
Mondhygieniste die menthol substantie in mn oog laat spatten en ook paar keer uitschoot. Krijg ook steeds zomaar iemand toegewezen terwijl ik al een keer gewisseld had van tandarts omdat ik niet tevreden was maar daar word dus geen rekening mee gehouden blijkbaar. Voel me vaker als experiment voor amateurs die moeten leren.
niet fijn dat u zo'n vervelende ervaring heeft bij onze preventie assistente, terwijl zij echt haar vak verstaat. Ik heb in uw kaart genoteerd dat u ook graag bij dezelfde preventie assistente wilt komen en niet wilt wisselen. dit betekent wel dat u dan op een vaste dag zal moeten komen, daar onze preventie assistentes part time werken.
Hamani was vorige keer nog heel erg bang voor de tandarts en deed zijn mond bijna niet open. Hij is 4 jaar. Zijn laaste bezoek gaf hij aan dat de tandarts helemaal niet eng is en erg lief is. De tandarts heeft veel geduld en is erg lief en pakt het heel goed aan op een speelse manier zodat hij de angst vergeet. Vraag; Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld Weet het niet, vind wel belangrijk dat haar naam genoemd word, ze is top
Ik was er nadat mijn tand in 2 maanden stuk was afgelopen dinsdag, het werd gerepareerd en moest ik donderdag terug. Ik ga vanaf het gemaakt was aan dat ik geen goede bijt heb. Ik kan mijn voedsel niet goed kauwen. Het zou wennen zijn. Als ik daar donderdag geholpen word spreekt die arts mij aan met de eerste woorden "En wat is het probleem...VERTEL". Ik reageer niet en zo ging het aldoor verder. Ik ben niet de arts die de klant tevrede moet stellen maar het moet ook niet de arts zijn die de schuld van mijn ontevredenheid op de klant projecteert. Ik heb betaald voor tanden waar ik vijf jaar mee moet kunnen eten zonder pijn en ongemak. Dus nee ik ben niet zo tevreden en vooral niet blij met de manier waarop ik aangesproken werd. Ik klaag niet maar geef aan waar en wat niet goed zit. Ik werd boos, ja de vernedering en onbegrip duurde te lang en ik wil mij niet de schuldige voelen. Wij moeten het samen doen. De arts maakt goede tanden en ik betaal. En vooral respect naar elkaar toe. Ik ben geen peuter die in de hoek moet staan omdat ze niet blij is met het resultaat. Groet,
zoals besproken is dit geen prettige ervaring en is dit dan ook met het gehele team besproken om dit in de toekomst te voorkomen. Nogmaals mijn excuses voor de onprettige ervaring.
Wij komen al ongeveer 35 jaar bij Ron Steenkist en assistentes, wonen al ruim 30 jaar niet meer in Amsterdam, maar blijven onze tandarts trouw. Zegt genoeg toch?! Vandaag is mijn gebit schoon gemaakt door Jessie/Jazzy (weet niet hoe je het schrijft) en dat heeft ze geweldig gedaan. In jaren is m’n gebit niet zo schoon geweest. Zij heeft me behandeld en Ron was dan de laatste die alles gecheckt heeft.
Beste tandarts die ik tot nu toe heb gehad.
Bij deze controle en gebitsreiniging werd ik op tijd en vriendelijk geholpen.
We hebben netjes kennis net elkaar gemaakt.En de arts stelde mij op mijn gemak,waardoor ik een goed gevoel bij kreeg.
Prima
Zoals altijd heel tevreden.
Vriendelijk en deskundig
I hate going to the dentist! But, then again who doesn’t. However, since the dentist is important part of self-care, choosing the right one is essential! After years of searching, TN was recommended by one of their clients, so I tried them and have never regretted it! They are friendly and take good care of me!! Thank TN.
De assistente die mijn momd heeft gespoeld was kundig en sociaal. Linksonderin is 1 verstandskies scheef gegroeid. De tandarts zelf gaf een doorverwijzing om alle 4 te trekken zag ik later in de kleine letters. De andere 3 zijn wel goed gegroeid, ik had meer toelichting verwacht gezien de ingreep.
vervelend dat u deze ervaring heeft. Ik heb het besproken met de betreffende behandelaar en hier word voortaan opgelet. Dit was nl absoluut niet de bedoeling
Er was sprake van een misverstand. Ik kwam om een kies te laten trekken maar de arts dacht aan een totale controle en maakte een overbodige foto van 2 andere kiezen. Dus deze foto niet in rekening brengen.
Ik zal even contact met u opnemen om dit voorval te bespreken, zodat we tot een oplossing kunnen komen
Ze hebben een plezierige manier van communiceren, nemen de tijd om te luisteren, en je goed en volledig te informeren. Moderne praktijk met vakkundige mensen. Gewoon goed dus.
Ze zijn geweldig. T O P
Zie hierboven
Vriendelijke ontvangst en behandeling. Men neemt de tijd, beantwoordt vragen. Behandeling is prima NB! In de enquête wordt gevraagd de laatste behandelaar te beoordelen. Dat was de tandarts. Jammer dat ik niet óók de mondhygiëniste apart mag reviewen. Dat was Fay. Zeer goede en zeer vriendelijke behandeling!
Deskundige zorg op maat, dwz er wordt geluisterd naar zorgen en zo mogelijk rekening gehouden met wensen. Dat geldt voor alle medewerkers.
De behandeling was erg vlot en goed uitgelegd en alles is goed verlopen!
Positief
Ik heb dit centrum altijd als zeer goed en prettig ervaren. Echter de laatste keer was ik wel verbaasd hoe snel er gecontroleerd werd. De ‘eigen’ tandarts was er blijkbaar niet.
fijne mensen die professioneel hun werk doen en daarbij op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen. mooie praktijk met lieve en betrokken mensen
Ik ben een zeer trouwe cliënt van Tandheelkunde Nellestein, en dat is natuurlijk niet voor niets. Ondanks het feit dat ik inmiddels de provincie uit ben verhuisd, blijf ik hier komen, omdat ik mij in vertrouwde handen voel. Er is veel persoonlijke aandacht, en -voorzover ik kan beoordelen- veel deskundigheid.
Op tijd geholpen, goede voorlichting en prettige behandeling
Deze keer een nieuwe mondhygiëniste en het beviel heel fijn.
Liendenhof 99
1108HE Amsterdam-zuidoost
Tandheelkunde Nellestein is een zelfstandig onderdeel van Gezondheidscentrum Nellestein en sinds 1978 gevestigd in de groene, autovrije wijk. Nellestein grenst aan de Gaasperplas aan de zuidgrens van Amsterdam Zuidoost. Onlangs is de praktijkruimte gerenoveerd en verfraaid. Het behandelinstrumentarium is up to date en state of the art. We hebben ruime openingstijden. De praktijk is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en met de auto. U kunt gratis parkeren.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.