Fantastisch, zeer klantgericht

Nemen de tijd, goede uitleg en vriendelijke benadering

• de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? tandarts

Ruim voldoende

De behandeling was ruim voldoende. Alleen ik had in principe een dubbele afspraak: mondhygiëniste plus tandarts. Maar door coronavirus perikelen bleef alleen tandarts controle over. Die was goed. Alleen ik denk iets minder uitgebreid tandsteen verwijderen en wat de mondhygiëniste normaal doet. Dat was nu wat minder, maar wel begrijpelijk.

Ik vond het heel goed

Ik vond jet heel goed

Eerlijk, vriendelijk en efficiënt

25 mei jl. voor gebitscontrole bij MZC Burgraadt geweest. Anti-Corona maatregelen waren duidelijk. Resultaten van de controle waren ook heel duidelijk, net als het advies daarna.

geweldig

ik werd goed opgevangen. goede maatregelen waren er om besmetting te voorkomen. Prima, dank je wel

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? mondhygiënist

Heel tevreden

Vriendelijke dames , zowel assistente als tandarts zelf! Na telefonisch contact kon ik snel terecht, Op moment zelf, goede informatie gekregen! Ga weer met veel vertrouwen graag terug Bedankt

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? N.v.t.

Zere mond overgehouden bij de mondhygienist.

Ik werd waarschijnlijk geholpen door een assistent. De mondhygieniste zelf heeft eerst gekeken en zei waar de assistent op moest letten. Daarna niet meer gecontroleerd.

• de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee

Ik ben goed behandeld en geadviseerd.

Ik ben goed behandeld en ook de wijze van tandenpoetsen komt oorspronkelijk ook van u en dat bevalt mij.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? N.v.t.

Zie hieronder

Allereerst wil ik vermelden dat ik de daadwerkelijke afspraak bij de tandarts, zoals gebruikelijk, als prima heb ervaren. Toch heb ik mijn laatste afspraak anders meegemaakt. Ten eerste begrijp ik dat u maatregelen treft tegen de verspreiding van het coronavirus en vooral het personeel daartegen wilt beschermen. Ik begrijp echter niet helemaal dat ik bij binnenkomst in een bouwval word ontvangen, waar ik een vragenlijst van drie pagina’s in moet invullen (waarvan een deel van de antwoorden mijn inziens u al bekend was aangezien ik een soortgelijke vragenlijst heb moeten invullen bij mijn inschrijving in uw praktijk). Ik heb geen enkel moment de indruk gehad dat er vervolgens door iemand naar mijn vragenlijst is gekeken. Dat ik daarnaast moest gorgelen met een vies goedje en mijn temperatuur moest laten opmeten laat ik volledig in het midden. Het meest schrijnende vond ik toch wel dat er andere mensen naast mij de controle door moesten. Ik zag en begreep dat zij overduidelijk moeite hadden met het invullen of begrijpen van de vragenlijst, hier werd echter niets mee gedaan. Een klein beetje hulp had ik voor hen toch wel verwacht. Ten slotte vind ik de volstrekte willekeur in maatregelen bij verschillende praktijken maar opmerkelijk. Ik ken verhalen van andere praktijken waar het er niet zo streng aan toegaat. Dat begrijp ik niet zo goed. Maar daar hebben jullie natuurlijk niet zo veel mee te maken.

Dik tevreden over alles

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Prima, goed rekening gehouden met de maatregelen.

Alles voelde schoon en hygiënisch aan. Fijn!

Gewoon goed geregeld.

Idem

snelle en goede behandeling

Snelle hulp.

Ik khad last van kiespijn en dat kon snel en goed vakkundig opgelost worden.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? (preventie)assistent

prima georganiseerd

Even wennen, maar o.k.

Erg prettige ervaring

Professioneel en klantvriendelijk

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Erg blij met mijn tandarts

Ik ben vrij bang voor de tandarts in het algemeen. Dit komt door slechte ervaringen en pijnlijke ingrepen. Sinds ik bij burgraadt zit ben ik een stuk zekerder. De tandarts stelt mij op mijn gemak en wekt vertrouwen.

Professioneel en klantgericht

Altijd positief gevoel na en voor de behandeling

Fijne tandarts

Met veel angst ben ik bij deze tandarts gekomen. Er moest veel gebeuren maar ik heb alles doorstaan. Ze hebben veel geduld en nemen extra tijd voor je als je angst heb. De behandelingen gingen zodanig goed dat ik durfde terug te komen, dus dat is dan een goed teken. Er is trouwens altijd plek als je een afspraak wil maken.

uitstekende ervaring

Vriendelijk en deskundig

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Ik ben nog steeds erg blij met mijn tandarts

Er zijn leukere uitjes, maar ben toch wel weer blij dat ik terrecht kon. Katerina Kitsou is een hele fijne tandarts, en ben altijd wel blij als zij mij behandelt! De Coronamaatregelen maakt het op dit moment wel erg vreemd natuurlijk. De mevrouw die ons waterstofperoxide geeft is totaal ingepakt wat een beetje lijkt alsof we op een ander planeet zitten. Maar daar moeten we maar nuet te vee bij stilstaan. Al met al; mn gebit en ik kunnen er weer tegen aan! Bedankt!

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Prettig contact met de behandelaar

Mijn ervaring breng ik over naar familie en vrienden

Prima geholpen

Goed en vriendelijk geholpen.

Zeer goed ...9

Geweldig geholpen en goede advies

Prima behandeld

Ik kon een noodzakelijke behandeling combineren met een controle.

Over MZC Burgraadt

Welkom bij Mondzorgcentrum Burgraadt! Bij MZC Burgraadt in Dordrecht zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!