
Ik heb met opzet voor een duurdere variant van mijn zorgverzekering gekozen vanwege betaalgemak en keuzevrijheid. Bij deze praktijk is rechtstreekse verwerking van betalingen door zorgverzekeraar niet mogelijk en moet ik alles weer zelf afhandelen/declareren.
Vriendelijke tandarts met duidelijke uitleg.
KLANT VRIENDELIJK, IS EEN GOEDE BEHANDELING.
Ik ga al jaren 1 keer per jaar naar de tandarts. Heb ook eigenlijk nooit wat alleen n beetje tandsteen op altijd dezelfde tanden. Nu dus ook na controle. Is gewoon daar schoongemaakt gelukkig. Tandarts begon wel over mijn verstandskies, die er al heeeel lang zo inzit. Niks mis mee en ook geen last van. Nu een verhaal dat het beter zou zijn als deze eruit zou worden gehaald. En 2 controles per jaar zou beter zijn. Daar word ik niet happy van. Goed is goed vind ik.
Goed behandeld.
Ging snel
goed
Coronatijd , wachtkamer ingang / uitgang loopt men te kort langs elkaar heen.
Jammer dat alles niet meer in een keer af gewerkt kangebeuren
-
Van Hassel was prima, maar daar miste ik wel de vriendelijkheid, daar voelde ik me echt een nummertje. Dit was ik niet gewend van mijn vorige tandarts. Ook naar de kinderen toe vind ik hem niet sympathiek. Vertellen wat je gaat doen als tandarts is wel zo fijn. Afgelopen week geweest met het gezin en het is nu veel prettiger en vriendelijker. Er wordt meer uitgelegd en geen nummer gevoel.
Vanaf dag 1 dat ik klant/patient geweest ben bij deze praktijk ben ik tevreden. De praktijk besteedt aandacht aan je, denkt met je mee, helpt je om je gebitscontrole te verbeteren. Ik ben heel blij dat ik in deze praktijk patient ben.
tot nu toe alleen halfjaarlijkse controles en gebitsreiniging gehad en dat verliep allemaal heel correct en vriendelijk.
ntv
Uitleg over wat de volgende keer gaat gebeuren kan duidelijker
Door de aangepaste maatregelen is het allemaal even wennen. En dat je bij binnenkomst een aantal handelingen moet volgen is heel logisch. Alleen de uitleg vond ik niet duidelijk bij ontvangst van een bekertje vloeistof wat later waterperoxide bleek te zijn. Ik kreeg nog net te horen dat ik moest spoelen alleen mijn zoontje van 3 dronk het achter elkaar op bij ontvangst. En hij kan nog niet goed spoelen en uitspugen. Dat vond ik niet prettig en zal dan ook nooit meer gebeuren omdat ik het nu zelf weet. Misschien handig om hier op voorhand al bij de andere voorzorgsmaatregelen die jullie mailen door te geven wat er verwacht word bij aankomst in de praktijk. Dit alles is geen kritiek maar opbouwend bedoeld. Iedereen doet zijn best ook jullie mensen. En verder ben ik hartstikke tevreden over het verloop.
Goed
Ik ben prima geholpen en alles was goed georganiseerd gezien de coronatijd.
de tandarts kijkt nauwkeurig langs alle tanden. Hij neemt alleen niet de tijd om uit te leggen wat hij ziet. Naast dat hij niet de tijd voor uitleg neemt, versta ik hem ook niet zo goed. dat maakt het extra lastig. Ik maakte eigenlijk in eerste instantie op aan zijn verslag aan de assistent dat ik 2 gaatjes had. Door de term 'versleten' ga ik er vanuit dat ik een versleten vulling of tand had. Ik weet het eigenlijk nog niet. Toen ze gingen kijken of ze tijd hadden om het direct te behandelen vroeg ik nog even ter bevestiging of het om 2 gaatjes ging. Het werd direct behandeld. Ik had last van de rubberen ring in mijn mond die mijn mond open houd. Ik was bang dat mijn kaak zou vast zitten, want daar heb ik vaker last van. Ik had liever gehad dat hij van te voren gevraagd had of het zou lukken. Tijdens de behandeling zei hij steeds 'open!, 'open!' Ik deed mijn best, maar ik was bang het te forceren. Na afloop kwam ik wat snel uit de stoel waar ik last van had. Ik wilde snel weg toen. De behandeling was verder pijnloos, dat was fijn.
Buiten de terechte Corona-maatregelen was het bezoek zoals ik was gewend uit verleden, zij het met andere tandarts
Onpersoonlijk.
De corona maatregelen waren oké maar mijn papier had ik nog niet volledig ingevuld en termpratuur was nog niet opgenomen en ik moest al mee. De nieuwe tantarts stelde zich niet voor en zegt alleen zachtjes ' alles is oke' Dus kortom heel ongemakelijk
proffessioneel behandeld
Vanaf 1976 ben ik patiënt. In het verleden heeft een kaakchirurg n.a.v. mijn aandoening geadviseerd om enkele kiezen te trekken. Tandarts van Hasselt wilde hier niet aan: "ik trek géén gezonde kiezen". Nu ben ik door tandarts Iatridis verwezen naar een paradontoloog. Advies: 4 hoekkiezen verwijderen. Hiervoor moet ik nog een afspraak maken.
Tandarts Ong is kundig en aardig zo als het hoort. Geeft uitleg en stelt je gerust.
Molenstraat 170
4881 GG Zundert
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.