
Alleen mijn vervolg afspraak werd niet door gemaild. Ik moest eerst langdurig bellen. Maar is goed gekomen. Wachten bij de telefoon moet beter kunnen, ik kreeg telkens een vervelend bericht dat ik de laatste wachtende was maar dat bleef duren.
Zeer tevreden, altijd vriendelijk geholpen en zeer vakbekwaam.
Effectieve, plezierige en geruststellende behandeling. Verdovingstechniek van Dr Kostelijk werkte bij mij zeer goed.
Ondeskundige front-office. Alle afspraken die ik maak worden of op het laatst gecanceld; soms zelfs pas een uur van te voren, of men vergeet je aan te melden bij de tandarts, zodat je vergeten wordt. Een afspraak plannen samen met partner kan niet, geen idee waarom dat niet kan.
Zeker coronaproef maar ik moet nog wennen aan de nieuwe tandarts
Fijne tandarts die de tijd neemt en kundig is
Altijd in orde
Zag tegen de behandeling erg op. Is mij alles meegevallen. Goede uitleg, fijne en leuke tandarts die zijn beroep m.i. goed verstaat. Tijdens behandeling geen pijn gehad en erna nauwelijks, enkel gevoelig eerste dagen.
Ik heb er verder niets aan toe te voegen, De volgende punten in deze enquête spreken voor zich.
de mondhygiëniste kan ik iedereen adviseren , ze is echt zeer correct en vakkundig
Zowel bij de mondhygiëniste (Zora) als bij de tandarts (Marjon) zeer goed behandeld. Ook de zorgvuldige aanmelding was prima.
Een tandartspraktijk een gouden topper certificaat geven lijkt wat overdreven. Maar met Marjon Roes als tandarts kun je niet anders. Terugdenkend aan mijn eerste, de beul van Assen, in de eerste en deels 2e helft jaren zestig, maar ook alles wat daarna kwam slaat de schaal bij de Bestert door naar uiterst rechts. Rustig, tijd voor het menselijk contact en vooral zeer professioneel.
Mijn recente uitgestelde bezoek aan zowel mondhygiëniste als tandarts verliep zoals verwacht. Eerst een onderzoek naar de staat van het gebit met aansluitend het maken van een afspraak ter vervanging van 2 vullingen. Vervolgens de uitgebreide reiniging van het gebit door de mondhygiëniste. Dit verliep alles zoals verwacht en gehoopt. Wat vervelend blijkt is de opgetreden klacht na de behandeling. Sinds enkele dagen heb ik ofwel last van mijn linker kaakgewricht, ofwel last van een opkomende ontsteking in een van de achterste kiezen van de linker onderkaak. Druk op beide plekken is pijnlijk net zoals kauwen op het eten. Of dit een gevolg is van de reiniging of gewoon een opkomend probleem los daarvan weet ik natuurlijk niet. Nog een weekendje afwachten en indien de klacht dan nog niet verdwenen is toch maar actie ondernemen. Dit alles staat los van de genoten behandeling an sich.
Ik kom al jaren bij deze praktijk (15+) en de kwaliteit is altijd al zeer hoog geweest. De tandartsen zijn zeer kundig en gaan goed om met verschillende situaties, denken goed met me mee voor alle mogelijkheden. Prettige sfeer in de praktijk en alles ziet er piekfijn uit. Ik heb deze praktijk aan meerdere mensen aangeraden en blijf dat ook doen.
Mijn laatste behandeling was door Zohra, mondhygiëniste. Eigenlijk had ik een afspraak met iemand anders, Eveline Las, maar aan de balie kreeg ik te horen dat die er niet meer werkt. Zoals dat al bij heel veel afspraken gebeurd is.....Geen probleem, Zohra is aardig en kundig, ik kende haar al. Maar wat ik vervelend vind: aan het eind van de behandeling zegt Zohra: ik zie u over een half jaar terug, maak maar een afspraak. En dan kom ik bij de balie en wordt er gezegd: dat wordt een afspraak bij iemand anders want dan is Zohra met zwangerschapsverlof! Waarom zegt ze dat zelf niet?? Ik maak voortdurend van deze situaties mee. Mijn gebit wordt goed verzorgd, maar ik mis normaal contact!
In de handen van Dr. Holleman en zijn kundige assistente Sandra werd het verwijderen van een dagenlang zeurende en zeer pijnlijke verbrokkelde verstandskies tijdens een spoed opname een aangename sessie, waar ik als 79 jarige met myocard hart operatie in het verleden, als een berg tegen op had gezien. Ik was reeds door een aantal andere tandartsen in Tilburg en Dongen geweigerd, omdat ik niet tot hun patiënten behoorde en ze geen tijd voor mij vrij konden maken. ik ben trouwens ook geen patiënt van het Tandartsenteam De Besterd, maar des te meer dankbaar, dat ik daar zeer snel en uitermate vriendelijk en deskundig van mijn pijnlijke kies werd verlost. Chapeau.
Sinds vele jaren tevreden cliēnt bij tandartsenpraktijk de Besterd.
goede behandeling en vertrouwt zoals altijd in deze praktijk
Bij de mondhygiëniste geweest Vildan Birtek. Goede uitleg fijne ervaring!
Mag alleen door mijn gewicht niet in een steol plaatsnemen,en word de meeste tyd op de gang geholpen,dus dat is patientonvriendelijk.dus hopelijk word dat in de toekomst nog veranderd anders moet ik toch op zoek naar een andere tandarts die er geen probleem van maakt,daarnaast ben ik w.a verzekerd dus mocht er iets kapot gaan word het door de verzekering vergoed!
Had tandpijn maar moest doorduwen om snel behandeld te worden
Hier ga ik al ruim 20 jaar naartoe voor mijn periodieke controle. Dus sinds de afspraken in een papieren agenda werden bijgehouden! Dat is uiteraard al lang gedigitaliseerd en werkt heel fijn. Afspraak maak je gemakkelijk en je krijgt direct een email bevestiging. Enkele dagen voor je afspraak krijg je ook een herinnering. Daarnaast zijn het personeel heel vriendelijk, zelfs in tijden van corona! Maar de maatregelen worden heel netjes goed gecommuniceerd via de mail en ter plaatse, waardoor je niet verrast wordt. Oh ja, je kunt in de buurt gratis parkeren. ❤
De administratie hebben het blijkbaar erg druk: lange wachttijden voor telefoon en het mag vriendelijker aan de balie.
wij als gezin vinden het totaal geen probleem om een bezoek te brengen aan de tandarts, onze kinderen gaan al hun hele leven (28/26/23 jaar) met veel plezier en zonder angst naar de tandarts, dat wil volgens mij genoeg zeggen, top!
Goed, snel en netjes geholpen
Goirkestraat 37
5046 GD Tilburg
Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.