Welkomst gesprek was bijna 20 minuten te laat. Assistente geeft hand met alleen naam. dacht dat dit de tandarts was. Tandarts sprak Nederlands maar was soms lastig te volgen. Is tussendoor ook nog bij de buren geweest om te behandelen. (hygiëne?) De koste van de volgende behandeling kreeg ik in me handen geduwd. ik heb dit doorgelezen maar hier is geen uitleg bij gegeven. omdat de tandarts mijn tandprobleem niet kon oplossen en collega's wilde laten mee kijken is er met een privé smartphone een foto gemaakt. niet echt professioneel maar wel acceptabel. ik heb de behandeling als niet prettig ervaren. zeker niet voor de eerste keer. maar een 7 is een voldoende.
Ik ben zwaar en gehandicapt. Er staan stoelen daar durf ik niet op te gaan zitten. De poten gaan verschuiven uit elkaar als je als dik persoon op gast zitten. Plus er is geen leuning op de stoel om ophoog te drukken. Ik ben erg nerveus als ik naar jullie moet. Gelukkig is Mieke er die me dan gaat helpen met een goede stoel .
Goed ontvangen. Geeft vertrouwen in de toekomst
Jammer dat ik voor de afspraak twintig minuten later werd binnen geroepen. Verder keurig geholpen, ook de kinderen
Weinig en krappe parkeergelegenheid. Lang wachten tussen behandeling assistent en tandarts. Prima behandelingen op zich. Communicatie over wachttijden zou fijn zijn. Tijdschrift in behandelkamer voor wachten tussen assistent en tandarts.
Ik kan geen verbetertips aangeven. Klasse
Ik ben hier gekomen met een grote angst voor de tandarts. Dat heb ik nu niet meer en daar ben ik heel blij mee!
Controle uitgevoerd door stagiaire en niet gecontroleerd door tandarts Jos. De assistente die mij binnen liet begon al gelijk over een afspraak bij mondhygiëniste zonder overleg met tandarts die ik niet heb gezien deze ronde. Vreemde gang van zaken al met al. Een rekening van deze controle sturen is niet van toepassing als een stagiaire de werkzaamheden verricht. Is dit wel een tandarts in opleiding?
WAAROM 'STANDAARD": Voor de behandeling wordt standaard naar de mondhygiëne gekeken, terwijl dit niet standaard nodig is en wordt standaard in rekening gebracht. Maar waarom? Dit is toch niet standaard nodig. Wat mij betreft standaard schrappen!
Tevreden
Goed georganiseerd, netjes en ter zake doende.
Receptie zou mij een mail sturen met aspraakdata. Niet gekregen
Ervaren als een zeer adequate behandeling door de man met duits accent. Duidelijk in uitleg en geen getreuzel,m.a.w." De koe bij de horens pakken",althans nu heet het bij mij "De kies uit mn mond trekken" Mvg Johan Bleeksma
De Waard 5 E
4906 BC Oosterhout
Welkom bij MTC Oosterhout! Bij Medisch Tandheelkundig Centrum (MTC) in Oosterhout zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van medewerkers die u graag willen helpen!
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.