Ben er geweest voor de half jaarlijkse controle. Helaas was Tichelaar afwezig door ziekte. Een commerciële invaller heeft me behandeld door 1 minuut in m'n mond te kijken en te concluderen dat ik naar de mondhygiëniste moest. In de wachtkamer vertelde de tandarts met trots dat hij al 8 had doorgestuurd vandaag tegen de receptioniste. Heb de afspraak laten vervallen, in de hoop dat Tichelaar snel weer op de praktijk is.
Kwam voor controle, moet terug komen voor en een vulling en een andere x voor tandsteen bij de mondhygiëniste
Ik werd vriendelijk begroet. De behandeling is prima. Geen op of aanmerkingen.
Omdat Tichelaar een TIA had gehad was er een vervangende tandarts. Ik had aangegeven dat ik een angststoornis heb en hij hield daar ook rekening mee. Hij mag mij vaker helpen!
Prima ervaring gehad. Alleen vond ik het jammer dat ik een nieuwe afspraak moest maken voor een vervolgafspraak. Ik was gewend dat ik altijd gelijk geholpen werd voor verwijderen tandsteen. Samen hebben we wel geteld 10 minuten in de stoel gelegen. Misschien nog wel minder. Had een afspraak met mijn dochter. Dus er was ruim tijd om dat tandsteen te kunnen verwijderen. Tichelaar kon dat ook in het verleden. Dus waarom een andere tandarts niet. Dit moest ik even kwijt. Verder geen opmerkingen.
Andere tandarts dan ik gewend ben maar zeer tevreden
Prima Ben al jaren tevreden
Ik was altijd in wommels maar die is gefuseerd met mantgum In wommels kwam ik na controle altijd met pijn in mijn mond weer thuis en in mantgum helemaal geen last gehad fijne mensen zeker een aanrader
Goed maar de behandeling heeft niet geholpen. Jammer komt dus nog vervolg.
Al jaren een prettige relatie met deze praktijk
Het is altijd netjes en goed geregeld bij de tandarts. Wel komen ze soms wat gehaast over.
Altijd weer leuk om bij de altijd vrolijke mondhygiëniste Marchien voor een behandeling te komen. Ook fijn dat deze periodieke behandeling direct gecombineerd kan worden met de halfjaarlijkse controle bij de tandarts.
Goed
Vreemd, tandsteen zoals altijd maar nu ineens naar preventie assistente. Sinds ze zijn overgenomen door Dental Clinics gaat het er zeer zakelijk aan toe vind ik. Niet meer dat oude vertrouwde gevoel met een 10 op de behandeling. Het commerciële druipt er nu vanaf (denk bijvoorbeeld aan de extra kosten van rond de 5 euro i.v.m. Coronamaatregelen. Absurd!) Daarbij komt ook nog dat ik al heel veel jaren bij deze tandarts kom en ik altijd al last had van tandsteen. De tandarts verwijderde dit altijd bij de 2 controles per jaar, nooit iets over gehoord verder. Nu opeens moet ik naar de preventie assistente/mondhygiënist. Want, zegt de preventie assistente, "vroeger deed de ouderwetse tandarts dat maar dat is niet meer van deze tijd"..... Ze bedoelt denk ik: Het nieuwe verdienmodel VERDIENT beter.....! De tandarts die mij altijd behandeld heb ik verder wel goede ervaringen mee maar die doorverwijzing had m.i. echt niet gehoeven. Ik voel me hierdoor een soort "melk koe". Als de tandarts zelf niet zou bevallen was ik per direct opgestapt. Nog maar zien of ik bij deze praktijk blijf.
Een half uur later dan gepland pas in de behandelstoel. Ook daar nog lang gewacht voordat er daadwerkelijk controle behandeling gedaan werd. Er wordt meer heen en weer gelopen dan dat er daadwerkelijk wat gedaan wordt.
Netjes ivm covid 19. Naar de tandarts is voor mij altijd een strijd geweest. Bij een gemoedelijk vertrouwd adres scheelt dat een boel, dat zit hier wel goed.
Elke keer is er wel iets, wat dan als (zeer) ernstig wordt gebracht: verkeerde kleur tong, haar op de tong, tanderosie, tandenknarsen, iets met tandvlees, verkeerde tandenstokers etc. Vraag je er de volgende keer naar, dan weten ze dit niet meer. Werd voorheen tandsteen gelijk verwijderd, moet je nu een extra afspraak maken bij de preventiemedewerkster. Ook een klein gaatje wordt niet meer gelijk gevuld, maar moet bij een extra afspraak gebeuren. Met een eigen zaak, werkende kinderen en schoolgaande kinderen is dit zeer vervelend.
Een echt tandheelkundig centrum, veel behandelaars. Ik miste de persoonlijke benadering (natuurlijk net de pech dat Douwe ziek was), ik voelde me echt een nummer met een te volle spreekkamer en een dubbel spreekuur. Ik heb de tandarts 1 minuut gezien en toen verwees hij me al door naar de preventie assistent. Dat ben ik niet gewend.
Aan de telefoon vermeld dat ik een tandvleesbloeding nachts had gehad die nogal omvangrijk was ook de gehele dag daarna bloed geslikt. Heb vermeld dat ik 2 bloedverdunners slik ivm plaatsing stent en moest langskomen. Vervolgens werd huiswaarts gestuurd met de mededeling dat ik moest proberen e bloedverdunner te stoppen of de weg naar de mondhygiëniste van de kaakchirurg te vinden. Hadden jullie mij niet moeten weten dat je bloedverdunners na stenting niet kunt stoppen en beter direct door kunnen verwijzen naar de kaakchirurg?
We moesten een vragenlijst invullen met allemaal onzinnige vragen en er stond niet vermeld waarom en wat ze met deze informatie gaan doen. Vervolgens vraag je het de tandarts en zegt hij dat hij het ook wat onzinnig vind... Verder goede mondzorg waar het ten eerste omgaat. Tandartsassistente en baliemedewerksters waren veel onpersoonlijker als in Wommels..
Prettig meedenken over veranderende afspraken (door andere keuzes kaakchirurg en door ziekte van Douwe Tichelaar)
Misschien is het handig in deze corona tijd om de p auke tijden aan te passen . Ik ben er nu 2 x geweest . 1 x om 13.00 dan heb je te veel mensen in de wachtkamer . En 1x om 15.00 . En dan heb je te veel mensen in kleine ruimte alvast bedankt
Moet er nog aan wennen dat ik naar de preventie-assistente moet ipv de mondhygiëniste. Niks te klagen hoor, maar ben wel benieuwd naar de bedragen die je betaald. Lijkt mij dat een bezoek aan de preventie-ass. goedkoper is!
Snelle afspraak, goede communicatie, vriendelijk en goede gebitsverzorging
afspraak is afspraak, wanneer een afspraak wordt verzet krijg ik daar op tijd informatie over. wel zou ik graag willen weten wie mij gaat/heeft behandeld. dit zou bijvoorbeeld in de mail v/d afspraak kunnen staan.
De Wilde Hoeke 12
9022 AX Mantgum
Voor een gezond én mooi gebit! Bij Tandartsenpraktijk Mantgum zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.