
Wat een verschil met waar ik onder behandeling was deze dames stellen je gerust en zeggen bij alles wat ze doen. Neem alleen al de afzuiging van water tijdens de behandeling bij de vorige werd dat ding in je mond gehangen en zoek het maar uit. Hier niet assistente hield het in de gaten dat je constant hoefde te slikken.
Goed geholpen en prima uitleg wat er allemaal ging gebeuren.
Prima hoor
Vakkundig door de tandarts geholpen aan mijn afgebroken voortand.
Als van ouds, altijd goed
Voldoende omdat we niet door de vervanger niet gelijk het tandsteen werd verwijderd maar door werden verwezen naar mond hygiëniste wat ons bezoek aan de tandarts 3 x zo lang duurde qua tijd
Mijn kapotte voortand is heel netjes gerepareerd! Goede uitleg
1e indruk: aan de buitenkant op deuren of glas zijn verkreukelde A4-tjes geplakt: TANDARTS. Géén (klant)vriendelijke ontvangst. 1e keer zelfs onvriendelijk. Een begroeting met een glimlach (kan het verschil maken)! Kale en lege wachtruimte. Alleen simpele stoelen langs de muren. Géén tafel, géén leesvier, géén bloemen of planten. Men kijkt naar de receptie. Receptionistes doen hun best alsof ze het heel druk hebben. Géén privacy in de behandelruimte. Een tussendeur met een ruit, waar soms klanten zitten die dan kijken. Ik heb hier moeite mee (privacy!) en heb een keukenrol meegenomen en dat erop geplakt. Over de behandelaar ben ik positief. Moest even wennen. Héél anders dan biji SmileClinic. De werkdruk, volle agenda en het feit dat veel wordt uitbesteed, werkt niet in zijn voordeel! De naam van de behandelaar (of functie) staat er niet bij! Aanpassen??
Geachte heer/mevrouw, Wat vervelend dat u uw bezoek bij ons als negatief heeft ervaren! Wij zijn het met u eens dat de wachtruimte enige verbetering kan gebruiken, daarom zijn wij blij u kunnen te vermelden dat wij begin 2023 zijn uitgekozen om onze praktijk te rebranden. Hierdoor zal ook onze wachtkamer een flinke update krijgen. Mocht u nog vragen hebben dan zijn wij te bereiken via telefoonnummer 010-4747478 of per e-mail; [email protected]
De dame heeft mijn vraag prima beoordeeld. Daarnaast heeft zij heel goed uitgelegd waarom het niet verstandig zou zijn om te doen wat ik wilde. was erg tevreden ondanks de teleurstelling
Zeer netje en vlot geholpen tandarts met kennis
Goed
Tijdens afspraak bleek er geen Air salt te zijn . Behandeling afgeblazen.
Wat vervelend dat u de afspraak als negatief heeft ervaren. Wij zullen persoonlijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Team Tandzorg Vlaardingen
Zoals boven omschreven, prima
Goed, volgens gemaakte afspraak behandeld.
Goed geholpen. Geen bijzonderheden.
Mijn beurt kwam neer op een globale controle. Een behandeling moet nog daarop volgen. Waarschijnlijk in EMC.
Wat vervelend dat u dit als negatief heeft ervaren. Wij zullen contact met u opnemen om nogmaals toelichting te geven waarom de tandarts niet tot behandeling is overgegaan. Met vriendelijke groet, Team Tandzorg Vlaardingen
Prettige tandheelkundige verzorging
Ik vond het moeilijk om alles te volgen soms, plus er was een discussie over de precies behandeling voor de volgende afspraak.
een verademing na de computerstoringen
Ik kon al snel komen en was ook gelijk aan de beurt.en zo weer weg ook.
Na een computerstoring alsnog behandeld voor halfjaarlijkse controle en tandsteen verwijdering. Vriendelijk tandarts en assistent.
Ik ben al geruime tijd bij Tandzorg Vlaardingen en wordt daar altijd goed behandeld en vriendelijk te woord gestaan
Goed geholpen
rustig behandeld met veel aandacht
Hij heeft altijd tijd en aandacht voor een advies. Verteld hoe mijn gebit moet bijhouden en waar ik ragers kan bestellen
Kopenhagenlaan 7
3137 NP Vlaardingen
U vindt een gezond en sterk gebit belangrijk. Wij ook! Daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de parodontoloog of mondhygiënist/preventieassistent.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.