
De eerstvolgende mogelijkheid voor een afspraak is over ruim 3 maanden. Dit duurt erg lang en vraag ik mij af hoe urgent de behandeling is. Ik overweeg om een andere mondhygiënist te zoeken.
Prima, alleen de tarieven zijn omhooggeschoten!
Receptioniste vond ik bij het telefonische contact om een afspraak te maken niet al te enthousiast. Een afspraak maken voor controle met mijn verzoek er bij om het gebit ook gelijk te reinigen / tandsteen te verwijderen. Dit was absoluut niet mogelijk volgens de receptionist. Dit maar geaccepteerd omdat ik inderdaad een hele tijd niet geweest was maar woon niet in Sneek e.o dichtbij Sneek. Bij binnenkomst was de receptionist wederom niet enthousiast, A: omdat ik de vragenlijst via de mail niet ingevuld had o.i.d. en ik geen mondkapje bij me had en deze 'verplicht' is terwijl het nog geen 1 december was dus mij die niet verplicht kon worden op 26 november maar met pijn en moeite kon ik een uit de kast krijgen van de andere receptionist! Leuke assistente, zeer vriendelijk! Alles keurig uit gelegd wat ze ging doen. Tandarts ook goed, vriendelijk, neemt de tijd om ook vragen beantwoorden en / of wat uit te leggen. Er werd een gaatje geconstateerd, gebit moest gereinigd worden, dit kon direct! Top! Dit scheelt mij een keer heen en weer!
Goed
Als boven.
genoeg tijd en aandacht , hygiënisch en zelfs gezellig
Voor eerste keer op deze locatie. Erg prettige controle afspraak. Fijn gesprek met tandarts, duidelijke uitleg.
Ontspannen
Professioneel en bekwaam en niet te vergeten zeer vriendelijk.
Intake in een rustige en professionele omgeving. Er wordt meegedacht in de mogelijkheden van behandeling en de voorgestelde behandeling wordt duidelijk uitgelegd.
Een goede ontvangst en een prettige samenwerking met de medewerkers/medewerksters en met dokter Kraan.
achter de balie ..twee dames ..de blonde met kort haar erg vriendelijk en meedenkend en proffessioneel...5 afspraken snel infepland !! toppie. de dame met kort donkerhaar was..erg stug ..kortraf en niet vriendelijk ..dat was jammmer. tansarts erg vriendelijk..nam de tijd ..duidelijke uitleg en vakkundig en proffessioneel !!
Een goeie tandarts
Ik had met mijn vorige tandarts niet zulke goede ervaringen en deze tandarts snapte gelijk mijn probleem en loste het direct op. Snel en direct, ideaal! Had ik eerder naar toe moeten gaan.
Door omstandigheden werd de plaatsing van 2 kronen uitgesteld. Aan baliemedewerker gevraagd of de definitieve plaatsing, die i.p dan in januari geboekt werd, wel op dezelfde rekening van 2020 mocht. Het antwoord; " dat doen wij niet, dat is fraude en daar werken wij niet aan mee" Mijn mening over de deze boute uitspraak; iets te kort door de bocht. Kreeg een afspraak in januari. Daarna opnieuw gebeld met het idee dat ik liever in dec de kronen geplaatst kreeg en werd toen op een milde en aardige toon te woord gestaan door Erna- die in overleg met tandarts Kraan- geboekt heeft bij Gabriel voor het plaatsen vd kronen.
Geen wachttijd en goede uitleg over de behandeling en plaatsen van de implantaten en alles is goed verlopen, weinig na pijn.
goede planning vriendelijke medewerkers duidelijke communicatie
Ik heb een erg zwak gebit en heb binnen een andere praktijk verschillende tandartsen gehad die hier niet goed mee om wisten te gaan. Ik ben uiteindelijk overgestapt en bij tandarts van der Wal terecht gekomen. Wat een verschil! Hij wist precies wat hij moest doen en is werkt heel netjes. Restauraties bijna niet van echt te onderscheiden. Ik stap nooit weer over.
Goed
Zou behandeld worden door Wempe, dat liep uit, meteen werd dit overgenomen door een collega.
Vlot en vriendelijk en kundig geholpen!
Wachten was langer dan gepland
Goede instructies ivm Corona en een korte wachttijd. De controle was kort maar krachtig maar prettig. Groot compliment voor de assistente voor het “met beleid” verwijderen van tandsteen. Ik weet haar naam niet meer, maar uistekend gedaan.
Goede service, prettige praktijk en vriendelijke medewerkers.
de medewerkers van praktijk en de klanten hielden zich goed aan de regels.
Bredyk 6
8601ZD Sneek
Uitgangspunt voor onze dienstverlening is de klantgerichte manier van werken. Wij ontvangen u op een gastvrije manier en we doen er alles aan om u op uw gemak te stellen; u bent tenslotte onze gast! Wij volgen de ontwikkelingen in de tandheelkunde op de voet, daarom mag u bij ons rekenen op de modernste behandeltechnieken. Dankzij toepassingen van beproefde vernieuwingen zijn wij u van dienst met mondzorg van een zeer hoog niveau.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.