde verdoving weer is gegeven. Dit komt dan door slechte communicatie want moet toch in het dossier staan.
Ik heb op eigen verzoek, zonder verdoving, een behandeling ondergaan van twee gaatjes boren en en een stukje aan een kies zetten. Deze kiezen zaten naast elkaar. Ik heb gevraagd hoe lang het ongeveer zou gaan duren, en het antwoord van de tandarts was, een klein uurtje. Wat ik al lang vond. Ik ben met pijn in mijn nek en rug, gedesoriënteerd uit de stoel gekomen. En toen ik in de wachtkamer op de klok zag dat het 14:50 was, moest ik nog eens kijken omdat ik het niet kon geloven!? Ik ben om 13:00 uur naar binnen gegaan! Heb dus 1 uur en 50 min in de stoel gelegen, en echt niet makkelijk. Heb daarna nog lang een pijnlijke mond gehad en zéker een heel gevoelig plekje op mijn kies wat ik voorheen niet had. Ik heb een dag later even een melding gemaakt van wat ik hier beschrijf. Want ik vind het écht niet kunnen. De tandarts was verder erg vriendelijk en lief, wel slecht verstaanbaar, en ze staat erom bekend dat ze altijd uitloopt, want dat zei ze zelf tegen een andere assistent die iets kwam vragen. Ik had na een week moeilijk poetsen en spoelen geen last meer, gelukkig! Ik zou zo'n behandeling dus de volgende keer in twee of drie aparte behandelingen doen. Dat jullie door corona meer plek en tijd hebben of schade moeten inhalen is niet mijn probleem. De rekening lag twee dagen later wel op de mat. Met vriendelijke groet, Wendy Rijsdijk.
tijdens enkele bezoeken prima behandelingen gehad
Normaliter wordt al heel goed rekening gehouden bij mijn tandarts/mondhygiëniste met de hygiëne. Nu nog beter, helemaal top. Ik snap ook niet dat mensen hier problemen mee hebben en boos worden en hen beschuldigen dat ze iemand als crimineel behandelen, werkelijk niet normaal. Deze mensen zouden ze abrupt uit hun klantenbestand moeten mogen halen. Het is voor je eigen bestwil, maar zeer zeker voor de bescherming van de tandarts/mondhygiëniste. Ik heb last van fonteinklieren, dus vond ik dat de mondhygiëniste heel veel risico liep om mij te behandelen, dus heb ik eerst gevraagd of ze dit echt wel wilde. Ze was helemaal goed beschermd, maar ik vond dat ze het recht heeft te beslissen of ze het risico wel wil aangaan. Dikke pluim voor mijn mondhygiëniste.
Prima behandeling
Alles prima in orde
Na de Corona-uitbraak werd de afspraak afgezegd, zowel per e-mail als telefonisch. Correct gebeld voor nieuwe afspraak en de ontvangst met al zijn maatregelen was professioneel. De behandeling door mevrouw van de Ploeg was deskundig, vriendelijk en kwam haar belofte keurig na. Zij zou mij e-mailen met een advies en dat was na een paar uur al op mijn e-mailadres aanwezig. Chapeau voor mijn behandelaar!!
Uitstekende voorlichting
Voelde me veilig qua hygiëne maatregels en ik ben proefessioneel en deskundig geholpen.
