
Was een week te vroeg maar werd gelukkig toch geholpen. Wel vervelend dat ik iedere keer een andere tandarts tref
Vriendelijke bejegening. Goed advies en behandeling.
Ik ben netjes en goed geholpen door de preventie assistente. ook de ontvangst bij de receptie was vriendelijk en duidelijk.
Goede zorg met goede bescherming voor en tijdens controle
Al jaren patiënt van deze praktijk, waar persoonlijke - heldere en vriendelijke communicatie een basis vormen. Daarnaast is de praktijk goed bereikbaar voor elke vorm van vervoer - is schoon en hygiënisch.
Altijd vriendelijk en meestal op tijd geholpen
Zelf netjes op tijd toch 10 minuten later naar binnen worden geroepen. Terwijl je overal formulieren hebt hangen waar je mensen vraagt op tijd te zijn. Daarnaast een blijkbaar algemene vragenlijst ingevuld in veronderstelling dat het een corona lijst was. Zit al zeer lang bij deze praktijk maar dit was een slechte ervaring.
Als je zenuwachtig bent wordt je goed op je gemak gesteld.
tijdens de hele corona periode ben ik alleen in een supermarkt, werk en mijn moeder geweest. Een bezoekje aan de praktijk voelde als de grote bize wereld, best eng! Confronterend, maar wel goede voorzorgsmaatregelingen.
Tandarts van Rey doet veel om je gerust te stellen en is enthousiast! Voor mijn dochter Anky met autisme is dit heel goed bevallen,ga zo door. Dit is heel belangrijk tijdens de coronatijd. Groetjes Annie en Anky.
Temp opname Beschermende kleding, Een vragenlijst, Even spoelen, En een goed advies, Hartelijk dank, En tot de controle in juli Hanneke
Op juiste manier ontvangen (corona).Wat ik op kwam halen lag niet klaar, secretaresse geregeld dat ik toch nog kon ophalen na sluitingstijd. Kompliment
Ze nemen de tijd voor je zekers als je wat angstig bent zoals ik!
Goed
De corona maatregelen worden goed gehanteerd. Netjes geregeld !
Snelle en goede zorg, echt top ben zo blij dat ik geen kiespijn meer heb. Dank jullie wel confident Etten-Leur.
Ik vond de behandeling goed .
zie boven
Ben zeer goed begeleid door Maria Tahib.
Alleen de betaling is niet goed gegaan normaal gaat het Naar de zorgverzekeraar nu kreeg ik de rekening Zij konden de fout niet herstellen moest ik doen ( lekker makkelijk)
Opvang is prima, behandeling is conform de richtlijnen van het RIVM
Je wordt als patiënt helemaal niet serieus genomen , de meeste afspraken wordt geannuleerd omdat de medewerkers een (foutje) heeft gemaakt , er wordt afspraak gemaakt om iets aan het probleem (van de patiënt) te doen ,maar als je er bent zeggen ze "we kunnen vandaag niks voor je doen" we maken een nieuwe afspraak om je te helpen!!! Sorry hoor maar we weten dat jullie alleen om meer geld te verdienen maken jullie onnodige extra afspraken terwijl dat eigenlijk niet nodig is bvb: voor een simpele schoonmaken van je tanden wordt er 3 afspraken gemaakt waarvan 2 helemaal niet nodig is!! En als je kritiek hebt op de manier van hoe ze je behandelen zeggen de medewerkers "je mag ook hier uitschrijven en ergens anders gaan" (wat we wel gedaan hebben, we hebben zich uitgeschreven) , is dit de manier waarop je met de klanten om moeten gaan??!
Ik ben al vanaf de eerste tandarts in de Beiaard patient. Overgekomen met die tandarts uit zijn praktijk op zijn huisadres.
Geduldig meedenken en hygiënisch vakkundig sociaal en vriendelijk personeel!!
zie boven
Beiaard 16
4876 CL Etten-Leur
In onze moderne tandartspraktijk werken we samen met een team van enthousiaste collega's die dagelijks voor je klaar staan om je de beste tandheelkundige zorg te bieden. BlinQ Tandartsengroep heeft dezelfde wijze en heeft dezelfde ideeën over wat goede tandheelkunde is. Door de hoge kwaliteit, persoonlijke benadering en ontspannen sfeer komen wij samen met jou tot de mooiste en beste resultaten.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.