
nvt
dit veld zou niet verplicht moeten zijn, zo stel je geen onderzoeken/enquetes op
Prima
ik ben niet iemand om te oordelen, maar ik zou het heel erg op prijs stellen als ik bij de "balie" kan betalen met de bankpas.
Tandarts kwam vakkundig over en was ook met onze kleine kinderen goed in de omgang!
xx
Was wel netjes geholpen , alleen de assistent die erbij was vond ik niet zo vriendelijk ..
Ik Ben Meer dan tevreden
Nu wel wat problemen met gebit, jammer dat dan hele praktijk gesloten is.
Tandarts van Oers heeft de taken van Tandarts van Hassel overgenomen. Behandeling naar wens verlopen.
Er was een langere wachttijd dan normaal. We zaten met 4 in de wachtruimte. Personeel was vriendelijk.
Het was afwachten wat er allemaal veranderd zou zijn in de praktijk. Ik was weer goed te spreken over de ontvangst (zeer goede corona maatregelen!) en over de behandelingen geen enkel slecht woord. Het was als "van ouds". Ik hoop dat het zo blijft.
Controle zoals gebruikelijk. Vervolgens wordt gevraagd of ik naast tandenpoetsen mijn tanden schoonmaak. Ik geef aan te flossen. Is niet genoeg/goed is de reactie. Wordt ongevraagd een hulpmiddel gepakt en aangegeven hoe het wel moet/werkt. Vervolgens een factuur: meer dan de helft van het te betalen bedrag is voor ongevraagde advieskosten. Het zou gepast/net zijn geweest dit vooraf te vragen, dus even aangeven of ik advies wil en dat hier kosten aan verbonden zijn. Overig: afspraak gemaakt (voor 2 personen) en 1 tijdstip doorgekregen. In herinneringsmail naar beiden stond hetzelfde tijdstip. Allebei op tijdstip aanwezig. Ik ben na half uur gaan vragen waarom ik nog niet geholpen werd. Bleek dat mijn afspraak op half uur later stond. Onbegrijpelijk dat dit niet verteld is tijdens afspraak maken en in herinneringsmail aangegeven is. Ook gezien maatregelen Corono ongewenst.
Ondanks het vastlopen van de computer was mijn bezoek goed verlopen. goede service. Geen problemen.
Ik ben al geen held bij de tandarts was 1 van de eerste bij de praktijk van Hasselt toen hij net in Zundert begon Spijtig maar wel verdient is meneer van Hasselt met pensioen Nu ik op halfjaarlijkse controle een nieuwe tandarts kreeg had ik zo iets ik kijk het even aan voor ik beslis om verder te kijken Nu is deze kijk afspraak niet zo positief geweest ben er helmaal niet blij mee Maar ik ga op zoek naar een andere tandarts ik vond de medewerkster in de behandel kamer ook niet zo bekwaam en behandelde mijn niet zo prettig Ook niet toen het foto maken niet lukte Ik wens de nieuwe tandarts heel veel Succes
Ik vond de maatregelen omtrent corona zwaar overtrokken en daardoor geldverslindend. Een assistente die handschoenen aantrekt om een bekertje in te schenken voor iedere klant. En dan iedere keer nieuwe handschoenen aantrekt... dat vind ik zwaar overdreven
alleen maar positief
Goede aanpak corona maatregelen
Slechte communicatie.
Ik ben erg bang voor de tandarts. Ben een aantal jaren niet gegaan. Niet slim natuurlijk. Heb het nu weer geprobeerd. Hij heeft nog niet behandeld.
Samen met mijn zoontje van 6 jaar naar de tandarts. Het ging vlot en mijn zoontje werd erg op zijn gemak gesteld. Tijdens het verwijderen van mijn tandsteen mocht mijn zoontje meekijken. We stonden zoo weer buiten en ik denk dat mijn zoontje de volgende keer staat te springen om weer naar de tandarts te gaan.
Vlot en pijnloos
ik vind het belangrijk dat ik niet te lang moet wachten.( ik ben ook op tijd). Na de korte wachttijd vlotte afhandeling. personeel is vriendelijk. Alleen jammer dat het zo lang duurt voordat je terecht kunt voor de vervolgafspraak. Dit zal uiteraard wel te maken hebben met de covid 19 tijd waar we nu in zitten
Zelfs toen Cor van Hasselt nog praktijk had waren er nooit meer dan 4 of 5 cliënten te wachten in de wachtruimte. Nu moet je 1,5 meter afstand houden laten jullie zowaar 9 à 10 cliënten te gelijk komen. En moet je buiten wachten. Dit buiten wachten vind ik uit den boze. Doet Cees Renne in het vervolg niet meer. Jullie moeten veel strakker plannen. Zodat iedereen netjes binnen kan wachten totdat zij / hij wordt geholpen. Doe hier wat aan.
Alleen maar goede ervaringen
Molenstraat 170
4881 GG Zundert
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.