Afgelopen week een beugel laten plaatsen en er waren hierbij twijfels of ik een gaatje had, tandarts speciaal hier naar weest te kijken en zij dat ik het moest laten vullen. Hierdoor hebben we afgesproken de laatste 2 ijzertjes van de beugel volgende keer te plaatsen. 'S avonds weer een afspraak op dezelfde dag. Dit liep belachelijk erg uit, 1 uur en 15 minuten. Ik begrijp dat er weleens spoedjes zijn en doe er niet altijd moeilijk om, maar mijn geduld werd goed getest! Uiteindelijk ben ik aan de beurt en lig ik op de stoel, ik leg de tandarts uit wat er 's ochtends besproken is en hij gaat kijken. Hij geeft aan niets te zien en ik helemaal geen gaatje heb...... kortom 1 uur en 15 minuten voor niets gezeten.... Ik geloof dat ik ook tandarts kan worden er klopt namelijk toch niets van! Bij zien van namen kan ik de desbetreffende tandarts aanwijzen. De dag erna heb ik weer een afspraak i.v.m. mijn draadje dat is los gelopen. Ik zit in de stoel en merk dat de assistente wat nerveus is, wat overigens kan gebeuren, alle begrip! Bij het buigen van mijn draadje schiet ze uit en prikt ze in mijn tandvlees waardoor ik een natuurlijke beweging naar voren maak, waarna zij nog een haakje daarbij in mijn tandvlees prikt, alle begrip iedereen kan fouten maken! Maar..... het was mijn schuld omdat ik naar voren bewoog... Voorheen had ik zelden klachten, enkel over afspraken die telefonisch gemaakt werden maar dan opeens niet zijn gemaakt bij jullie in het bestand. Ik vind dit eigenlijk een beetje bizar wat er afgelopen week is gebeurt en hoop ook geen rekening te zien van het vastmaken van mijn draadje, na 1 uur en 15 minuten gezeten te hebben voor niets en een bloedend gebit. Nogmaals alle begrip ik ben niet de moeilijkste, de assistente had enkel geen geluk dat het die dag daarvoor ookal mis ging!
Professionele praktijk
Bij binnenkomst fijn geholpen met oog voor de huidige maatregelen van het coronavirus. Aardige assistente en tandarts die interesse tonen in hoe het met je gaat. Snelle behandeling ook.
Kon heel snel terecht met mijn afgebroken vulling Was blij dat er met de veilig manier van werken
Altijd wordt ik vriendelijk te woord gestaan. Werknemers hebben een professionele houding. Er is ruimte om vragen te stellen. Voor en tijdens een behandeling krijg ik altijd duidelijke uitleg. Gebouw oogt schoon en voor mijn gevoel werkt iedereen hygiënisch.
Ik ben dik tevreden.
Je word er altijd vriendelijk ontvangen en de kunt er altijd terecht met eventuele vragen en alles is schoon en netjes
Vlotte adequate behandeling en service er wordt duidelijk rekening gehouden met de richtlijnen rondom COVID 19 en met datgene je zelf ter sprake brengt
Ik kon ondanks de "corona tijd" direct terecht, nadat een stukje van mijn tand afgebroken was. Prima geholpen, dus dik tevreden!
Serieuze aanpak en eerlijk advies. Goede uitleg zodat ik niet voor verrassingen kwam te staan. Heel fijne begeleiding en nacontrole.
Correcte behandeling
Ik kom hier al jaren met grote tevredenheid, ondanks dat ik tandartsbehandelingen eng vind. Hier is mijn angst juist afgenomen omdat elke handeling verteld wordt, gewoon tijdens het behandelen zelf. De behandeling is altijd heel snel, maar goed. Ik heb vertrouwen in mijn tandarts, ben daarvoor zelfs van locatie gewisseld, om bij dezelfde tandarts te blijven.
Idem
Heel prettig
Op advies tandarts dichterbij gezocht.. echter service in Raamsdonksveer niet te vergelijken. Dus ben ik snel terug gegaan waar ik ongeveer 20 jaar zat. Zeer tevreden!!
Medewerkers in deze praktijk weten wie je bent, wat de situatie van het gebit is en behandelen je met zorg en vakkundigheid.
St Jozeflaan 1 a101
4941 GP Raamsdonkveer
Bij Samenwerkende Tandartsen Raamsdonksveer - Dongemond komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in het centrum van Raamsdonksveer, tegenover de R.K. kerk. De tandartspraktijk beschikt over 7 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons ook terecht voor implantologie, orthodontie en endodontologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.