
Er stond een oudere dame voor de deur te wachten die iets te vroeg was omdat ze te voet was gekomen in plaats van met de auto omdat jullie momenteel zeer slecht bereikbaar zijn. Medewekers liepen volop door de gangen maar weigerden de deur te openen. Ik werd op de minuut precies geroepen maar het die mevrouw voor laten gaan waarna ze wel in de wachtkamer kon gaan zitten. Daar staan steoeln genoeg op voldoende afstand. DUS?????? Na de behandeling linksaf slaan, maar er was me niet gezegd mijn jas mee naar binnen te nemen, dus toch maar rechtsaf niet dan?
I keer per jaar ga ik op controle bij deze praktijk. De assistenten zijn al zeer lange tijd een vertrouwd gezicht. Echter de tandarts is steeds wisselend. Ze komen en gaan, weet niet zo heel goed wat ik ervan moet vinden. Ik weet niet eens de naam van de de tandarts die mij als laatste behandeld heeft. Vraag me steeds vaker af wat de reden is van het vertrek van de tandartsen?
In deze warrige tijden was het geheel onduidelijk of ik een automatische oproep kreeg zoals normaal om een afspraak te maken voor controle. Normaal 2 keer per jaar, nu tot Oktober nog geen bericht gekregen en dus zelf actie ondernomen. Dit is het enige minpuntje, graag meer duidelijkheid of je zelf actie moet ondernemen of dat je een automatische oproep krijgt als er door omstandigheden aan eisen en voorwaarden moet worden voldaan om patiënten te helpen.
De afgelopen 4 jaar iedere keer een andere tandarts. Ieder jaar opnieuw foto's maken omdat men niet meer weet wie ik als patient ben. Houdt men vervolgens 3 jaar lang vol dat er een kies verwijdert dient te worden en wel zo snel mogelijk. Kom ik vervolgens dit jaar terug voor controle en gaat men de kies niet meer trekken maar een wortelkanaal behandeling doen. Wat moet ik geloven? Wordt ik wel goed geholpen?
Zoals overal maatregelen tegen corona. Helemaal goed en geen bezwaar tegen. Alleen het drankje om te spoelen had ook de stoel gegeven kunnen worden (ik hoor van vrienden dat zij bij andere tandartsenpraktijken deze pas in de stoel krijgen). Ik had al gespoeld zodra ik in de wachtkamer plaatsnam, maar moest toen nog een kwartier wachten voor ik aan de beurt was. Ik weet nu dat ik bij een volgende keer later zal spoelen.
Prima bezoek, snel geholpen, aardig personeel en men ging voorzichtig en zachtaardig te werk. Dit was erg fijn!
Afspraak moeten maken voor een controle, uiteindelijk is mij na aankomst verteld dat dit toch niet ging en dat het pas in mrt 2021 zou zijn
Heb nooit geen problemen ,altijd vriendelijk en correct .i.v.m met corona alles prima geregeld .9 jaar inplaten
Prima,
Prima
Vriendelijke ontvangst en goed behandeld.
goed
Ik ben keurig behandeld door de tandarts en goed geholpen.
Corona regels werden netjes nageleefd Was rustig en ze hadden alle tijd om ons te helpen.
Ben al jaren bij deze praktijk had daarvoor div klachten en er is zorgvuldig mee omgegaan al jaren geen klachten meer rijd er graag van dordrecht naar Oudenbosch voor !!
Vriendelijk en erg goede zorg.
denken mee, vriendelijk, deskundig, duidelijk
Houden goed rekening met de COVID maatregelen. Vriendelijk en professioneel
Goede service Goede behandelaar Goede praktijken Alleen vaak niet veel ruimte voor afspraken
Bij binnenkomst stond ik te kijken van de toon die tegen mij gebruikt werd ivm met allen te volgen Corona maatregelen. Dat had best wat vriendelijker gemogen. Tot mijn verbazing zie ik op de factuur dat ik er ook nog voor moet betalen. Dit wilde ik toch even melden want dit vind ik een vreemde gang van zaken. Dat ik daar voor moet betalen dat kan toch niet de bedoeling zijn en ik ben het daar dan ook niet mee eens.
Rustig en snelle behandeling
Heel goed
Alle stappen die genomen moeten worden ivm de Corona maatregelen zijn goed georganiseerd en werkt prettig. Nadat ik op bezoek ben geweest voor de reguliere tandarts-controle moest ik een afspraak maken voor bij de mond hygiënist. In eerste instantie zou deze afspraak pas voor in februari 2021 gemaakt kunnen worden - gelukkig kwam er precies op dat moment een gaatje in de dagplanning waardoor ik op de dag zelf een uur later terug mocht komen voor de mondhygiënist. Naderhand heb ik gelijk een dubbele afspraak kunnen maken voor zowel een controle afspraak bij de tandarts als bij de mondhygiënist. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Alles is goed bereikbaar en proper.
Je moet acht weken wachten op een zenuwbehandeling. Bij de mondhygiëniste is ook geen plaats. Als ik niet ging verhuizen, zou ik andere tandarts zoeken.
Goed geregeld met een ingang en een andere uitgang.
Thorbeckestraat 2
4731 KP Oudenbosch
Bij Samenwerkende Tandartsen Oudenbosch komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Thorbeckestraat vlakbij het centrum van Oudenbosch. In het voormalige schoolgebouw zijn 8 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Oudenbosch ook terecht voor implantologie, endodontie, parodontie prothetiek en orthodontie. De praktijk is tevens ook een verwijspraktijk voor deze specialisme. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.