
Ik weet niet of ik de juiste behandelaar heb aangegeven maar die geweldige persoon heet Bianca voor de rest ben ik zeer en zeer tevreden en zou ik graag nog enkele Kleef pasta tube's willen ontvangen betere bestaan er niet nu
Ik ervaar de wachttijd voor een afspraak vaak lang bijv 8.45 uur een afspraak en dan om 9.00 uur aan de beurt. Ik denk dat op dit punt verbetering te halen is.
Protheticus: - Geen begroting voor protese gehad. - Onpersoonlijk heb wel 4 verschillende behandelaars/assistentes gehad die mijn gebit bij hebben geslepen. - Gebit werd op een gebruikte tray geplaatst waar was van een vorige behandeling op lag. Werd slecht op gerageerd toen ik daar iets van heb gezegd. Algemeen: - Geen privatie in de behandelkamers, iedereen loopt zo maar binnen zelfs administratief personeel en management. Geen fijne ervaring als je daar ligt met al je tanden uit je mond. - Assistentes dragen geen mond kapje terwijl ze wel boven je mond hangen (zeer slecht).
super fijne praktijk !
Nog iets eerder bericht over de gemaakte afspraak (die al een half jaar eerder gepland is). Nu krijg je pas twee dagen van te voren een herinnering. Een optie is om via een patiëntnummer je afspraak online te bekijken en evt. ook online aan te kunnen passen. Binnen een bepaalde tijd uiteraard.
Gisteren voor een behandeling bij de mondhygieniste (Linda) geweest. Dit is niet de behandelaar waar ik doorgaans door behandeld wordt, deze (Sandra) was ziek. Ik kreeg sterk de indruk dat de gebitsreiniging "afgeraffeld' werd, te weinig tijd aan besteed en vrij ruw behandeld. Ik schat in dat de hele behandeling dan ook niet meer dan 10 minuten geduurd heeft. Ben benieuwd wat voor rekening hiervoor gepresenteerd wordt!
Vind het top
Ik ben zeer tevreden over mijn tandarts Michael en zijn assistentes. Ik loop altijd met een goed gevoel de deur uit :)
Geen bijzonderheden, ervaring laatste controle is goed.
Mijn behandelaar staat niet in de lijst, ik weet ook geen achternaam volgens mij heet ze Eiline of Eveline.
altijd goede, snelle en vriendelijke service. te weinig parkeerruimte
Ik moest even wennen aan een nieuwe tandarts. Ik dacht dat het de assistente was. Ik ben niet gewend dat de tandarts de patiënt uit de wachtkamer komt halen. Ook niet dat een tandarts zich alleen met haar voornaam voorsteld.
's morgens gebeld en 's middags op advies van tandarts Eileen kies getrokken. Napijn te verwaarlozen.
Goed
Welkomst gesprek was bijna 20 minuten te laat. Assistente geeft hand met alleen naam. dacht dat dit de tandarts was. Tandarts sprak Nederlands maar was soms lastig te volgen. Is tussendoor ook nog bij de buren geweest om te behandelen. (hygiëne?) De koste van de volgende behandeling kreeg ik in me handen geduwd. ik heb dit doorgelezen maar hier is geen uitleg bij gegeven. omdat de tandarts mijn tandprobleem niet kon oplossen en collega's wilde laten mee kijken is er met een privé smartphone een foto gemaakt. niet echt professioneel maar wel acceptabel. ik heb de behandeling als niet prettig ervaren. zeker niet voor de eerste keer. maar een 7 is een voldoende.
Ik ben zwaar en gehandicapt. Er staan stoelen daar durf ik niet op te gaan zitten. De poten gaan verschuiven uit elkaar als je als dik persoon op gast zitten. Plus er is geen leuning op de stoel om ophoog te drukken. Ik ben erg nerveus als ik naar jullie moet. Gelukkig is Mieke er die me dan gaat helpen met een goede stoel .
De Waard 5 E
4906 BC Oosterhout
Welkom bij MTC Oosterhout! Bij Medisch Tandheelkundig Centrum (MTC) in Oosterhout zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van medewerkers die u graag willen helpen!
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.