
goed
Deze laatste ervaring naast legio voorafgaande: Mijn kroon zat los en is terug geplaatst
ik vind het team erg goed
Eerste keer op controle werd er door de tandarts een gaatje gecontrateerd (18 jaar daarvoor in een andere stad nog nooit iets aan de hand geweest). Ik schrok ervan aangezien in altijd goed voor mijn tanden zorg. Toch kan dat natuurlijk gebeuren, daar kunnen jullie niks aan doen. Wat me echter een heel naar gevoel heeft gegeven is dat ik tijdens het consult, naar mijn gevoel, werd behandeld als een kleuter. Er werd me verteld dat mijn mondhygiëne niet goed was en het tandsteen niet verwijderd werd want dat was echt te veel. Verder werd ik doorverwezen naar een specialist die me eens ging vertellen hoe ik mijn tanden moest poetsen. Hier ben ik netjes naartoe geweest, ik vind mijn gezondheid namelijk erg belangrijk en als de tandarts zegt dat dit nodig is, ondanks dat ik het heel heel heel vreemd vond dat ik hier naartoe moest, dat zal ik daar niet snel tegenin gaan. Hier werd ik heel vriendelijk en uitgebreid geholpen al heb ik niks nieuws geleerd. Ik weet hoe ik mijn tanden moet poetsen. Vervolgens diende het gaatje nog worden gevuld. Ook hier heb ik netjes een afspraak voor gemaakt. De desbetreffende tandarts (Ik weet de naam niet) die mij de eerste keer heeft behandeld was zelf niet aanwezig waardoor ik werd geholpen door een andere mevrouw. Deze heeft naar mijn tanden gekeken en kon echt geen gaatje vinden. Ze heeft een oudere tandarts nog blik op laten werpen en ook hij zag geen reden om er iets aan te doen. Ik ben toen weer zonder behandeling naar huis gegaan. De volgende controle was mijn mondhygiëne ineens echt een stuk beter (niet op een andere manier of met een andere frequentie gepoetst). Ik had geen vertrouwen meer in deze tandarts. Ik zou het niet meer geloven als ik een gaatje zou hebben. Ik heb toen om een andere tandarts gevraagd, dit was geen enkel probleem en was erg goed en snel geregeld. Ook hier heb ik een controle gehad. Nu werden er twee gaatjes geconstateerd. Zoals eerder beschreven wil ik niet tegen een professional ingaan op het gebied van de discipline. Jullie weten dit natuurlijk veel beter dan ik en het is ook voor mijn eigen gezondheid. Dat snap ik allemaal heel goed. Echter is mijn vertrouwen en het gevoel dat ik serieus genomen wordt gedaald tot een dieptepunt is gedaald waardoor ik nu geen afspraak heb gemaakt om de gaatjes (als ze er nu daadwerkelijk zitten) te vullen. Ik overweeg om weer bij mijn oude tandarts in Breda in te schrijven terwijl dit eigenlijk van de zotte is aangezien jullie praktijk voor mij lopend te bezoek is.
Omdat ik al jaren patient ben geweest bij De Besterd en sinds een aantal jaren is de kwaliteit van de praktijk zeer zeer gedaald het draait alleen maar om geld vind ik persoonlijk... je krijgt niet voldoende aandacht meer. İk geef al ruim een jaar aan dat ik pijn heb in mijn kiezen en ik wordt elke keer maar teruggestuurd naar huis met een stomme oplossing die voor geen meter helpt(tijdelijk)! Naar mijn mening wordt er niet serieus omgegaan met klachten die patienten aangeven. De tandartsen kijken maar even hup hup snel 1 minuutje in je mond en that’s it.. allemaal vlugge werk omdat het maar te druk is.(niet mijn probleem)! Als het gaat om een factuur betalen waarvoor je bijv. Niet eens om een poetsinstructie heb gevraagd, krijg je die alsnog wel en moet je daarvoor uitendelijk betalen.. heel jammer dat jullie praktijk niet de oude kwaliteit heeft behouden!
Heldere en stipte zorgverlening. En prettige benadering.
Ik vind het team kundig, snel en goed op elkaar ingespeeld. Ik ga graag naar de tandarts :)
ik ben goed en kundig geholpen goede uitleg vooraf en ook nog na de behandeling goed en zonder pijn
Was prima
De service is goed, maar het wordt steeds drukker waardoor het langer duurt voordat je een afspraak kunt krijgen. Of je wordt voor mondhygiënist doorverwezen naar andere praktijk
Mijn tanden waren door mijzelf niet goed onderhouden. Nu heb ik een elektrische tanden borstel gekocht. En ook de dunne tanden (houtjes) stokers gekocht. Die gebruik ik nu veel vaker.. Die dunnen tanden stokers kunnen wel heel goed tussen mijn tanden .
Vriendelijk, zakelijk, had misschien wat meer over de handelwijze willen horen.
Lange wachttijd voor een controle afspraak laatse keer
Vriendelijke medewerkers. Goed advies en goed en snel geholpen.
Vriendelijke mensen die goed met de patiënten omgaan.
niets dan goede ervaringen gehad. Professioneel personeel en vriendelijke behandeling.
Klantvriendelijk, kwaliteit, en expertise Alleen parkeren is moeilijk
Ontvangst van tandarts en mondhyg is vriendelijk .de afspraak is op tijd.
geen slechte ervaringen
Goirkestraat 37
5046 GD Tilburg
Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.