
Ik ervaar Tandartspraktijk De Besterd menselijk, dwz met een menselijke benadering zonder overdreven marketingfluff. Aan de andere kant ook een beetje protocollair door (de laatste keer) op minimaal acht plaatsen een geprint verbodsbord op te hangen "Geen telefoon gebruiken wegens besmettingsgevaar!" Die regel heb ik elders nog niet gezien, en het valt wel op. Een half jaar geleden telde ik nog 17 van die prints; die hingen op elke hoek. Dat is dus al een verbetering. Daarentegen weer geen woord over mondkapjes gezien. De wachtruimte is een beetje steriel geworden. Dat is commentaar in de marge natuurlijk. Het belangrijkste is hoe ze met de klant omgaan en dat is tot op heden met de menselijke maat.
al jaren mijn tandarts waar ik kundig geholpen word in een aangename sfeer.
Prima behandelingen en niet het gevoel dat je een nummer bent maar een individuele patiënt. goed georganiseerd.
Goede uitleg over de behandeling en mogelijkheden.
Zie hierboven.
Ik ben vanuit verleden niet zo’n fan can de tandarts, maar mevrouw Roes houdt daar altijd rekening mee. Legt alles stapje voor stapje uit wat ze doet, en is vriendelijk en rustig. De kliniek zelf is modern maar met gastvrij personeel
Vriendelijke tandarts duidelijke uitleg.
over het algemeen goed
Ik word altijd heel goed geholpen door de tandarts en mondhygiënist. Wat ik heel fijn vind is dat ik de afspraken kan combineren, zo hoef ik niet 2x langs te komen. Vriendelijke personeel.
Prettig
En superlief met ons zoontje van bijna 4, om hem een positieve ervaring te geven.
Opperbest! Jammer dat dhr. Holleman niet aan het begin van zijn carrière staat.
Fijne deskundige mondhygieniste en een dito tandarts.
Zowel de tandarts als de assistente leggen helder en rustig uit wat de onderdelen van de controle inhouden. Wel jammer dat de behandeling - het vullen van een gaatje - pas over 3 maanden kan gebeuren.
Ik kon op korte termijn een afspraak maken voor controle en werd ook keurig op tijd onderzocht. De tandarts hield zich aan alle hygiëne en corona maatregelen.
Goede kwaliteit
Van allebei een goede en eerlijke behandeling gehad en kan een tijdje verder
X
-
Fijne correcte ontvangst voor een intake gesprek bij Dr Kostelijk
De lagere score is vooral te wijten aan de receptie. Ik moest lang wachten omdat een klant voor mij langer nodig had om een vervolgafspraak te maken. De collega’s van de receptioniste liepen voorbij maar kwamen pas te hulp nadat de receptioniste hierom vroeg. Geen hele nare ervaring dus maar wel een puntje van aandacht. Verder heel tevreden over mijn tandarts en de assistenten daar. Ze heeft echt het beste voor en is heel attent. Zonder de ervaring aan de receptie had ik jullie de volle vijf sterren gegeven. Veel succes!
Goed
Netjes ontvangen en fijn geholpen door Esther....
Afspraak en nog ruim 15 minuten wachten. Als er iets is niet gelijk behandelen maar weer een nieuwe afspraak maken.
Mijn ervaring met de mondhygiëniste Evelyn was onaangenaam. Eerdere keren ook niet positief. Ik vind haar lichtelijk bruut, heeft geen aandacht voor jou als persoon, gaat niet in op wat jij aangeeft. Is bot in haar antwoorden. Ik heb b.v. gezegd dat ik angst had voor de behandeling terwijl ik dat niet heb bij de tandarts. Werd niet gevraagd waarom. Ik kon ook niet rechtstreeks tegen haar zeggen bij het weggaan dat ik niet meer door haar behandeld wil worden, terwijl ik dit normaal graag wil vermelden aan de persoon zelf. Heb voor de volgende keer om een andere mondhygiëniste gevraagd.
Goirkestraat 37
5046 GD Tilburg
Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.