
Klachten worden serieus genomen.
Erg plezierig dat tandarts Clara nog altijd werkzaam is bij het Mondzorgcentrum Delft. Ik ben nooit negatief geweest over de tandartsen en/of medewerkers, als dat wel het geval geweest zou zijn had ik u dat zondermeer laten weten. Ik heb afgelopen maandag een nieuwe afspraak met tandarts Clara gemaakt, voor maandag 18 oktober om 11.50 uur, ik ben een beetje verwonderd dat ik hier nog geen bevestigingsmail van heb ontvangen. Dat vind ik juist zo’n sterk punt van de werkwijze van de praktijk, de herinneringsmails.
Vriendelijk en professioneel
Te weinig ervaring dus geen oordeel
De beste mondhygiënische ever!
Natasha is de beste mondhygiënist.
Ik ben al jaren een zeer tevreden klant
Korte controle met duidelijke uitleg over bevindingen en advies.
Ik vind de tandarts erg prettig, ervaren en geduldig met mij.
Fijne medewerkers erg vriendelijk, en goede uitleg over de toestand met mijn tanden, prima
Aan ons wordt iedere keer gevraagd iets te ondertekenen wanneer wij een aangepaste behandeling wensen. Wanneer wuj vragen wat het doel is te ondertekenen dan is de reactie "dit is ons beleid"
Ik ben heel tevreden met de resultaat. De mondhygieniste is voorzichtig en vriendelijk.
bad communicatons i have fillings , i hurt my tongue when i get home, they never polish my fillings ,need to come back. next time i would like to deal with a dutch dentist . not being racist but more clear .
Clara is een deskundige en klantvriendelijke tandarts. Ik zou haar ook zeker aanbevelen voor kinderen.
Ze hebben een mooie gebitprotheses gemaakt en de kleur van de tanden is geweldig
Vrienlijk
.
De klantvriendelijk is erg goed. Je komt op je gemak bij de tandarts.
Mondhygiënisten Sadaf is een vriendelijke, kundige en profesionele Mondhygiëniste. Ik wordt altijd prettig geholpen, ze loopt in principe altijd netjes op tijd en ze neemt veel tijd voor uitleg en advies. Ik ben zeer tevreden over haar.
prima.
Hele fijne praktijk, goed bereikbaar, netjes, vriendelijke kundigewerknemers.
Goede service en movie resultaat
De behandeling op zich is goed te noemen. Wat echter mij verbaasd is dat er door de mondhygiëniste werkzaamheden worden verricht die vroeger gewoon door de tandarts werden gedaan. En daar krijg ik nu nota bene een rekening voor die niet door de zorgverzekering wordt betaald. Dat vind ik niet correct.
Op 18 augustus, om 12.30, had ik een afspraak bij de tandarts.Toen ik de kamer binnentrad (ca. 12.45) stonden er al de tandarts en haar assistente binnen op mij te wachten.Terwijl de tandarts al een mondkapje aan had, had de assitente er nog geen.Aangezien er geen zichtbaar teken is van ventilatie in de kamer, en in het kader van de coronapandemie,heb ik dit benoemd en de tandartsassistente vriendelijk gevraagd om zelf een mondkapje ook aan te doen.Ze lachte en zei dat zij dat zou doen pas als zij het zelf nodig beoordeelde,nameljk pas als ze naast me zou zitten voor de behandeling,niet omdat ik erom vroeg.In de tussentijd,tijdens de voorbereidingen,bleef zij continu lachen en praten zonder mondkapje aan. Ik voelde me belachelijk en respectloos behandeld, tevens ongemakkelijk en onveilig. Kort na 13 uur,midden in mijn behandeling is de assistente plotseling uit de kamer weggelopen,en moest de tandarts alles zelf te regelen voor de rest van de behandeling.De tandarts heeft haar allerbeste gedaan, maar haar werk werd aanzienlijk moeilijker.Bijv. moest ze wat uit een ladeblok zelf halen,terwijl ze gereedschappen in mijn mond moest houden.Het is namelijk bijna niet te doen voor één persoon om alles goed te regelen.Dit heeft de kwaliteit van de behandeling aanzienlijk benadeeld (bijv. ik slikte meerdere keer restjes van de kiesvulling omdat de tandarts niet kon én boren én mijn wang op een zij duwen én die restjes zuigen én nieuwe gereedschappen van het tafeltje halen).Ik heb na de behandeling vernomen dat de reden was dat de assitente om 13 uur haar pauze nam.Ik begrijp uiteraard dat alle werknemers recht hebben op een pauze maar ik begrijp nog steeds niet dat een assitente midden een behandeling gewoon zomaar wegloopt en de tandarts alleen laat.Ik vind dat rechten van werkenmers niet ten nadele van rechten van patiënten mogen.Het moet zodanig georganisseerd worden dat het niet ten koste van de kwaliteit en misschien zelfs mogelijk veiligheid van de behandeling.
Ik blijf mijn vorige tandarts missen. Geen poespas, altijd werd het nodige gedaan zonder al te veel gedoe, extra behandelingen en dus geen extra kosten. Bij Mondzorg moet op de een of ander reden altijd weer wat gedaan worden en dus extra kosten. En de tijd is vooral leidend, zeker bij de Mondhygiëniste.
Postbus 88
4900AB Oosterhout
Bij Mondzorg Woensdrecht in Hoogerheide zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.