
Het maken van een afspraak op en redelijke termijn is bijna onmogelijk niet af te stemmen op eigen werksituatie. Erg lastig als je niet makkelijk vrij kunt nemen. Mede daardoor vaak verschillende tandartsen gehad.
super praktijk
Klantvriendelijk, snelle en deskundige tandheelkundige hulp. Veel specialismen in huis.
Alleen jammer sinds ik bij tandartsenteam De Besterd bent al door drie behandelaars behandeld wordt
Geldwolven, onnodige toevoegingen aan de behandeling om de rekening op te drijven.
Werd snel geholpen met een gebroken kies
Vriendelijk team. Sfeer onderling lijkt goed. Onderling doorverwijzen naar ieders specialisme, perfect. Minpunt: wachtlijst voor afspraken.
Technische hulp is goed. Vaak niet te bereiken.
ben bij mondhygieniste ( naam weet ik niet) geweest en daarna bij tandarts Roes. De ervaring was verschillend. Qua vakkennis allebei goed. Maar waar de mondhygieniste de tijd neemt, rekening ermee houdt als een handeling pijn doet en je je als client niet opgejaagd voelt was dat bij tandarts Roes anders. Zij vroeg mij na te denken over het plaatsen van een kroon in de nabije toekomst maar nam nauwelijks de tijd om vragen van mijn kant daarover te beantwoorden. Terwijl het een operatie betreft van 600 euro met een duur van maar liefst 70 minuten- de eerste afspraak. Ik zie erg op tegen zo'n operatie en hoe kan ik daar over beslissen als ik niet voldoende informatie daarover krijg van de tandarts. De behandeling erna- er moest een vulling vervangen worden en er was een gaatje in wording- verliep kundig maar in vliegende vaart, alsof er tijd ingehaald moest worden. Ik krijg snel last van kramp in mijn kaken als ik mijn mond open moet houden, maar daar werd geen rekening mee gehouden.
goed en vriendelijk geholpen
Vriendelijke en vakkundige behandeling door tandarts en assistente, is mijn beleving. De afspraakherinnering per e-mail m.b.t. behandeling vind ik fijn.
Helemaal prima
zeer goed
Ben zeer te spreken over de kwaliteit van de tandartsen zelf. Helaas erg teleurgesteld in de hulp als je echt last hebt; het is altijd druk en er was geen ruimte. Ik ben in 3 maanden tijd 2 keer naar een noodtandarts moeten gaan terwijl ik met snellere hulp veel shit (en kosten) had kunnen voorkomen. Ik zie om me heen bij andere tandartsen dat dit ook anders kan.
Ik ben al patiënt vanaf het begin in de Besterd, dus mijn ervaring moet wel goed zijn. Vooral te danken aan Tandarts Holleman!!
Ik zit al meer dan 10 jaar bij De Tandartsen de Besterd. Ik had altijd gedacht goede en professionele zorg te krijgen en nu blijkt dat zowel mijn tandarts als mondhygieniste hun werk niet goed hebben gedaan. Met als gevolg dat ik nu een lapoperatie, beugel en een kroon nodig heb! Ik ga zeker een second opinion vragen, en twijfel of ik bij jullie wil blijven.
Geen lange wachttijden goede behandeling wordt op tijd via een mail gewaarschuwd
Betrof herstel/reparatie van vulling. Behandeling was pijnloos maar heb sindsdien het gevoel dat de kies te groot is en deze drukt vervelend op tand in bovenkaak. Gemeld bij behandeling en kreeg te horen dat als het niet wende ik me bij een spoedtandarts kon melden. Ik ging teleurgesteld weg. En weet niet of het nou verstandig is om om hiermee door te lopen. Behandeling heeft m.i. erg lang geduurd. Beginner? Voor tweede tand die gepland stond was geen tijd meer en daar kon ik een nieuwe afspraak voor maken. Daar had ik even geen zin meer in. En heb de afspraak dan ook (nog) niet gemaakt. Ben daar ook niet voor gebeld. In mijn beleving had er ter plekke een collega bij gevraagd kunnen worden of had ik een uitnodiging kunnen krijgen voor een hersteloptie en/of tweede afspraak. M.a.w. reparatie niet naar tevredenheid, en afhandeling ook niet. Waarschijnlijk toch een rekening en als het niet goed is nog een rekening. Tijdens behandeling wast andarts volop aan het kletsen met assistente zodanig dat ik me heb afgevraagd of hij wel voldoende aandacht voor het werk had. Maar ja, je kunt niets zeggen... Bij de behandeling werd een latex? lapje gebruikt wat ik niet kende en dat werd niet toegelicht. Het werd bekend verondersteld. Maar was het niet. Verder zat de beste man te praten over de oude garde (die ouderwets werkt) nu bijna helemaal weg is. Maar de oude garde heeft mij altijd top behandeld.
Open en eerlijke dienstverlening met oog voor de patiënt.
Vakkundige en zeer vriendelijke tandarts op de poli voor een spoedgeval.
Super goed en zorgzaam
Mooie praktijk, bij pijnklachten dezelfde dag een afspraak. Vaste tandarts.
Goed
Goirkestraat 37
5046 GD Tilburg
Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.