
Vooral de persoonlijke aandacht vond ik belangrijk
De recetioniste is niet vriendelijk. Ik heb een 7 jarig zoontje die maar gedeeltelijk naar school kan. Ik kreeg meteen de vraag of ik geen oppas kon regelen??! Nou uhm je kan niet voor elk ding oppas regelen als je kinderen grotendeels verolicht thuis zitten. Mijn mondhygiëniste was wel super vriendelijk en heel kundig!
Altijd vrolijk, netjes, schoon en vriendelijk.
Prettig en goed geholpen.
Ik werd vriendelijk begroet en op de juiste corona maatregelen gewezen. Daarna door de tandarts goed begeleid door de behandeling
Ik werd altijd vriendelijk ontvangen
Inmiddels ben ik meerdere keren door mijn eigen tandarts doorverwezen naar de dhr Kostelijk, Endodontoloog. De beste man is erg vriendelijk en ontzettend deskundig, een bijzonder prettige combinatie. Ondanks het feit dat ik de eerste keer op zag tegen de behandeling zelf (er was al een apexresectie uitgevoerd) voelde ik me snel op mijn gemak. De behandeling zelf viel reuze mee. Ik heb voor de volgende behandelingen (andere plekken in het gebit) geen enkele angst/nervositeit meer gevoeld. De klachten zelf zijn ook verholpen, dus ik kan alleen maar positief oordelen.
Heel vriendelijk geholpen
Beoordeling te vroeg gestuurd
Mijn ervaring met de Anita is heel prettig. Ze werkt heel zorgvuldig en professioneel en ze is vriendelijk
De nodige vragen werden duidelijk gesteld. De te volgen richting was goed te zien. Ruime wachtkamer met stoelen op afstand. Nieuwe afspraak gemaakt bij de behandelaar, dus niet weer langs de receptie. Goed geregeld.
Voor bezoek aan mondhygiëniste en tandarts goede communicatie over de maatregelen in kader van corona. Praktijkruimte is goed aangepast. Voelde me veilig.
Er zijn problemen met mijn implantaten en er zou contact gezocht worden met implantoloog en er zou een plan van aanpak gemaakt worden en ik zou hier telefonisch over benaderd worden. Dat is ook gebeurd alleen heeft implantoloog tot dusver nog niet gereageerd.
Ondanks de werkomstandigheden i.v.m. corona, die niet benijdenswaardig zijn. Werd ik met geduld en vriendelijkheid benaderd. Mijn probleem werd correct opgelost.
Gewoon goed meer niet
blij dat ik weer bij U tercht kon. bedankt
Afgelopen vrijdag had ik een afspraak staan om 8h30 maar ben deze totaal vergeten. Vervolgens werd ik gebeld om 8h45 of ik meteen kon komen. Dat was voor mij onmogelijk omdat ik in overleg zat met mijn baas. Toen zei de mevrouw die ik aan de lijn had dat ík een rekening kon verwachten van 80 minuten. Ik vind het ongekend!
In deze coronatijd zijn zulke maatregelen noodzakelijk ,maar geeft tegelijk een vervreemdend effect. Als dit "het nieuwe normaal" wordt, teken ik er niet voor, want het werkt "ontpersoonlijkend".
- goede voorlichting, onderzoek en adviezen. - goede deskundige behandelingen. - tijdens de coronacrisis goede informatie en communicatie over afspraken. - goede maatregelen tijdens corona om kans op besmetting te minimaliseren. - in de loop van de tijd heb ik verschillende goede adviezen gehad van tandarts Koopmans, waardoor mijn natuurlijk gebit gezond werd en blijft, hoewel dat er enige tijd geleden slecht uitzag.
Idem
Goed
Mijn tandarts staat niet bij de vraag wie het laatst behandeld: Eva van Vugt
nette , moderne praktijk met geweldig personeel
Er was een stukje van mijn tand afgebroken. Ik kon ondanks de coronacrisis snel terecht nadat de tandartsen de reguliere zorg weer oppakten. De tandarts heeft tijdens het maken van de tand meerdere malen onderdelen van haar gereedschap in mijn mond laten vallen, dit was onprettig en ik werd hierdoor niet erg gerustgesteld. Mijn mening werd gevraagd toen een kleurkeuze gemaakt moest worden, ik zag echter weinig verschil in kleur en hoopte het aan de expertise van de tandarts over te kunnen laten. Haar twijfelende houding stelde me wederom niet erg gerust. Het eindresultaat daarentegen is prima.
Word keurig geholpen en netje, ben altijd tevreden.
Goirkestraat 37
5046 GD Tilburg
Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.