Filters

8

goede service, goed behandeld

Heel vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Onbekend
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Onbekend
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

Prettige benadering, goede informatie, afspraken snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Hans Polman
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Onbekend
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
10

perfect, zeker aan te bevelen

profs,vakidioten,geweldige mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Hans Polman
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Hans Polman
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Hans Polman
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

Duidelijk in wat er moet gebeuren, open structuur, zeer tevreden over de praktijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Hans Polman
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Onbekend
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

Prima geholpen. Geen wachttijd in de wachtkamer en nette uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Hans Polman
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

Minpunt is dat je niet in avond uren voor een afspraak kunt komen. Verder tevreden over de assistenten en tandarts. Echter in deze tegenwoordige tijd is een flexibele planning mijns inziens een must. Ik moet nu voor mijn werk vrij nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Hans Polman
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Hans Polman
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

te breiden over de behandelingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Hans Polman
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

Op de afgesproken tijd behandeld , Behandeling verder goed verlopen . Duidelijke info daar waar nodig !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Hans Polman
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
10

perfect, zeker aan te bevelen

Door omstandigheden dat een klant voor mij langere tijd in beslag nam, liep mijn afspraak 25 min. uit, dat kan gebeuren maar als je je zelf al in alle bochten hebt gewrongen om optijd op de afspraak te zijn is dat erg vervelend..

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Hans Polman
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

Ik ben wel tevreden over de tandarts. Ze kijken er goed naar mijn tanden of er wat zit. Gelukkig heb ik streke tanden

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Onbekend
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

Ik had de pech dat ik chemo moest. Ik had gezien op tv dat problemen met tanden/tandvlees zou kunnen komen, er is bij mij toen een check geweest vóór de chemo.. tijdens de chemo en normale controle weer opgepakt... goede tips en adviezen gehad...ik vond dat zeer waardevol gezien het allemaal al spannend genoeg was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Hans Polman
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
10

perfect, zeker aan te bevelen

Ben al jaren klant en uitermate tevreden over de behandelingen en de adviezen die ik gehad heb.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

Vriendelijke medewerkers, deskundig ook. Uitstekende service en behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Hans Polman
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Hans Polman
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Onbekend
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Hans Polman
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Hans Polman
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Hans Polman
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

Gewoon tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Hans Polman
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?

Bedrijfsgegevens

Buitenschans 39

7141 EK Groenlo

0544-464503

[email protected]

Over Samenwerkende Tandartsen Groenlo

Bij Samenwerkende Tandartsen Groenlo komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Buitenschans in Groenlo. De tandartspraktijk beschikt over 3 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Groenlo ook terecht voor uitgebreide esthetische tandheelkunde orthodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.

Over Colosseum Dental Benelux

Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.