
Ik zou het prettig vinden als de tandarts tegen de assistente praat,(in medische termen) dan uitlegt wat er vertelt wordt. De mondhygiënist. Materiaal aansluiten op kinderen. Wattenrollen in een kindermondje zijn erg groot. Is er een kindervariant? Zelf gevraagd om ze door te knippen. Fluoride smaken varianten. Dit is een pure smaak, voor sommige kinderen is dit te heftig. Een voorbeeld: Denk aan limonade maken, bij fluoride krijg je dan de pure smaak siroop op de tanden. Mijn zoon kan hier niet over en kan binnen 3 tellen overgeven. Momenteel krijgt hij geen fluoride behandelingen. Is er een alternatief hiervoor? Of smaakloos? Vorige week een advies beugel afspraak gehad. Een korte afspraak met beknopte informatie over een blokjes beugel. Graag zou ik meer informatie willen hebben. ( Ik heb geen ervaringen met beugels) Mijn zoon van acht heeft geen flauw idee wat het inhield. Aangezien het een jongen is met angst voor eten, tevens voor de smaken in de mond. Ben ik bang dat de blokjes niet kunnen geplaatst worden op de tanden. Het sealen van de tanden was al een zeer heftige ingreep. Is er een alternatief? Nachtbeugel etc? Graag ontvang ik nog een mail over de begroting beugel. Wij zijn erg tevreden over de vriendelijk heid van het personeel. Het geduld bij kinderen en creatief meedenken.
Ik werd niet geloofd toen ik zei dat ik pijn had. Tand werd toch eruit getrokken. Ik heb na een week nog steeds behoorlijk pijn. Ik zoek binnenkort een andere tandarts. Ik heb al angst, op deze manier zal ik nooit over mijn angst heen komen.
perfect hier ,aardig personeel behulpzaam professioneel.
Snel en zorgvuldig
Tijdens mijn 1/2 jaarlijkse controle werd niet ontdekt dat er een kroon los zat. Helaas moest ik zelf aan de bel trekken en daarna een stappenplan opgezet met een andere tandarts binnen het centrum. Hier heb ik nu wel vertrouwen in. Ik ben nu ca. 2 jaar bij dit tandartsen centrum. Tot bovenstaand voorval was ik heel tevreden. O.a. tevreden over mondhygiëniste.
Op de manier en deskundigheid van de behandeling is niets aan te merken. Die zorg is uitstekend. Maar in de drie keer dat ik de praktijk heb bezocht ben ik drie keer door een andere (voor mij onbekende) tandarts behandeld en twee keer door een andere mond hygiëniste. Ik mis hierdoor de (vertrouwde) band die ik met mijn vorige tandarts had. Hierdoor ervaar ik het als erg onpersoonlijk evenals de wisselende gezichten achter de ontvangst balie. Het doet daardoor erg zakelijk aan. Het zal ongetwijfeld inherent zijn aan de opzet van dit soort praktijken (evenals bij sommige huisartsenpraktijken) maar ervaar ik toch als onprettig.
Vriendelijk en pijnloos
Correcte behandeling en vriendelijk!
prima
Zie eerste vraag
Nette behandeling en professionele kliniek
Topkundige praktijk
Ik word goed behandel zoals het te zijn en kreeg goede advise mee en dat helpt wel
Door mijn werk moet ik wel eens een afspraak verzetten, nooit geen probleem, zeer flexibel en hulpvaardig
Goede dienstverlening
Werd vriendelijk ontvangen dat is echt een plus punt . Wel wat ik jammer vond is dat ik mijn afspraak over 2 dagen verspreid had maar ik een 3 e en misschien een 4e moet maken . Voor 3 gaatjes te vullen heb het gevoel dat ze toch wel zo snel mogelijk van je af willen . En ik wil graag snel van gaatjes af
Prima
10 november had ik een controle. Hieruit kwam dat ik een vulling moest hebben. 15 nov.bleek de tandarts wegens fam.omst.niet aanwezig. Er was een andere tandarts die de vulling zou doen. Deze kon het gaatje niet direct waarnemen. Ik moest aanwijzing geven van de plaats van het gaatje. Er stond niets in het systeem slechte zaak. De waarn.tandarts twijfelde. De foto s erbij die verl.week waren genomen. Al met al ik was zeer teleur gesteld.
Ik vind de telefonistes echt super aardig en denken echt mee! Gewoon top !! Altijd vriendelijk !
Je wordt als persoon behandeld, niet als een gebit. Rustig.Nemen alle tijd. Goede adviezen.
Werd goed naar mij en mijn vervelende ervaringen in het verleden geluisterd.
vriendelijke, vakbekwame mensen
Ik heb problemen met het mondkapje, maar kon hier zo terecht. Als het straks verplicht is, dan kan dat niet. Was in ieder geval blij dat er begrip voor was.
We zijn ivm een verhuizing recent overgestapt naar uw praktijk. Ik ben blij verrast. We werden snel en adequaat geholpen.
dit is de halfjaarlijkse controle . er waren geen bijzonderheden.
Havingastate 9 11
8925AZ Leeuwarden
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.