goed,
Zie bovenstaande.
Daar ik zeer slechthorend ben, is het in deze coronatijd een crime voor mij. Men had alle begrip hiervoor, zowel bij de balie, en de behandeling. De dokter, kon ik echt niet volgen, en de assistente heeft alles vertaald, wat de dokter zei. Was voor mij zeer rustgevend.
Ik heb het idee dat er geld verdiend moet worden omdat er maar eventjes bij mij in de mond werd gekeken en m,n tot de conclusie kwam dat alle oude vullingen er wel uit konden en vervangen worden door witte,deze waren beter. Terwijl ik aan gaaf dat er een probleem was bij een van mijn kiezen ,hier werd niets mee gedaan ook na dat ik had gevraagd ,er was geen probleem werd aangegeven.
Wij zijn al meer dan 30 jaar patient bij tandarts Tichelaar, direkt bij de start van de praktijk met de voorganger ( dhr. v.d. Knaap ) zijn wij samen met onze kinderen gekomen. Hoewel naar de tandarts gaan, is voor mij geen pretje, maar ik weet dat ik in goede handen ben. Wel heb ik twijfels over de gebruikte materialen.
Jammer dat de wc dicht was maar dat is logisch. Er word goed gevraagd en altijd om het jaar foto’s gemaakt. De uitleg met flossen is ook handig inverband met binnen beugel.
Tandarts was niet altijd goed te verstaan.
Goed
-
Het gaat jullie alleen nog maar om geld verdienen lijkt het wel. Het begon in maart met de lock down al, geen afmelding gekregen, neg alsof mijn tijd niet belangrijk is. Verkeerd email adres wordt er gezegd, nou dan krijg je je toch een melding dat het mailtje niet is aangekomen? Eigen tandarts ziek, krijg je dus ook geen melding van. Dan krijg je een tandarts die hem niet voorsteld, niet uitlegt wat hij gaat doen.E als hij moeite heeft met de Nederlandse taal dan hoort zijn assistent dat over te nemen. Het hele gezin maar naar de preventie assistent wil sturen, normaal wordt tandsteen gelijk verwijderd, moet ik dus weer een afspraak maken. Bij binnenkomst moesten we een formulier invullen,waarom? Een afspraak gemaakt voor de preventie assistent voor 22 oktober wat denk je, krijg ik vandaag 14 oktober een mailtje met een vragenlijst......of we ook last hebben van corona......9 dagen van te voren!!!
Ondanks dat ik nu een andere tandarts had!! was de behandeling zeer goed te noemen. en dat hij niet nederlands was nam hij wel de tijd voor mij. Omdat ik zelf grote angst heb voor de tandarts. ivm het verleden als kind zijnde.
Ik kwam naar de praktijk voor periodieke controle en het vastzetten van een twee jaar geleden geplaatste kroon. Mijn gebit bleek te zijn verworden tot een grote rammelkast met ondermijnde loszittende kronen. Vastzetten had geen zin. Ik moest erover nadenken wat ik wilde. En zo oriënteerde ik mij in het weekend op gehele prothesen gemonteerd op implantaten. Bij het volgende consult bleek mijn oriëntatie nogal prematuur. Er werd een gefaseerde aanpak voorgesteld met minder indringende ingrepen. Behandelend tandarts: dhr Wingaarden
Bij vorige tandarts altyd veel stress van te voren. Nu een aantal jaar hier en ik ga veel rustiger. Niks geen gepush van je moet dit en dat, nee, gewoon overleggen en duidelijk uitleggen wat er kan. Door het vertrouwen in jullie expertise en rustige behandeling geen angst meer
prima tandarts, erg vriendelijk en deskundig
Hygiene was ook goed,stoel werd gereinigd.Top, zo hoort het.
Douwe is een prettige man, verteld altijd wat ie doet als ik met de mond open lig, kan mijn kiezen uitstekend restaureren. De assistenten zijn uitstekend. Je kunt, als het echt nodig is, er altijd snel terecht.
Tijdens onze afspraak waren ze bezig met boren in de muren. Dit was enorm schrikken af en toe. Dit hadden we graag willen weten van te voren.
communicatie kan beter!
Zie boven
Eigenlijk staat alles er al. Ik had een probleem en kon terecht, meteen!
Kom al jaren bij dhr. Tichelaar, goeie ervaringen. Nu door een vervanger geholpen. Naar behoren, maar geen persoonlijke klik (kan ook niet)
Wij zijn zeer tevreden.
goed
Verzoek aan ondergetekende om precies op tijd te komen. 10 minuten in de auto gewacht om vervolgens precies op tijd binnen te lopen. Daar mocht ik echter nog 10-15mins wachten. Eenmaal in de tandarts stoel wordt er van alles gedaan zonder uitleg (foto's gemaakt van kaken etc). Tandarts wijst ondergetekende om wel per half jaar een afspraak te maken, waar niks mis mee is. Echter bij het maken van voorgaande afspraak wordt ik verrast met het feit dat ik naar de mondhygiënisten moet. Voor laatstgenoemde bedankt; geen uitleg/onderbouwing waarom en ik moet apart weer naar Mantgum komen. Vervolgens zou ik een mail krijgen voor nieuwe halfjaarlijkse afspraak... niets gekregen.
Prettig. Ik merk zelfs verbetering in dienstverlening. Ga zo door!
De Wilde Hoeke 12
9022 AX Mantgum
Voor een gezond én mooi gebit! Bij Tandartsenpraktijk Mantgum zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.