
Ik ben tevreden over de behandeling aan mijn gebit en het gelijk 'repareren' hiervan. Er hoefde geen vervolgafspraak gemaakt te worden. TIP: het zou mooi zijn wanneer er bij elke vraag een ruimte voor een notitie toegevoegd kan worden. Hierin kun je dan uitleggen waarom je tot dit cijfer bent gekomen.
Goede behandeling.
Vriendelijk en behandeling kan op korte termijn
Aardige mensen allemaal en heel kundig.
Goede tandartsen en goede sfeer.
Jarenlange ervaring dat het goed is.
Op tijd geholpen worden is er nooit bij. Meestal word ik pas een kwartier of later binnen geroepen Iedereen is wel vriendelijk en deskundig.
Als je bij een kleine praktijk vandaan komt nl Düsseldorp en je komt bij een groot concern dan word je een nummer en dat zegt alles
over het algemeen goed
Goede ervaringen
De tandarts zelf was prima. De mondhygiënist de laatste keer was enorm tijd aan het rekken met allemaal verschillende uitleg en opdringen dat ik allemaal spullen moet kopen waar ik geen geld voor heb. Daarnaast vindt ik wel dat de tandarts duidelijker mag vertellen wat er aan de hand is. Hoeveel gaatjes bijvoorbeeld. Daarnaast moeten jullie meer rekening houden met het budget. Mijn man moest maar even alle gaten vullen en naar de mondhygiënist terwijl hij al bijna aan het einde van zijn budget zit. Hier moet meer rekening mee gehouden worden. De dames bij de receptie moeten minder opdringen. Door hun opdringerigheid is mijn man akkoord gegaan met een afspraak terwijl hij dan helemaal niet kan. Martha was perfect. Die hield rekening met mensen, hun budget en was persoonlijk.
Vriendelijk en kundig personeel die de tijd voor me nemen en rekening houden met mijn wensen.
Professioneel en correct, goede benadering op preventie gericht. Heel fijn.
ZEER slechte communicatie.. Vaak een andere tandarts en ook nog die slecht nederlands spreken.
"Grote OPLICHT praktijken bij Kraan Tandheelkunde. Er werd geadviseerd om elektrisch te gaan poetsen.De tandarts zei; ik zal u uitleg geven hoe u dat moet doen. Oké, prima dacht ik......Het was geen vraag, maar werd gewoon gedaan.Vervolgens ligt een paar dagen later de rekening op mijn deurmat waarop € 13,- gedeclareerd wordt. " preventieve voorlichting en/ of instructie per 5 min" .Vervolgens gebeld met de leidinggevende van Kraan Tandheelkunde ( Lisette) met de vraag of dit van de rekening af kan.Dit zijn de regels krijg ik te horen?..... mijn mond valt open van verbazing. Je jaagt je patiënten op kosten waar ze zelf niet om gevraagd hebben.Het wordt gedaan zónder overleg. Als de tandarts had gezegd; ik kan u uitleg geven over de manier van poetsen, maar dit brengt wel kosten met zich mee...... dan had ik zelf nog de keus kunnen maken of ik dit wel wou.Echt heel erg slecht en onbeschoft ook.Ordinaire oplichting over de rug van je eigen patiënten. "
Ze zijn slecht in het communiceren. Er is veel verloop onder het personeel en geroddel.
zeer goed
Vriendelijk, Kundig
Goede ervaringen
Je word goed geholpen.
Tot nu toe altijd goed met mijn problemen behandeld
patiënt/ cliënt vriendelijk/ prima service/ deskundige behandeling. zeer plezierige werkomgeving.
prettige omgang alle medewerking met afspraken maken
Martha heeft me zo goed geholpen bij het overwinnen van mijn angst en tijdens de behandelingen.
Bredyk 6
8601ZD Sneek
Uitgangspunt voor onze dienstverlening is de klantgerichte manier van werken. Wij ontvangen u op een gastvrije manier en we doen er alles aan om u op uw gemak te stellen; u bent tenslotte onze gast! Wij volgen de ontwikkelingen in de tandheelkunde op de voet, daarom mag u bij ons rekenen op de modernste behandeltechnieken. Dankzij toepassingen van beproefde vernieuwingen zijn wij u van dienst met mondzorg van een zeer hoog niveau.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.