
de service was goed. alleen werd er niet op de patiënten in de wachtkamer gelet, overal hangen bordjes met geen telefoons gebruiken en maskers op. maar iedereen negeert het. de wachttijd was ook aan de lange kant ik had om 2 uur een afspraak maar werd pas om half 3 opgehaald door de assistente en heb toen nog een kwartier in de behandelkamer gezeten tot de tandarts er was.
Ik vond het erg fijn dat de tandarts mij vooraf vertelde wat zij ging doen en legde goed uit waarom zij iets adviseerde. Dit heb ik altijd gemist. Echt top! 1 min punt, Zij was met mijn mond/tand bezig maar tegelijkertijd aan het kletsen met een nieuw collega over waar zij had gewerkt en bij zij had in dienst was bij een tandarts. soms hoorde zij elkaar niet en moest dan even stoppen om haar antwoord opnieuw te vragen. Nou gebeurd het niet heel lang maar ik kan mij hieraan erg aan ergeren. Ik zou deze mevrouw graag als tandarts willen, mits de privé gesprekken niet erger worden. Ik ben patiënt in Capelle en vind het wel waard om naar Ommoord te reizen voor deze mevrouw. Ik ben wel de naam kwijt van deze mevrouw. sorry!
ik heb hele goede ervaring . Ben zeer tevreden
Kon eerder komen dan de planning/afspraak. Ben vriendelijk geholpen door tandarts en assistente's. Over een half jaar weer terug!
Ik was als de dood om tanden te laten trekken,maar ze hebben me goed geholpen veel gerus Gesteld dat gaf een fijn gevoel toen ik daar wegging.
Goede begeleiding, deskundig en weten wat er moest gebeuren, doorverwijzing snel geregeld.
Op het moment dat je de drempel over komt wordt je al belazerd. Alles is ingesteld om je geld uit je zak te trekken, het heeft niets met klantvriendelijk te maken. Voor elke slechte review worden er 10 (nep) goeie neergezet. Ik heb mijn ouder naar een andere tandarts gestuurd, zeker in een wijk met veel ouderen weten ze hun zakken wel te vullen. Moeilijke vragen beantwoorden ze niet, dan wordt de haak er op gegooid. Heel asociaal personeel ik begrijp überhaupt niet dat zo’n bedrijf nog kan bestaan.
Was voor het eerst bij SmileClinic maar voelde me er ondanks het corona ongemak toch op mijn gemak. Het personeel was vriendelijk en ik kreeg direct duidelijk antwoord op mijn vragen. Ben zeer tevreden met mijn keuze voor SmileClinic.
Uitstekende tandarts zeer kundig
Na dat ik voor aan afspraak kwam om alleen me draadje die los zat achter me tanden vast te zetten voel ik me aardig opgelicht met een rekening van 214 euro gerekend door de tandarts J.Popovic. Let op als je denkt dat het een menselijk gesprek is want dan zal het gerekend worden als advies geven wat achteraf wordt doorberekend. Ook willen ze geen telefonisch contact of via de e-mail over de rekening zodat er geen zwart op wit bewijs is. Ze dwingen je om naar de kliniek te komen zelfs als je hoogzwanger bent en dit niet mogelijk is.
Goed geholpen
Prima voorlichting, service en aandacht gegeven door Eric
heel goed
Ik ben vriendelijk, correct en m.i. deskundig behandeld. M.u.v. het ene punt t.a.v. de afspraak waarbij het gebit niet klaar was.
Ik ben altijd erg bang voor de tandarts..had nu een andere tandarts bij jullie..ben nog nooit zo op me gemak geweest..wat is zei goed zeg..hopelijk heb ik haar in het vervolg..weet helaas haar naam even niet meer..maar hoop dat ik haar volgende keer weer heb Groetjes Lindsay Schalker
Begripvol, duidelijk en er wordt tijd voor je genomen.
Goed.
Praktijk is prima bereikbaar, goede parkeermogelijkheid. Corona Preventie is zeer goed. Behandeling door Debby Bosch van Rosenthal-Zavaleta , voor mij een bekende tandarts, uitstekend verlopen zoals alle door haar uitgevoerde behandelingen.
Nieuwe tandarts stelde zich voor, ben alleen de naam vergeten. Was heel vriendelijk
Goed en correct
Word op tijd geholpen en fijne mensen die deskundig zijn.
super
Uiterst vriendelijke en professionele zorg wordt er geboden.
Vriendelijk ontvangen
Mijn oudste heeft adhd en autisme en daarom kan je nooit zomaar "wat doen in zijn mond" bij mij vorige tandarts heb ik het tig keer uitgelegd dat die moet vertellen en uitleggen voordat die wat doet. Die had daar maling aan. Maar deze tandarts was zo lief leuk rustig, dat mijn oudste heel rustig bleef en alles toe liet. En met een goed gevoel weer weg ging. Nou dat was normaal wel anders. En zelf ben ik heel bang en daar had mijn oude tandarts geen begrip voor en deze tandartsen wel ze stellen je echt op je gemak.
Niels Bohrplaats 15
3068 JK Rotterdam
Al 25 jaar actief op het gebied van tandheelkunde en tandtechniek. Wij zijn gespecialiseerd in implantologie, kunstgebitten en esthetische tandheelkunde. Alles onder één dak. Behandeling onder narcose is ook mogelijk.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.