
Ik was een tijd niet geweest en kreeg kiespijn. Men wilde mij niet helpen en moest eerst de molen weer in. Eerst een controle, twee/drie weken na mijn telefoontje over pijnklachten om daarna doorverwezen te worden. De tandarts zelf is te arrogant om met je te praten en loopt achterlangs om zoveel mogelijk patiënten tegelijk te behandelen. Geen uitleg, niks. De assistente moet het oplossen. Daarna moest ik naar de mondhygienist in de zelfde praktijk. Zou gaan vanaf mijn werk maar door dat het druk was is het door mijn hoofd geschoten. Kreeg ik een rekening van 80 euro voor het niet nakomen van een afspraak van een half uurtje. Wil best betalen voor zoiets maar 80 euro is buiten proporties. Wanneer ik dat doorreken heeft de mondhygienist een omzet van 2 x 80 8 = 1280 euro overdag.
Goed net zoals de laatste keer
Zeer correct ontvangst, en vanuit inschrijving dirext geholpen. Als gezien van 4 waarvan er 3 naar de tandarts moesten met een 4.5 jarige keurig gedaan
Mooi gebouw en inrichting en erg fijn dat de apotheek beneden gevestigd is
de gemaakte afspraak word nog van te voren per email doorgegeven werken ook op tijd zijn vriendelijk ook bij de balie meedenkend voor vervolg afspraak maken!
personeel is vriendelijk.word goed geholpen.bij tandarts is het alleen wel grootte werk druk.hij is snel weg als hij klaar is met de behandeling.als je een vraag heb is hij al snel weg.naar de volgende klant.
Prima, ook fijn dat de afspraken op tijd gebeuren.
Tandheelkundig uitstekend, klantvriendelijkheid baliemedewerkers is goed, maar bij problemen wordt door de praktijkcoordinator niet klantgericht en/of klantvriendelijk gehandeld.
Het gaat er rustig aan toe,voelt best goed aan
Eerste keer consult werd amper aandacht aan me besteed
Snel tijdig en correct, alleen afspraak maken met mondhygiënist is slecht. Te weinig keuze omdat meneer slechts 2 dagen werkt.
Er werd ongevraagd een gebitsreiniging gedaan. Vorige keer heb ik aangegeven dit niet nodig te vinden. Ik moest onaangekondigd bijbetalen voor een standaard controle. Nooit eerder gehad, ik ben aanvullend verzekerd. Verder OK.
Ik heb geen goenoeg ervaring
Was de de samenwerking de eerste keer voor ons in de Marisstraat en heb het ervaren als minder dan de vorige praktijk
Je wordt heel goed voorbereid door de ass. en dan heel vakkundig door een hele aardige en goede tandarts geholpen. Als je dan weg gaat herkent de vrouw van de receptie je ook nog en komt uit belangstelling vragen hoe het gaat.
Goed geholpen als ik kom.
Goede ervaring met MZC, nooit problemen gehad.
Vorige tandarts die er zat was beter, mankeerde ineens vanalles.. krijg van diverse ingrepen een offerte waar ik niet op zit te wachten.
Altijd prettig ervaringen. Professioneel en vriendelijk personeel die hun patienten niet als een nummer behandelen.
Vriendelijke mederkers en goede kwaliteit service.
Marisstraat 2
3131 GM Vlaardingen
Bij Mondzorgcentrum Vlaardingen kunt u terrecht voor alle tandheelkundige behandelingen.Iedereen vanaf twee jaar is bij ons van harte welkom. Of u nu uw eigen tanden heeft of u draagt een prothese, ons team staat voor u klaar.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.