
Fijne praktijk,nemen de tijd voor je.Leggen alles goed uit. Vandaag een hele fijne ervaring gehad met de mond hygieniste. Ben goed geholpen door haar en weer wat geleerd betrefd het verzorgen van je gebit.
Prima club
Er werd goede voorlichting en adviezen gegeven aan mij over het verzorgen van de tandvlees.
Heel fijne ervaring, soms werd het even te pijnlijk, bv boren maar ze stoppen gauw even mee zodat ik even kan bijkomen van de pijn haha
Tandarts heb ik niks op aan te merken . Ze doet haar werk goed. Maar de mondhygiënist bedonderd de boel door 2 x dezelfde rekening te geven aan mijn en mijn man.. erg raar precies deze rekening , terwijl mijn man zijn gebit helaas niet compleet is en de mijne. Hoe kan Dat? Gek zijn we niet.. even kijken hoeveel je te besteden heb zeggen dat de situatie bar slecht je een behandeling van 552euro aansmeren allebei. Helaas krijg ik hier geen antwoord op via de mail maar mag ik dit formulier invullen.:(
Geachte mevrouw, Het is vervelend om te lezen dat uw ervaring onprettig is. Wij hebben getracht al meermaals u te bereiken vanwege uw e-mail echter zonder succes. Elke afspraak die gemaakt wordt en elke rekening die hier op volgt, wordt opgesteld met UPT-codes en de daarbij behorende bedragen welke door de overheid zijn vastgesteld. Behandelingen en begrotingen worden direct besproken met de patiënt en bij vragen of opmerkingen kunnen die direct gesteld worden of over gesproken worden. En uiteraard kan er naderhand altijd contact gezocht worden om de vragen naderhand voor u op te lossen. Wegens de onduidelijkheden voor u willen wij graag met u een gesprek om alles te bespreken en meer duidelijkheid te geven. Dit mag telefonisch maar om u meer te kunnen laten zien (qua foto’s, de meting en uw dossier) adviseren wij langs te komen op de praktijk voor een gesprek. Wij willen namelijk dat u als patiënt met een goed gevoel naar ons toe komt en met een tevreden gevoel de praktijk verlaat. Wij hopen u snel te zien of te horen om u het zelfde tevreden gevoel te mogen geven. Met vriendelijke groet, Mondzorgcentrum Burgraadt
Prompte service, afspraak snel gemaakt. Accurate controle en behandeling.
Vorige week gaatje linksboven laat opnieuw invullen. Was niet goed gemaakt. Nachtbeugel past niet goed, gevoelig tijdens eten.
Beste mw. Ming Wu, Wij danken u voor uw review. U heeft gisteren gebeld met onze baliemedewerkster en zij heeft u meteen voor vandaag een afspraak gegeven bij uw behandelaar. Tandarts Kitsou heeft uw nachtbeugel net gecontroleerd en zag dat deze keurig netjes aansloot. Tijdens dit consult heeft de tandarts u nog een keer uitgelegd dat de gevoeligheid de eerste periode na het plaatsen van een vulling aanwezig kan zijn i.v.m. krimpspanning. Uw behandelaar vond het prettig vandaag van u zelf te horen dat u geen last heeft maar dat het alleen een beetje anders aanvoelt in de mond. Tandarts Kitsou gaat er vanuit u vanochtend goed te hebben geholpen. Mocht u nog vragen hebben dan kan u altijd contact met ons opnemen. Wij zien u graag weer op uw volgende controleafspraak. Met vriendelijke groet, MZC Burgraadt
Ik heb hele goede ervaring eerste paar keren is dr iemand met me mee gegaan naar afspraken maar nu ben ik al 2 keer alleen gekomen en moet zeggen ze hebben me goed uitleg gegeven wat ze gaan doen en dan gaan ze verder elke keer hele goede uitleg van we gaan je nu verdoven ben ik verdoofd gaan ze nog zeggen wat ze gaan doen en daar ben K blij ik ben blij dat ik niet heb opgegeven maar gewoon ben blijven gaan ik zou zeker jullie aanbevelen zelfs me dochtertje is niet bang terwijl ze wel bang was dankjewel voor jullie geduld met me!
Ben geweest voor controle klikgebit. Perfect geïnformeerd en goed afspraken gemaakt over vervolg. Alles was helder en duidelijk
Slecht ervaring gehad & de hygiëne is niet van toepassing ! Ik heb na de behandeling een allergische reactie gehad , waardoor ik huiduitslag kreeg en een slikprobleem. Dit veroorzaakt problemen op de werkvloer ; ik heb al één week niet gewerkt.
Beste mevrouw Biyoka, Wij danken u voor uw review. Uw behandelaar heeft tezamen met de andere tandartsen uw casus besproken. De tandarts heeft bij u op 2 augustus een behandeling uitgevoerd om u van uw pijn af te helpen. In de bij u afgenomen medische anamnese staan geen allergieën vermeld, waar wij op voorhand rekening mee hadden kunnen houden. Uw behandelaar vindt het zeer vervelend voor u en had graag direct met u contact gehad op het moment dat uw klachten aanwezig waren, zodat zij hierop had kunnen anticiperen. Tevens uit u uw ongenoegen over de hygiëne. Echter kan ik u hierover melden dat er in de praktijk dagelijks een medewerkster werkzaam is die zich continu bezighoudt met de hygiëne en het steriliseren van instrumenten en klinische ruimtes. Zij controleert de gehele dag door of de protocollen worden nageleefd. Doordat dit achter de schermen plaatsvindt krijgt u als patiënt hier weinig van mee tijdens uw bezoek in onze praktijk. Een aantal keer per jaar worden wij als tandartspraktijk door instanties gecontroleerd. Doordat wij voldoen aan alle gestelde eisen zijn wij ook een gecertificeerde praktijk. Wij zullen vandaag telefonisch contact met u opnemen om bovenstaande situatie met u ook nog persoonlijk te bespreken. Met vriendelijke groet, Mondzorgcentrum Burgraadt
Jullie zijn enorm betrokken en willen oprecht dat de cliënten een gezond gebit en mond hebben. Dit wordt op een zeer prettig manier overgebracht waardoor je eigen motivatie alleen maar groter wordt. De communicatie verloopt heel goed en informeel. Je voelt de betrokkenheid van de arts en ook het gebruik van voornamen maakt het verbinden makkelijker! Kwa afspraken heb ik nooit lang moeten wachten en ook het systeem is super fijn. Voor de rest hoef je enkel en alleen ervoor te zorgen dat je komt en voor de rest is voor alles uitstekende zorg gedragen! Schoon, fris en lekker koel in het pand. Super fijne ervaringen, vanaf binnenkomst tot aan het vertrek! Dank jullie wel!
Ben al jaren client bij deze praktijk. Altijd goede mondzorg gehad.
Ik kom van de week even die slagroomtaart voor dhapne brengen altijd gezellig met dr en wordt altijd top behandeld trannen over mn wangen van het lachen
Zowel de tandarts, als de mondhygiënist ervaar ik als professionals bij wie ik me op mijn gemak voel.
Super goed geholpen elke weer netjes op tijd en nemen de tijd voor je. Vandaag ook gebeld voor een drukpunt alles vol qua afspraken maar kon er gelijk tussendoor en werd gelijk geholpen top service.
mijn varing 1jaarbezig bultjes mond had dat niet kon eten implantologie klik gebit krijgdat tandarts gezien had dan klaar geweest
Burgemeester de Raadtsingel 49
3311JG Dordrecht
Welkom bij Mondzorgcentrum Burgraadt! Bij MZC Burgraadt in Dordrecht zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.