
Doordat er (administratief) niemand aanwezig is op vrijdag, werd ik doorgeschakeld met een andere praktijk, waardoor ik een verkeerde afspraaktijd heb genoteerd. Hierdoor heb ik mijn afspraak gemist want ik heb ook geen afsptaakbevestiging gehad (normaal gesproken per SMS èn email). Dus heb ik voor niets een vrije dag opgenomen... Gelukkig kon er wel op de korte termijn een nieuwe afspraak gemaakt worden en is het probleem goed verholpen.
betrouwbaar eerlijk en open
Fijne sfeer
De tandarts en haar assistent waren vriendelijk en efficiënt. Zodat ik later op de dag terug kan komen om het werk af te maken
Ik ben goed geholpen.
Ik ervaar de wijze waarop vragen worde3n gesteld over medische gezondheid als hinderlijk. M.i. volstaat een vraag "zijn er wijzigingen in uw gezondheid of medicatie waarmee wij rekening die4nen te houden? "
!
Ik had een fistel, in eerste instantie ontving ik afspraak die wel verder weg lag dan gewenst. Ik belde op vrijdag en kreeg een afspraak voor de donderdagmiddag daaropvolgend. Dit was aan de andere kant niet zo erg, want ik had geen pijn. Op woensdagmiddag werd ik nog gebeld of ik vroeger om 9:25u kon komen. Dat heb ik gedaan en er is een foto genomen. Het bleek een mogelijke ontsteking te zijn van het tandvlees aan de oppervlakte. Goed geholpen door een alleraardigste en deskundige tandarts en tandartsassistent
Uitstekend
Netjes , vriendelijke en correct
Je wordt hier goed en prima behandeld. Ze hebben respect voor de patiënt. Alleen jammer dat mijn vaste preventieassistente er dit keer niet was maar de vervanger heeft het ook goed gedaan.
Goed en netjes
Everything has been confusing. I met with a surgeon, and then the day of the appointment, another dentist is there who I have never met to do the surgery. Day of the surgery, a few pieces of equipment weren't working for the user (seemed like they had never worked on that equipment before), so that didn't leave a good feeling. Call for an appointment, and nobody knows what appointments I already have and where they are because things are moving between two locations. In short, the whole process was confusing and it seemed like nobody every knew what was going on. Now, the dentist ended up being good, luckily. Hope this helps identify that something is not working right in the communication and the process of working in two offices, possibly with new people.
Ze hebben gedaan waar ik voor kwam. Prima
Fijne sfeer in de verschillende behandelkamers en een heel goede mondhygieniste : uitgebreide pijnloze behandeling gehad. Er zijn goede adviezen gegeven om de mondzorg te verbeteren, Top!
Super snel en goed behandeling maar zo snel dat ik me als een nummertje voel.
Ik voelde mij veilig, serieus genomen en in vertrouwde handen. Was erg gespannen voor de behandeling. Daar werd heel begripvol mee omgegaan. Er was alle tijd voor mij. Ik kreeg ook goede uitleg.
Zeer goede ervaring met deze tandartspraktijk
-
Laatste keer slecht.
goed
Goede tandarts praktijk. Enige wat ik jammer vind, is dat er naar mijn idee wel vaak andere tandartsen zijn?
De sfeer is goed, alleen jammer dat ze zo vaak switchen van tandartsen. Helaas is mijn halve gebid verpest door een van de tandartsen daar (deze is daar nu wel weg). De klacht hebben ze goed opgelost, moet er wel voor naar een specialist (nog niet gedaan, wegens de angst, voor weer de pijn). Raad de praktijk ondanks alles wel aan.
Snel aan de beurt, zorgvuldige en vlotte behandeling.
Zowel de tandarts als de mondhygiënist die ik heb bezocht, waren zeer vriendelijk en professioneel. Zo is het bijna leuk om naar de tandarts te gaan ;-)
Postbus 88
4900AB Oosterhout
Bij Mondzorg Woensdrecht in Hoogerheide zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.