Filters

8

snel en vriendelijk

Ik had kiespunt, kon snel komen en de tandarts en assistenten hebben met prima geholpen en de periodieke beurt ook gelijk gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
10

Top

Word dr goed ontvangen en altijd n babbeltje

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) ik weet het niet meer
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
10

Snel en zorgvuldig

Ik werd goed, snel en zorgvuldig geholpen door zowel de tandarts als de tandartsassistente.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
10

Erg goed

Keurig alles op tijd, erg tevreden over Anneke en Liesbeth

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) mondhygiënist
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
7

Goed

Was goed

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.
9

Het is oké!

Mijn nieuwe tandarts is de beste die ik heb gehad! Ze is erg voorzichtig!

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) (preventie)assistent
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

Team is zeer ervaren. Leggen alles duidelijk uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
10

perfect, zeker aan te bevelen

Zoals altijd enorm goed, vakkundig en vriendelijk behandeld door zowel Liesbeth als Babbet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
10

perfect, zeker aan te bevelen

Ik was zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

de behandelingen zijn altijd naar tevredenheid en ook de adviezen vind ik goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

Wordt goed naar je geluisterd

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

Goede behandelingen, en deskundig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

Kundig, vriendelijk, afgesproken tijd wordt goed nagekomen, goede informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

Snelle persoonlijke contact voor het maken van een afspraak als de app niet werkt. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

Wij zijn heel netjes ,vriendelijk en deskundig behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

vriendelijk personeel, geeft duidelijk advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

Goede tandartsenpraktijk, je bet altijd netjes op de geplande tijd aan de beurt. Heel erg vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

Wordt goede geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

Goede en betrouwbare specialisten, waarbij de tandartsen er zeker bovenuit springen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

Word altijd correct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?

Bedrijfsgegevens

Thorbeckestraat 2

4731 KP Oudenbosch

0165-313293

[email protected]

Over Samenwerkende Tandartsen Oudenbosch

Bij Samenwerkende Tandartsen Oudenbosch komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Thorbeckestraat vlakbij het centrum van Oudenbosch. In het voormalige schoolgebouw zijn 8 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Oudenbosch ook terecht voor implantologie, endodontie, parodontie prothetiek en orthodontie. De praktijk is tevens ook een verwijspraktijk voor deze specialisme. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.

Over Colosseum Dental Benelux

Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.