
goed geholpen de laatste keer.
goede ervaring
begaan met de klant en denkt mee in oplossingen
Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.
Behandeling gekregen die wat kosten betreft niet was overlegd en ik heb vooraf geen keus gekregen. Uiteindelijk is behandeling mislukt en moet de kies alsnog getrokken worden. Alle uitgevoerde handelingen worden wel berekend.
met zorg en de juiste aandacht voelde ik mij behandeld
iheb een goede ervaring met kraan is vriendelijk en stelt je wel gerust alleen heeft hij het vaak te druk en is dan wel eens wat haastig dan wil je wel eens wat vragen maar is dan al weer weg in de kamer er naast
Wordt goed geluisterd naar wat men verlangt.
Ik omschrijf mijn beoordeling als heel goed.
goede en snelle service.
Word altijd goed en zonder lang wachten geholpen.
Best genoch
Ik word prima, vriendelijk en vlot geholpen .
Laatste behandeling mevr. Rieschner: prima, je wordt serieus genomen. Er wordt gezegd wat er aan de hand is en wat ze gaat doen( de behandeling). Vind ik erg prettig. Communicatie dat Verginia was vertrokken, vond ik minder prettig. Ik kon steeds online geen afspraak maken vervolgens heb ik de praktijk gebeld en werd er wel vriendelijk uitgelegd wat er aan de hand was.
professioneel
Tot nu toe geen lange wachttijden meegemaakt. Vriendelijke mensen.
Altijd prettig behandeld.
in 2017 gebeld voor een afspraak, terwijl ik normaal altijd een oproep kreeg, u zal er wel tussendoor zijn geglipt, was het antwoord , prima, kan gebeuren, in 2018 geen oproep gekregen, dochter en kleindochter ook niet, volgens mij is er sinds de verhuizing administratief iets goed fout gegaan.
Wisselend
Toen ik voor een gesprek geweest was, zou er een offerte gestuurd worden. Daar heb ik een paar keer over moeten bellen. Ruim op tijd heb ik via de mail om afspraken in januari gevraagd. Hier is tot 2 keer toe niet op gereageerd. Toen moest er een afspraak gemaakt worden voor medicatie waar niet van tevoren over gesproken was. Uiteindelijk zat januari al vol. Gelukkig kon ik toch wel in januari komen. Tijdens de gesprekken en de behandeling vond ik iedereen erg aardig. Wat ik wel een beetje vreemd vond, dat men na de verdoving weg liep zonder wat te zeggen. Ik werd niet lekker en aangezien je mond verdoofd is, is dat een beetje naar. Ook toen er gel in de prothese gedaan werd, is men weggelopen. De gel kwam er achter in mijn keel uit en het leek of ik stikte. Ook toen was er niemand in de behandelkamer. Ik had toch nog wel iets meer informatie willen hebben. 's Avonds heb ik mijn prothese gepoetst (zoals altijd). Dat had niet gemogen i.v.m. de gel. Ook dat was niet doorgegeven. Tot nu toe ben ik verder wel tevreden. Kan pas een verder oordeel geven als het klikgebit zit.
Goed
Vriendelijk personeel, vakkundige behandelingen en adviezen.
Bredyk 6
8601ZD Sneek
Uitgangspunt voor onze dienstverlening is de klantgerichte manier van werken. Wij ontvangen u op een gastvrije manier en we doen er alles aan om u op uw gemak te stellen; u bent tenslotte onze gast! Wij volgen de ontwikkelingen in de tandheelkunde op de voet, daarom mag u bij ons rekenen op de modernste behandeltechnieken. Dankzij toepassingen van beproefde vernieuwingen zijn wij u van dienst met mondzorg van een zeer hoog niveau.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.