Filters

8

goede service, goed behandeld

Goede uitstraling. Afspraken worden goed nageleefd. Vriendelijke en kwalitatief goede behandelingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Prima ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

Waarom na ieder bezoek deze mail? Het is gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Nee
10

perfect, zeker aan te bevelen

De mondhygieniste was vriendelijk, ervaren en duidelijk. Haar naam ben ik helaas vergeten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Petje af voor de dames die tandsteen verwijderen. Mijn tandarts heet Jos en is echt top in zijn werk. Ik kom al jaren bij MTC Oosterhout, het is een praktijk die ik van harte kan aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
6

voldoende, een redelijke ervaring

ben behandeld door Sandra (mondhyg.), maar weet niet de achternaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

Wilde een afspraak voor controle en tandsteen verwijderen voor het hele gezin, we kunnen dan pas na 5 maanden komen. daarna gevraagd als we allemaal aparte afspraken nemen kunnen we dan wel eerder? Nee ook dan een wachttijd van 5 maanden. Behandelingen en tandarts zeer tevreden maar over het afspraak maken vind ik rond uit belachelijk. En dan nog niet eens een patienten stop? Dan wordt dit alleen maar erger. Wij denken erover om over te stappen naar een ander tandarten praktijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
9

goede service, goed behandeld

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
6

voldoende, een redelijke ervaring

1e x knock out gegaan bij trekken van kies wegens te weinig verdoving van die duitse man 2ex mevr gehad trok spontaan kaakbeen er mee uit naar ziekenhuis geweest in heel mn leven bij geen enkele arts meegemaakt

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Nee
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
6

voldoende, een redelijke ervaring

Ongeveer anderhalf jaar geleden was ik voor een vervroegd controle afspraak gekomen vanwege...wat ik dacht een stukje afgebroken vulling van mijn kies. De tandarts (die er nu niet meer werkt) zei dat er niks te zien was. Nu anderhalf jaar later omdat ik een klacht had over deze kies, blijkt er toch een gaatje te zitten! En over het verwijderen van tandsteen door de tandarts assistent ....dat ging niet bepaald soepel, maar nogal onhandig. Heb liever een ervaren assistente die het tandsteen echt verwijdert. Dit gevoel had ik nu echt niet. Er is amper iets weggehaald. En eigenlijk weet ik niet wat de naam is van de behandelende tandarts noch tandartsassistente

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Nee
8

goede service, goed behandeld

Fijne ervaring, tandarts neemt de tijd voor je en luistert goed. Praktijk voelt wat rommelig qua sfeer, maar medewerkers zijn kundig en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

Ik vind het jammer dat je je auto niet meer kwijt kan op het parkeerterrein.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak? N.v.t.
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Bedrijfsgegevens

De Waard 5 E

4906 BC Oosterhout

0162 484 710

[email protected]

Over Medisch Tandheelkundig Centrum Oosterhout

Welkom bij MTC Oosterhout! Bij Medisch Tandheelkundig Centrum (MTC) in Oosterhout zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van medewerkers die u graag willen helpen!

Over Colosseum Dental Benelux

Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.