
Ik ben nu meer dan een half jaar bezig voor een nieuw klikgebit en het duurt maar en het duurt maar, het zal nog zeker één tot twee maanden duren. Is dit normaal? Gaarne antwoord. 28-07-2018
Bedankt voor uw review. Ik heb nagekeken waarom het proces bij u zoveel tijd in beslag heeft genomen. Doordat de schroef in uw implantaat vast is komen te zitten is het proces een bepaalde tijd stil komen te staan. Dit probleem moest door de implantoloog zelf verholpen worden. Wij kunnen nu weer verder met het vervaardigen van uw prothese. Uw behandelaar zal tijdens uw consult a.s. donderdag het e.e.a. nader aan u toelichten. Met vriendelijke groet, MZC Burgraadt
Heel goed behandeld heel aardig altijd op tijd
Vriendelijk Goede uitleg tijdens behandeling Goed advies
Zeer goed netjes en zeer schoon
Het trekken van een tand was niet zo goed .Daphne heeft me buitengewoon goed geholpen met een nieuw bovengebit
Ik ben uiterst tevreden over mijn behandeling inzake aanmeten nieuwe prothese. Zorgvuldig en volop aandacht voior de client. Nog nooit zo snel gewend aan nieuwe prothese als deze keer. Heel veel dank !
Awvi "the best" Bedankt !
Ik heb inmiddels 10 jaar ervaring bij MZC Burgraadt. Behandeld door zeker 4 tandartsen, waarvan ik de eerste (Maria, die helaas weg is) het meest waardeerde vanwege haar deskundigheid en uitstekende advisering). Veel lof voor de mondhygiëniste; door haar behandelingen en adviezen is de parodontitis verdwenen en herstelt het teruggetrokken tandvlees. Over de hygiëne heb ik mijn vragen... de praktijkruimte vind ik niet altijd even schoon. Ook vraag ik mij af of de instrumenten tussen iedere behandeling worden schoongemaakt en handschoenen wel worden verwisseld. Met de klantvriendelijkheid zit het over het algemeen wel goed, meestal word je snel en vriendelijk geholpen. Eén keer was men vergeten de afspraak intern door te geven waardoor ik 3 kwartier heb moeten wachten. Bij het laatste bezoek stond de airco in de wachtruimte aan terwijl alle deuren - ook naar buiten, waar het heet was - open stonden. Verder vind ik de prijzen aan de hoge kant.
Beste mijnheer van Dongen, Bedankt voor uw mening, dit waarderen wij enorm ! Omdat u uw twijfels heeft over de hygiëne in de praktijk wil ik u graag het e.e.a. nader toelichten. De handschoenen van de behandelaars en assistentes worden continu volgens protocol vervangen, zodat er op geen enkele manier risico kan ontstaan voor de patiënt. Dit gebeurd zoals u zal begrijpen niet altijd in het zicht van de patiënt, maar ik kan u garanderen dat alle medewerkers zich hieraan houden. Wij hebben in de praktijk dagelijks een medewerkster die zich continu bezighoudt met de hygiëne en het steriliseren van instrumenten en klinische ruimtes. Zij controleert de gehele dag door of de protocollen worden nageleefd. Doordat dit achter de schermen plaatsvindt krijgt u als patiënt hier weinig van mee tijdens uw bezoek in onze praktijk. Tevens worden wij daarnaast een aantal keer per jaar gecontroleerd door instanties van buitenaf. Doordat wij voldoen aan alle gestelde eisen zijn wij ook een gecertificeerde praktijk. Helaas kunnen we aan de prijzen niets veranderen. Deze zijn landelijk vastgelegd door het KNMT en zullen in alle praktijken in Nederland hetzelfde zijn. Ik hoop u met bovenstaande uitleg meer duidelijkheid te hebben gegeven in de gang van zaken tijdens uw bezoek aan onze praktijk. Wij zien u graag bij uw volgende afspraak. Met vriendelijke groet, Mondzorgcentrum Burgraadt
Alles wordt duidelijk en netjes uitgelegd. Alleen na 1ste bezoek duurde het lang om de behandeling te kunnen plannen
Top! Ik had vreselijke angst maar dat is door geduld en vertrouwen veranderd.. wat anderen in 36 jaar niet is gelukt, is bij burgraadt in zeer korte tijd wel bereikt. Deze tandarts zal door mij zeker aangeraden worden.
Personeel komt soms wat ongeintesseerd over, soms erg jong. Lijken ervaring te missen. Kauwgomkauwend tijdens een behandeling kan ook echt niet.
Goed geholpen, vriendelijk. Verder geen opmerkingen. Rachella ga zo door.
Perfect ervaaring vriederlijk en hulpzaam en begrijp van angst morgen moet ik Weer tanden treken en Ben niet bang meer..
Ik heb pas mijn tweede afspraak gehad. Eerst bij de tandarts, daarna bij de mondhygiënist. Ik kan dus nog geen langere termijn oordeel vellen.
Burgemeester de Raadtsingel 49
3311JG Dordrecht
Welkom bij Mondzorgcentrum Burgraadt! Bij MZC Burgraadt in Dordrecht zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.