
Ik waardeer de inspanningen van mijn tandarts, haar geduld en zelfbeheersing, evenals zorg en zorg voor mijn welzijn. En ook volledige professionaliteit op het werk. Hij legt altijd uit wat er op dit moment gebeurt. Wat kalmeert me. Hij observeert zorgvuldig mijn reacties en past zijn acties adequaat aan. Met mijn odontophobia is het erg belangrijk voor mij. Hij is een beleefde en gecultiveerde persoon.
Zeer tevreden, vriendelijk personeel, mijn kinderen voelen zich erg op hun gemak, geen moeite om te gaan
was goed
Het ligt aan mijn zenuwen dat ik de naam van mijn behandelaar niet heb verstaan.Ik ben prima te woord gestaan en behandeld.Al moet ik wel zeggen dat ik het jammer vind dat ik telkens terug moet komen.Maar dat hoort er helaas ook bij.Met vriendelijke groet,Liesbeth Werner
Kunstgebit boven zou kosteloos vervangen worden volgens de garantie bepaling. Echter is opvullen volledig kunstgebit, indirect met randopbouw, per kaak in rekening gebracht. Declaratie mondhygienist erg hoog
Wij hebben uw review ontvangen en willen u hiervoor bedanken. Als praktijk vinden wij het erg jammer zo’n lage beoordeling te ontvangen omdat wij er alles aan doen om de patiënt tegemoet te komen in zijn/haar wensen. Deze week hebben wij telefonisch met u contact gehad inzake uw factuur. Zoals met u besproken hebben wij het opnieuw opstellen van de elementen van de prothese volledig onder garantie uitgevoerd zoals het destijds met u is afgesproken door de heer T. Klaassen. Zoals aangegeven kunnen wij de behandeling die voortvloeit uit het slinken van de kaak (rebasen) niet onder garantie uitvoeren omdat wij daar totaal geen geen invloed op hebben. Wij zouden u willen vragen uw beoordeling te herzien omdat wij er alles aan gedaan hebben zoals destijds met u is afgesproken. Mocht u nog vragen hebben dan kan u altijd met ons contact opnemen. Met vriendelijke groet, MZC Burgraadt
Snel een afspraak kunnen krijgen. Snel geholpen, niet hoeven wachten in de wachtkamer.
Slecht advies inzake een plaatje met één (hoek)tand. Heeft teveel beperkingen. Hoge kosten voor een alternatief.
Rustige omgeving en duidelijk wordt er uitgelegd tijdens behandeling
Ik kwam voor een klik gebit, ik klik graag over mijn ervaring, de tandarts heeft gweoon 3 tanden erbij gezet bij mijn bestaand gebid van 3 tanden. Maar verschillende tanden, zodat mijn boven gebit nig heb. Ik ben 3x teruggagaan, maar werd zomaar weer naar huis gestuurd, en moest een nwe afspraak maken. Ik heb mij afgebeld, omdat ik die dag ziek was. Net lekker. En daarom moet ik dan 21 betalen ? Nooit van mijn leven. Afspraak was afspraak. Bij de eerste keer ging het al mis. En het gebit is afgebroken, en daarom vertrouw ik het niet. Ik loop al lang met de afgebroken gebit. Afspraak is afspraak, en niet nog eens een afspraak maken.
De behandelingen zijn uitstekend. De receptie zit nogal eens te tobben met de pc dat men de afspraak niet kan vinden.
Helaas heb ik in het verleden slechte tandarts ervaringen. Ik was altijd zeer angstig en ging daardoor niet meer. Maar op aanrade van mijn moeder ben ik hier terecht gekomen en ga ik weer met plezier naar de tandarts. Mijn zoontjes zijn pas ook voor het eerst geweest. Ze hebben hun tandartsbezoek gelukkig als plezierig ervaren!
De tandarts (sorry, ben haar naam vergeten) spreekt mijns inziens te gebrekkig Nederlands. Voor volwassenen is het best goed te volgen, maar de communicatie met kinderen verloopt te lastig. Ik was er met mijn kinderen van 8, 5 en 3,5 jaar, en zij ervaren teveel onduidelijkheid. Dit helpt niet om hen zich op hun gemak te laten voelen.
Mijn laatste ervaring met tandarts Hassan Aufy is heel positief, een heel goede en vakbekwame tandarts die weet wat hij doet. Volgende keer wil ik weer door deze tandarts geholpen worden. Jan
Burgemeester de Raadtsingel 49
3311JG Dordrecht
Welkom bij Mondzorgcentrum Burgraadt! Bij MZC Burgraadt in Dordrecht zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.