
Werd heel vriendelijk geholpen!
Men neemt de tijd om je goed te informeren, je op je gemak te stellen en tijdens de behandeling goed in de gaten te houden dat het goed met je gaat. Vanaf dag één een goed gevoel en vertrouwen.
Zie boven
De service is perfect en maakt een super mooi gebit dus erg tevreden
Ik heb gelijk aangegeven dat ik bang ben voor de tandarts, hierdoor werd ik ontzettend vriendelijk en lief behandeld, hierdoor durf ik morgen terug te komen voor gebitsreiniging
De tandarts en assistent hebben mij heel erg gerustgesteld. Zeer goede service en erg tevreden!!!!!!!!!
Super fijne praktijk Hele aardige mensen Lief begripvol enz
Na de aanmelding begin december moest ik wachten op tandarts vanwege corana. Toen had ik begin januari een afspraak. Die werd layer 2 weken verschoven omdat de verbouwing niet klaar was. Toen ik eindelijk oo 19 januari aan de beurt was werd ik 's ochtends vroeg gebeld dat ik eerst nog ff snel toestemming moest vragen aan mijn bewindvoerder. Terwijl ik dag al bij de aanmelding had gemeld. Beetje slordig. De intake zelf ging goed die dag. Toen ik de volgende maandag een kaakonstekking had en om een antibioticakuur vroeg werd gezegd dat eerst mijn bewindvoerder om toestemming moest gaan vragen. Misschien moet je die balie-truus ff uitleggen dat ik hiervoor een een zorgverzekering geb en dat mijn bewindvoerder hier totaal niks mee te maken heeft en hier ook geen zeggenschap in heeft. Dat zijn prive omstandigheden. Toen ik paar dagen later belde of hun de begroting naar mijn bewindvoerder konden mailen of opsturen omdat ik hier NERGENS een envelop ken kopen waar die stapel A4 tjes in ken kreeg ik totaal geen medewerking. Ik moest het maar zelf oplossen en werd totaal niet geluisterd en het enige wat truus kon zeggen was " dit zijn onze regels" Ze ken beter bij de Bas achter de kassa gaan zitten ipv achter een balie. Toen heb Capelle maar gebeld en uitgelegd en wat denk je hun gingen het wel gelijk opsturen zonder moeilijk te doen. En ze hebben het ook zelfs nog naar mij via de mail gestuurd. Toppie filiaal Capelle. In Ommoord zou ik een andere achter de balie zetten met haar wil ik nooit meer contact hebben. Zo iemand gaat jullie klanten kosten.
De tandarts dame heeft mij zeer goed geholpen, rekening houdend met mijn tandarts angst.
Van ontvangst tot vertrek, van receptie tot in de behandelruimte, ieder is even vriendelijk en behulpzaam. En dat in combinatie met een enorme deskundigheid. Die deskundigheid staat niet in de weg dat je als patiënt op een rustige en begrijpelijke wijze uitleg krijgt over de behandeling. Ik heb dit elders niet eerder zo ervaren. Er is slechts één nadeel, ik kan slechts 5 sterren geven, want meer zijn er niet.
Deskundig, en uitermate vriendelijk geholpen.
Goed, aardige tandarts.
Gezellige groep dames met verstand van zaken. Mijn tandarts, Daisy, is een jonge vrouw uit oost europa die uitstekend nederlands spreekt. Zij stelt haar patiënten op hun gemak door gewoon haarzelf te zijn, open, ik heb het als heel positief ervaren.
Kwam binnen een heel snel kwam de tandarts. Na controle gebit nog schoongemaakt en geepolijst
Zowel bij de kennismaking als later bij halfjaarlijkse controle ben ik vlot en goed geholpen. Kortom : deze afdeling in Ommoord is voor 100% aan te bevelen.
De behandelingen worden zorgvuldig en rustig gedaan. Ook de afspraken worden zorgvukdig gepland en indien nodig netjes verplaatst. Afspraken worden gemaild ter controle. Ik heb al wat mensen doorverwezen.
Ze staan je altijd te woord. Al kom je twintig keer terug zijn altijd vriendelijk. Nemen de tijd voor je.
Goede service verlening.
Erg tevreden over de dienstverlener, maar niet over het resultaat. Techniek komt nog uit de middeleeuwen. Dit moet echt veel beter kunnen. Denk aan scannen i.p.v. passen-aanpassen-passen-aanpassen-etc. Medewerker kan niet door kunstgebit heen kijken, maar dat is eigenlijk wel nodig. Waarom wordt er nog geen 3D printtechniek gebruikt? En zo kan ik nog wel doorgaan. Huidige resultaat is in ieder geval zeer matig en laat veel te wensen over.
Vriendelijk deskundig en hygiënisch behandeld.
Afspraken mails zeer stipt
Snel geholen,lief personeel.
Ik was heel erg bang ! Ze heb mij zo op mijn gemak gesteld, Dat ik rustig werd en nu minder bang ben om naar de tandarts te gaan !!
Correcte en vriendelijke behandeling
Ik ben uitstekend geholpen door professionele mensen die op mij zeer empathisch over komen.
Niels Bohrplaats 15
3068 JK Rotterdam
Al 25 jaar actief op het gebied van tandheelkunde en tandtechniek. Wij zijn gespecialiseerd in implantologie, kunstgebitten en esthetische tandheelkunde. Alles onder één dak. Behandeling onder narcose is ook mogelijk.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.