
Bij deze praktijk heb je gelijk door dat geld belangrijker is dan de patiënt of de behandeling.
Altijd vriendelijk geef goede adviezen en tips word goed behandeld en aardig
Goede zorg
vakkundig , maar er ook op uit om geld te verdienen. Daar waar je geen last van hebt proberen te vervangen, nieuwe vullingen, kronen. scheve tanden recht laten zetten terwijl daar nog niet eerder over is gesproken. dit wekt de indruk dat er aan je verdiend moet worden. het moet aangekaart worden maar geeft een vervelende indruk
Snel en goed geholpen
Ik heb veel gedoe met mijn gebit en ben eigenlijk daardoor bang geworden van de tandarts. Hier wordt daar op een rustige en goede manier mee omgegaan.
Ik ben een (semi) angst patiënt, gezegend met een sterk gebit. Ik moest naar de tandarts, enkele jaren terug, aangezien ik koorts had door een ontstoken tandwortel. Sindsdien ben ik nog steeds niet blij om naar de tandarts te gaan. Toch geven uw medewerkers mij, tot op zekere hoogte, rust. Ik blijf gespannen maar accepteer het. Dit heeft niets met de medische behandeling, doch met de mensen in de uitvoering te maken. Chapeau, vanuit Frankrijk
Prettige en deskundige zorg.
Dit was de aller aller aller beste tandarts ooit. Wauw! Zo wil ik elke week wel naar de tandarts. Want een ongelooflijk top mens, die tandarts Johanns!
Ik ervaar de tandheelkundige zorg bij MZC Oosterparklaan als zeer goed en deskundig. Ik heb geen supergebit en zoals de meeste mensen lig ik niet graag in de stoel bij de tandarts. Maar mijn gebit is nu goed onder controle en wordt iedere 6 maanden goed gereinigd door de preventie assistent , met een verdovende gel in verband met gevoelige tanden. Ook zijn er in het verleden problemen met wortelpunten gevonden die op tijd zijn behandeld waardoor een hoop ellende bespaard is gebleven
Prima tandarts praktijk, nette hygiënische plek.
Was goed
Ging voor een controle. De mankementen direct opgelost. Geen vervolg afspraken
Vriendelijke en bekwame tandarts en medewerkers
Kwam alleen om ragers te kopen (TePe Interdental Brush). Waarom kan men bij de balie niet pinnen? Het moet toch mogelijk zijn zo'n apparaat te regelen!
Her zijn allemaal fijne mensen
Op tijd en goed geholpen
erg vriendelijke medewerker, luisterd goed naar je behandeld je goed en bij het afloop ben je gegarandeerd de deur uit met een super schone gebit.
Steeds een andere tandarts, steeds een andere mondhygieniste, baliemedewerkster altijd aan de telefoon
Vriendelijk en goede ervaring
Ik word altijd prima behandeld en met alle geduld en begrip.
Ervaren personeel, duidelijk afspraken, vriendelijk.
Vlot en deskundig. Niet zo belerend als ook wel eens gebeurd is. Duidelijke toelichting op de behandeling en het vervolg.
Prima behandeld
Eerst staat de preventieve assistente Lolita leuk te praten over de plannen voor het weekend. Terwijl ik in de behandelstoel lig te wachten. Vervolgens wordt ik behandeld en sta ik binnen 15 minuten buiten, inclusief gesprek met haar collega. Helemaal niet blij over het eindresultaat. Wanneer ik dit kenbaar maak bij de balie, wordt mij gevraagd of ik de behandelde medewerker wil spreken, waar ik helemaal geen zin had in welles niets verhaal. Eenmaal onderweg naar huis wordt ik gebeld door de medewerker. Die aangeeft dat zij 15 minuten inrekening brengt en dat een apparaat stuk is. En biedt mij aan om een ander keer langs te komen voor de verdere behandeling gratis. Mijn ervaring eerder is dat de volledige behandeling inrekening wordt gebracht ondanks een korte behandeling. Tevens is communicatie "the keyboard word". Zou wel zo netjes zijn als je dit vooraf allemaal communiceert met een patiënt. Dit is de tweede keer. Je moet eerst klagen voor je een "normale" behandeling krijgt. En hoezo gratis, alsof mijn tijd gratis is!
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd